Извинявай, ако си го приел лично!

zi_zi_top написа:Този акумулатор е с 1/3 от капацитета си и най-вероятно в следващите няколко дни ще се саморазреди и пак няма да може да пали.
Варианта предложен от ледерман е добър, но разреждането трябва да се прави контролирано - да не пада под 12 В и относителната плътност на електролита да е не по-ниска от 1020. След разреждането се зарежда отново /за препоръчване с импулсно зарядно в регенерационен режим/ до плътност на електролита 1025-6 и напрежение 13,6-8 В. Силата на зарядния ток не е желателно да превишава 2,5-3,0 А.
Ако не стане нищо не се коси, а си купи нов.
Следващия път като сложиш акумулатора я запали, изчакай да загрее ДВГ и карай 3-4 км в променлив режим на движение за да си хване настройките ЕКУ-то.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта