Утечка в Корола 1.6 vvti 2006
Утечка в Корола 1.6 vvti 2006
Мнение от iliyan » 27 Фев 2012 09:25
от скоро се наслаждавам на Тойота Корола Хечбек 1.6 vvti 2006 г. Ето защо беше нормално да направя някои замери и проверки на автомобила. Нещото , което според мен не е много нормално е при загасен автомобил, при неактивирани аларми токът на утечка да бъде 300 - 350 mA. Направих и последващо обследване и установих , че това идва от предпазител номер 5 DOME 15 А. Когато предпазителят е премахнат утечката пада до нормалните според моите знания 30-50 mA. При по-нататъшна проверка установих, че когато извадя куплунга със захранване на таблото утечката изчезва т.е. утечката е някъде в таблото. Зад предпазител номер 5 DOME 15 А в таблото остава да има с-ма за дистанционно управление, индикатори и изм. прибори.
Обръщам се към всички ползватели на такъв модел автомобили с молбата:
1. Да измерите токът си на утечка като цяло в режим на покой на автомобила и ако има да измерите токът и конкретно в предпазител номер 5 DOME 15 A.
2. Ako се укаже че токът е толкова и при вас - това ще е добре, но ако утечката е само при мен - моля за съвет как да изолирам проблема?
Благодаря на Всички във форума, които ще се отзоват на въпроса ми.
Илиян
iliyan
muf
iliyan
- slowtraveler
- Мнения: 6252
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Фев 2012 12:23
Преди месец си играх доста със замера на утечките...
Установих следното при мен: при включване на акумулатора тока е около 5А... След няколко секунди спада на около 1А и при мен го държа около 1 минута.
След това започва да спада постепенно до около 0.5А, и накрая нещо се доизключи и тока спадна между 20 и 40мА...
При смяната на акумулатора при писането на гаранцията магазинаджиите споменаха, че над 50мА няма да заверят гаранцията.
Горните стойности - при изключени лампи из купето. Но при мен има и някаква 'система за посрещане на водача', дето засветва табло, дисплеи, ключалки и т.н. дори и при изключени лампи на купето (най-вероятно навързани на DOME бушон).
Затова - изчакай няколко минути преди да снемаш показания. Също така виж дали нямаш бутон за алармата отпред, и докато ти е отворен капака да ти е засветнало я багажник, я жабка...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от iliyan » 27 Фев 2012 12:42
iliyan
- slowtraveler
- Мнения: 6252
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Фев 2012 12:45
И свети ли ти докато си отворил капака?
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
iliyan
Мнение от muf » 27 Фев 2012 13:42
Виж дали нещо не е закачено към тоя бушон допълнително - аларма, газ, навигация. Консумацията е доста голяма, да няма нещо включено в запалката
biggrin.gif
Rav 4 I 2.0 1998 г.
muf
Мнение от iliyan » 27 Фев 2012 13:53
iliyan
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 27 Фев 2012 14:41
А аз имам странното чувство, че си връзваш здрав пръст. biggrin.gifiliyan написа:... Имам странното чувство, че нещо се е прецакало там, но не знам къде точно се намира за да го изключа и да премеря утечката дали е изчезнала...
При всички съвременни автомобили Body ECU-то доставя напрежение на модулите управляващи електрическите прозорци и люка (ако го има) в продължение на 5-10 мин. след изгасянето на автомобила без да е отваряна врата. Ако премериш утечката след половин час и още е над 50мА тогава имаш повод за притеснение.
Scott
iliyan
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 27 Фев 2012 15:33
350mA e тока на крушка 5Вт. Ако имаш бутон на капака е възможно той да 'светва' плафон или в купето или в багажника.iliyan написа:Наистина щях да се радвам ако е така, но автомобила стоя без да се пали в продължение на няколко часа и утечката на въпросния бушон си стоеше все толкова за мое съжаление.
Всъщност какво те накара да проверяваш утечките? Разрежда ти се акумулатора ли?
Scott
Мнение от iliyan » 27 Фев 2012 15:46
iliyan
- TATI
- Мнения: 3037
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 27 Фев 2012 16:00
Това, че може да имаш утечка не е изключено. А как я мериш всъщност? Предполагам, че връзваш мултицета последователно с акумулатора, нали?
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта