Бе ти голям хуморист ще ми дойдеш...nowyaris написа:Освен Яриса на жената си взимал и Лексуса на Веско?Ще им кажа да не ти ги дават-ти ще им съсипеш автомобилите.И всъщност въпрос към всички-КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА КАКЪВ Е РАЗХОДА НА ПРИУС 3,след като в БГ я има 20 продадени такива,я няма?И какво е общото между Приус3,БМВ,Мерседес и Лексус?gh0s7r1d3r написа:Хайдееееее пак започнахме с поклоните пред тойота. Не че са лоши коли, ама да определиш авенсис като хай-тек автомобил... А за икономията - всичко зависи от десния крак - яриса като го взема от жената и стават два символа преди запетаята. С електричката на Веско е същото
Разход на Приус 3
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Веселяк,не хуморист..... Иначе е грешка да караш Ярис като Субаро-безмисленно е.А и Приус никога не са били бегачки-идеята там се съвсем друга.gh0s7r1d3r написа:Бе ти голям хуморист ще ми дойдеш...nowyaris написа:Освен Яриса на жената си взимал и Лексуса на Веско?Ще им кажа да не ти ги дават-ти ще им съсипеш автомобилите.И всъщност въпрос към всички-КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА КАКЪВ Е РАЗХОДА НА ПРИУС 3,след като в БГ я има 20 продадени такива,я няма?И какво е общото между Приус3,БМВ,Мерседес и Лексус?gh0s7r1d3r написа:Хайдееееее пак започнахме с поклоните пред тойота. Не че са лоши коли, ама да определиш авенсис като хай-тек автомобил... А за икономията - всичко зависи от десния крак - яриса като го взема от жената и стават два символа преди запетаята. С електричката на Веско е същото
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Аргумента е отличен, само дето не защитава твоята теза. И не става въпрос за концерн или група, а за отделен бранд. Тойота (без Лексус, Хино, Дайхацу и Сион) продават повече коли, отколкото ФВ (без Ауди, Сеат, Шкода, Бентли, Бугати), а и който и да е бранд на GM (Буик, Крайслер, Опел, Кадилак и т.н.)E60_Power написа:А кой аргумент да се използва? И какво им е на VAG?.

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Значи според доводите на E60_Power по отношение на продажбите и качеството Тойота са върха. Еми то това и малките деца го знаят. biggrin.gifRudy написа:Аргумента е отличен, само дето не защитава твоята теза. И не става въпрос за концерн или група, а за отделен бранд. Тойота (без Лексус, Хино, Дайхацу и Сион) продават повече коли, отколкото ФВ (без Ауди, Сеат, Шкода, Бентли, Бугати), а и който и да е бранд на GM (Буик, Крайслер, Опел, Кадилак и т.н.)E60_Power написа:А кой аргумент да се използва? И какво им е на VAG?.
Да не говорим, че няма класация по качество и надеждност и те да не са на първите места. Къде са обаче споменатите марки от E60_Power в тези класации? Всеки интересуващ се от автомобили знае, а тези, които са ги имали, са го научили по трудния начин. За съжаление съм един от тях...

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не, колега, отговорът е много прост- Лексус е фирма от 1989 година, създаден да се конкурира с наложените от над 50 години тогава премиум марки. Въпреки че Лексус прави по-хай-тек,по-безшумните, по-здравите премиум коли, когато си непозната марка на пазара, е нужно време. Друг важен фактор е,че немските премиуми са силни главно в Европа,където е домашен пазар. В САЩ около 15 години са зад Лексус като продажби преди да дойде земетресението в Япония и наводнението в Тайланд, което предизвика спиране на доставки на Лексуси.E60_Power написа:Понеже Мерцедес и БМВ правят основно неикономични, бавни, без иновации, ненадеждни и по-скъпи от конкурентите си автомобили, затова и общите продажби на двата им модела / Е класа W211 и БМВ Е60 / са над 2.8 млн. бройки за периода на производството им. Прекият им конкурент Лексус / мисля, че с модела Lexus GS / произвежда икономични, бързи, иновативни, надеждни, хай-тек автомобили на по-добра цена за потребителя, но продава по-малко. Що така, а? Нещо май пазара е сбъркан!?!?prius 3 написа:Темата нещо доста се измести в посока баварци и мержани. biggrin.gif
То няма лошо де, ама хайде като почнат да правят достатъчно икономични, бързи, иновативни, надеждни, хай-тек и на конкурентни цени автомобили, чак тогава да ги обсъждаме. До тогава те са затворена книга за мен. А за ВАГ добре, че не е станало на въпрос, че там какъФ филм е не е истина. laugh.gif
С две думи, за премиум марка е нужно време ,за да се наложи в световен мащаб в тези крайно консервативни класове.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Луксозният сегмент е доста консервативен и много трудно може някой да пробие там. Въпреки това нагласите се променят и Лексус печели доста нови клиенти. Ако не се лъжа те са дълги години най-продаваната луксозна марка в САЩ. Щяха да са и в световен мащаб, но немската тройка МБ, БМВ и Ауди си увеличиха много продажбите в Китай. Направиха и доста заводи. Самураите в Китай не могат да пробият, защото китайците мразят японците. Имали са доста конфликти и все още спорят за територии.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Добре де, от цялата тая работа какво печелим ние. От икономическа гледна точка питам. Защото тези които си караме сега тойотите явно не сме могли да си купим от другите, доста по-скъпи автомобили на първо място. Дали не печелим нещо от това, че германците успяват да си продават автомобилите в и извън Европа. Дори и част от заводите да не са в Европа пак си е вид внасяне на капитали, особенно от Китай. Не съм много сигурен кое е хубаво в момента за Европа, а от там и за нас. Това, че Лексус е много по-добър от другите нас бърка ли ни? Този който може да си купи Лексус в момента, по същия начин може да си купи БМВ, Мерцедес, Ауди, Инфинити, Ягуар и т.н. и т.н. Мен по-ме бърка това, че Лексус не се сглобява в Европа и от това не печелим, за разлика от останалите, които имат заводи в Европа. Дори при равни други условия, в момента бих си купил автомобил, който има нещо общо с Европа. Т.е. ако имам възможност да си позволя един Лексус и имам възможност да избир ам такъв сглобяван в Европа и такъв в Япония, ще избера Европейския.
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
По принцип си прав. И аз разсъждавах така - преди години смятах, че при равни други условия е най-добре да си купя Шкода.
Но критериите са толкова много, че тежестта на този фактор се топи като априлски сняг.
И като стана въпрос, макар да е за анкетата от другата тема:
брат ми мина през доста немски коли - BMW, Opel, Opel, Audi, VW, Opel и сега се оглежда за Lexus laugh.gif
Но критериите са толкова много, че тежестта на този фактор се топи като априлски сняг.
И като стана въпрос, макар да е за анкетата от другата тема:
брат ми мина през доста немски коли - BMW, Opel, Opel, Audi, VW, Opel и сега се оглежда за Lexus laugh.gif
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
По-добре в такъв случай автомобил Made in Lovech. Не само европейски, ами и произведен в България. biggrin.gifbaba_metca написа:Добре де, от цялата тая работа какво печелим ние. От икономическа гледна точка питам. Защото тези които си караме сега тойотите явно не сме могли да си купим от другите, доста по-скъпи автомобили на първо място. Дали не печелим нещо от това, че германците успяват да си продават автомобилите в и извън Европа. Дори и част от заводите да не са в Европа пак си е вид внасяне на капитали, особенно от Китай. Не съм много сигурен кое е хубаво в момента за Европа, а от там и за нас. Това, че Лексус е много по-добър от другите нас бърка ли ни? Този който може да си купи Лексус в момента, по същия начин може да си купи БМВ, Мерцедес, Ауди, Инфинити, Ягуар и т.н. и т.н. Мен по-ме бърка това, че Лексус не се сглобява в Европа и от това не печелим, за разлика от останалите, които имат заводи в Европа. Дори при равни други условия, в момента бих си купил автомобил, който има нещо общо с Европа. Т.е. ако имам възможност да си позволя един Лексус и имам възможност да избир ам такъв сглобяван в Европа и такъв в Япония, ще избера Европейския.
Не споделям вижданията ти. Ако трябва да смятаме при внос на автомобили произведени извън ЕС се плащат доста данъци, акцизи и такси. Реално погледнато това са предполагам повече пари влезнали без нищо да се прави отколкото, ако се произвежда. За мен няма абсолютно никакво значение къде е произведен автомобила. Важното е да отговаря на изискванията, които имам. Еми да ти кажа повечето европейски не отговарят, а цените са им прекалено надути. Не желая да съм спонсор на автомобилни компании и да ме цакат само заради някакъв фалшив имидж.

Както правилно отбеляза колегата slowtraveler, хората са различни и всеки търси различни неща в един автомобил. На мен изобщо, ама изобщо не ми дреме къде в класацията е Е60, защото тази кола е направена за каране / според моите разбирания / и кеф. Това усещане Авенсис не може да ми даде, при все, че ако реша да гледам на нещата по-прагматично и си наумя да си купя чисто нова кола / максимума средства е не повече от 20.000 евро, т.е. ново БМВ отпада като вариант /, най-вероятно ще си купя Тойота Авенсис - здрава, хубава, комфортна и с чудесни мотори. Но единствените коли, които за мен са на нивото на БМВ 5-та серия / говоря за по-масовите и постижими автомобили, а не за Порше, например / са Мерцедес Е класа и Ауди А6 / само куатро /. Хич не ми пука колко се чупят. Искам като изляза от работа, задника ми да седне в голяма и удобна седалка, да ми е широко, километража и оборотомера да са пред мен / а не по средата/, да чувам мотора. Искам да ми е лусозно и комфортно. А не да седна в пластмасов кош с батерия на цена от 25.000 евро, да не чувам двигателя и да имам усещането, че карам тролей.prius 3 написа:Значи според доводите на E60_Power по отношение на продажбите и качеството Тойота са върха. Еми то това и малките деца го знаят. biggrin.gifRudy написа:Аргумента е отличен, само дето не защитава твоята теза. И не става въпрос за концерн или група, а за отделен бранд. Тойота (без Лексус, Хино, Дайхацу и Сион) продават повече коли, отколкото ФВ (без Ауди, Сеат, Шкода, Бентли, Бугати), а и който и да е бранд на GM (Буик, Крайслер, Опел, Кадилак и т.н.)E60_Power написа:А кой аргумент да се използва? И какво им е на VAG?.
Да не говорим, че няма класация по качество и надеждност и те да не са на първите места. Къде са обаче споменатите марки от E60_Power в тези класации? Всеки интересуващ се от автомобили знае, а тези, които са ги имали, са го научили по трудния начин. За съжаление съм един от тях...
След като казваш, че сам си изпитал на гърба си ненадеждността на немските коли, сподели каква марка и модел си притежавал, какво се е счупило? На мен специално ще ми е много интересно да науча.
Правиш едно много елементарно упражнение - влизаш в autoscout24.bg, отваряш офертите за Lexus GS и започваш да преглеждаш офертите по низходящ ред, т.е. от най-скъпите / 2012г. производство /. Виж колко дървено и грубо изглежда лоста на автоматичната скоростна кутия, колко грозен червен махагон / по-скоро някаква пластмаса, най-вероятно / е сложен между водача и пътника до него / изключение правят няколко екземпляра с тъмен махагон /, много лошо измислената навигация в централната конзола, която е несъразмерно голяма, а на всичкото отгоре са набити копчета за управление, които са по-близо до пътника в дясно, а не до шофьора. И погледни цялостната визия на интериора. Поне за мен евтинее. Ама много. Сравни сега с една А6, виж как всичко / като копчета / е поставено около елегантния скоростен лост, как навигацията излиза дискретно от арматурното табло. Сравни и материалите. Цялостната визия на интериора говори за лукс.LEXUS написа:Не, колега, отговорът е много прост- Лексус е фирма от 1989 година, създаден да се конкурира с наложените от над 50 години тогава премиум марки. Въпреки че Лексус прави по-хай-тек,по-безшумните, по-здравите премиум коли, когато си непозната марка на пазара, е нужно време. Друг важен фактор е,че немските премиуми са силни главно в Европа,където е домашен пазар. В САЩ около 15 години са зад Лексус като продажби преди да дойде земетресението в Япония и наводнението в Тайланд, което предизвика спиране на доставки на Лексуси.E60_Power написа:Понеже Мерцедес и БМВ правят основно неикономични, бавни, без иновации, ненадеждни и по-скъпи от конкурентите си автомобили, затова и общите продажби на двата им модела / Е класа W211 и БМВ Е60 / са над 2.8 млн. бройки за периода на производството им. Прекият им конкурент Лексус / мисля, че с модела Lexus GS / произвежда икономични, бързи, иновативни, надеждни, хай-тек автомобили на по-добра цена за потребителя, но продава по-малко. Що така, а? Нещо май пазара е сбъркан!?!?prius 3 написа:Темата нещо доста се измести в посока баварци и мержани. biggrin.gif
То няма лошо де, ама хайде като почнат да правят достатъчно икономични, бързи, иновативни, надеждни, хай-тек и на конкурентни цени автомобили, чак тогава да ги обсъждаме. До тогава те са затворена книга за мен. А за ВАГ добре, че не е станало на въпрос, че там какъФ филм е не е истина. laugh.gif
С две думи, за премиум марка е нужно време ,за да се наложи в световен мащаб в тези крайно консервативни класове.
За БМВ е същото.
Сравни и екстериора на автомобилите. Ауди А6 и БМВ 5-та серия имат много, много по-агресивен и спортен външен вид / по мой вкус / в сравнение с японския си конкурент, който по-скоро има визия на кола в най-горния клас, а не на автомобил от класа на А6 или БМВ 5-та серия.
P.S. Горното е изцяло лично мнение и не ангажирам никого с него. Нека всеки прегледа интериорите и външния вид на трите автомобила / 2012г. производство / и сам прецени дали Lexus GS изглежда по-добре от немските си конкуренти. За мен е най-зле и на външен вид, и като салон.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Извинявай много, но БМВ ми прилича на кит,далеч от красив или агресивен дизайн според мен.
http://autopartsite.net/review-2012-bmw ... ront-side/
Да сравниме с Лексус ГС:
http://lexusenthusiast.com/2011/09/12/2 ... o-gallery/
След това сравни интериорите и кажи с какво на БМВ е по-луксозен интериорът,защото изобщо няма с какво да се каже:
http://autopartsite.net/review-2012-bmw ... -interior/
http://lexusenthusiast.com/2011/09/12/2 ... o-gallery/
След това да ти кажа, че точно пък да хвалиш най-обърканата навигация и ситсема Idrive, за чиято сложност има анекдоти, е смешно.
При новите Лексуси начинът за управление на системите е с компютърна мишка до лоста! Уникално изобщо в индустрията!
Аха, да видим и красивото А6
:
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/9/Y/2/ag_12a6_int.JPG
Кое му е по-скъпото на интериора?
http://www.motortrend.com/oftheyear/car ... to_17.html
Като екстериор не е нещо невероятно,хубаво,но според мен не е по-хубаво от Лексус. Това,което много ме дразни при немските марки е много еднаквия дизайн поколения наред, нов модел изглежда като стария и т.н. В това няма нищо свежо:
http://carspicture2011.blogspot.com/201 ... r-and.html
От следните коли най-неспортен ми изглежда Мерцедес Е-клас,въпреки че според мен е много красив! Има общи черти с Lexus GS до 2011:
http://www.conceptcarz.com/view/photo/6 ... photo.aspx
http://autopartsite.net/review-2012-bmw ... ront-side/
Да сравниме с Лексус ГС:
http://lexusenthusiast.com/2011/09/12/2 ... o-gallery/
След това сравни интериорите и кажи с какво на БМВ е по-луксозен интериорът,защото изобщо няма с какво да се каже:
http://autopartsite.net/review-2012-bmw ... -interior/
http://lexusenthusiast.com/2011/09/12/2 ... o-gallery/
След това да ти кажа, че точно пък да хвалиш най-обърканата навигация и ситсема Idrive, за чиято сложност има анекдоти, е смешно.
При новите Лексуси начинът за управление на системите е с компютърна мишка до лоста! Уникално изобщо в индустрията!
Аха, да видим и красивото А6

http://0.tqn.com/d/cars/1/0/9/Y/2/ag_12a6_int.JPG
Кое му е по-скъпото на интериора?
http://www.motortrend.com/oftheyear/car ... to_17.html
Като екстериор не е нещо невероятно,хубаво,но според мен не е по-хубаво от Лексус. Това,което много ме дразни при немските марки е много еднаквия дизайн поколения наред, нов модел изглежда като стария и т.н. В това няма нищо свежо:
http://carspicture2011.blogspot.com/201 ... r-and.html
От следните коли най-неспортен ми изглежда Мерцедес Е-клас,въпреки че според мен е много красив! Има общи черти с Lexus GS до 2011:
http://www.conceptcarz.com/view/photo/6 ... photo.aspx
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта