Toyota в БГ - колко?
NIK_4E
ALTEZZA
NIK_4E
ALTEZZA
jamie
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 31 Авг 2006 21:56
- Местоположение: Стара Загора
Мнение от novozagorski » 19 Сеп 2006 17:54
Mislq,4e okolo 100 konq samo razre6avat na invalid...ALTEZZA написа:che kolko e ogranichenieto na konete za invalid? toi e samo sas 125hp vse pak.
Predi be6e do 75 konq,no promeniha zakona!!!
novozagorski
Мнение от poli » 19 Сеп 2006 22:28
Макар че там е пълно с измамници се намира и нещо свясно.
Другият вариант е като се прибереш,да се обърнеш към някой който внася само на поръчка,по-този начин отпада варианта колата да е била зверски удряна и правена у нас или пък двигатела да е закрепен така че
да издържи някой друг километър.Естественно винаги има риск с покупка на автомобил втора употреба.
Внимавай:
Автомобил внесен от Италия:перфектно външно състояние,много доър интериор,под капака всичко блести,колата не е изгнила,НО италянците не сменят масло...те доливат...
Автомобил внесен от Германия:от вън се ядва,добро състояние на интериора,под капака е прахоляк и мърсотия(може и някой слаб теч), по-пода на колата се забелязва тук таме някоя раздичка,но не е болка за умиране,колата се сервизира стриктно или поне по-стриктно от по-горната,има по-малко екстри(изключваме японските марки).
По горното важи само ако колата се купи директно от собственика.
Колите там висят по-авто къщи и авто морги,резултат от това предницата на колата се разтропва още на втория месец за което спомагат и наще пътища.
Доста години се занимавам с това,но съвет не мога да ти дам.
Извинявам се ако съм ви изморил с моето писане,но поне изясних това-онова,а има още много...
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Мнение от mitiracing » 20 Сеп 2006 17:51
PS moita kato i znam sastojanieto i sa6to sam ja dokaral ot tam e 3000 pati po dobra ot tezi bokluci koito se prodavat tuka.na 240000km napravo e v neverojatno sastojanie.
mitiracing
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 00:33
Скъпа транспортна доставка. Риск от липси по колата при получаването на колата у нас.
Скъпо обмитяване.
Възможна усложнена процедура на регистрация в КАТ, ако тази модификация я няма в масивите на регистрационната мрежа.
Досадно чакане на части. Доставките на поръчани в ТМ-ауто авточасти са доста бавни (10-15 дни) за масовите европейски модели. Става на въпрос за доставки от централен склад за източна Европа. При теб различни са Фарове, стопове, решетка, всички калници, брони, капаци и т.н. Това означава, че при леко ПТП (пътно транспортно произшествие) трябва да чакаш месец за ремонт. Тук без кола не се издържа. Градския транспорт е ужасен и мизерен.
Минус е, че тук (в Б-я) избираш кола, която не познаваш и не си сигурен в нея така, както си сигурен в твоята Корола.
Тук се предлагат нови Короли, сглобени в Турция и Англия. Има и японска сглобка, но те са по-скъпи. Моите Короли са само японска сглобка и никога не съм имал дефект или проблем. Така ги купувам по-скъпо, но после спестявам за ремонти. Освен това за нова японска Корола чаках 5 месеца след сключване на договор с местния дилър. За турска или английска Корола се чака 1 месец (максимум 2 месеца). Това те очаква, ако решиш да купуваш нова Корола от Б-я.
За втора употреба Корола от Б-я има два варианта.
Първия е внос на употребявана Корола от западна Европа. Търговците внясят предимно Короли с някаква тежест (ПТП, огромен пробег, лошо техническо състояние). Може да се попадне на менте (кола-двойник на друга кола, т.е. едната кола е в западна Европа, а другата кола със същия VIN и същия номер на двигателя е в Б-я). Може да се попадне на фалшива регистрация - на кола се слага измислен номер на двигателя и измислен номер на рамата (VIN) и после тази кола се внася у нас. Да не се впускам в такива подробности, за да не излизам от темата. С други думи - риска е голям.
Втория вариант е втора употреба на Корола, закупена като нова от Б-я. Ако първия собственик е фирма, има риск да попаднеш на амортизиран екземпляр. Представи си душманско каране по разбити пътища и т.н. Служебните коли по-често участвуват в произшествия. Частните лица много по-рядко купуват нова Корола. У нас жизнения стандарт по-рядко позволява на частно лице да си закупи нова кола. Затова тези коли се управляват по-внимателно.
Обобщението е повърхностно, но се надявам да ти е от полза в този момент, когато вземаш решение.
На твое място бих си купил японска Корола втора употреба от Б-я при условие, че същата Корола е закупена като нова в автосалон в Б-я. Предмет на отделна тема е как да се избира кола у нас.
sluchaen_fen
Мнение от hyankov » 21 Сеп 2006 00:47
Сега съм още по

Фен,
Значи реалността е следната: Ако я внеса от САЩ ще ми излезе златна и не само това, ами един фендър-бендър и нямам кола за няколко месеца... Ако си я купя от БГ пък, е почти сигурно че ще е трошляк? Нямам пари за чисто нова кола... Значи при моето положение - Корола в БГ няма да карам

Много лошо... влюбих се в тази кола (Първата кола за мен явно е като първата мома). Не е ясно още дали ще се прибирам, но исках да съм с готово решение, а не да мисля в последния момент.
Да кажем ако преживея риска че ако ме чукнат в БГ ще чакам за ременот... остава транспортния разход и таксите.
По този калкулатор: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=3&leftmenu=1 ми излиза че ще платя 3800 лв... което някак си бих го преживял. Все още не съм сигурен че не мога да използвам на дядо безмитния внос (той е инвалид). Някой каза че били много конете... ама 125 коня, не мисля че са много? Т.е. ако няма мито би ми излязло към 2500 лв? Не е чак толкова много... Скрити разходи има ли?
После транспорт... от Калифорния сигурно ще струва майка си и баща си... Ама ако пък направя едно крос-кънтри до NY biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Хем ще видя голяма част от САЩ... само да стигна жив де

Та някой има ли идея колко ще струва от Калифорния до БГ, и от NY до БГ, да сравня?
Мерси!
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
hyankov
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 01:03
Затова се информирай за цените на колите в ЕС. Най-уравновесен е пазара на коли втора употреба в Германия.
www.mobile.de
sluchaen_fen
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Мнение от alex_varna » 21 Сеп 2006 14:52
Аз смятах да чакам 1 Януари , за да си купувам кола , но като се замилсих видях , че е абсолютно безмислено .. държавата пак ще ни изгърби яко biggrin.gif
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
alex_varna
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 16:02
Който не го устройват новите правила, ще кара внесената кола у нас с немски регистрационни табели без да нарушава нормативната уредба.
Така ще имаме възможност да пазаруваме от ЕС мощни японски автомобили, които сега са атракция у нас поради безумното обмитяване от порядъка на 10 000 - 30 000 лева.
Пример: Сега при внос на употребяван японски автомобил, който е над 4 години и мощността е над 163 коня, обмитяването при вноса у нас е по 61.34 лева за всяка конска сила. При 200 конски сили трябва да се заплаща 12 268 лева.
П.П. В предаването "Сто въпроса за ЕС" по националната телевизия "Канал 1" имаше разясняване на вносния режим при присъединяване на Р. България към ЕС. Транспортния министър каза (преди 2-3 седмици), че няма да има ДДС (компонент от сегашното обмитяване) за коли втора употреба, внос от страна членка на ЕС. За акциза нищо не казаха. Акциз има при леки коли над 163 коня. Сто коня по DIN в Европа са около 105 коня по SAE в Америка.
sluchaen_fen
Мнение от poli » 21 Сеп 2006 21:37
Сега това ще започва от дадена кубатура на горе,според стандарта на държавата.Моята информация е 1,8 но може да е и 2,0.
Сега малко за това сплашване със пренабит номер на автомобила,близнак...Не плаши човека толкова,всепак говорим за Корола а не Ленд Круизер 9 месец 2006 или разни други от класа.
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
Мнение от poli » 21 Сеп 2006 21:40
Ами със ЕКО-Евро,айде ако изкаш да я караш иди на преглед за газове,опааа господине вие сте за нов катализатор,отиваш бацален и си слагаш един...............
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта