Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.E60_Power написа:Общо взето, дори аз като фен на най-добрите автомобили / 3-те топ марки - БМВ, Мерцедес и Ауди /,
Китайската кола Волекс-най-доброто ли е?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Защо да чуе нещо друго,като това са фактите.Те не се променят от години. И не го казвам,аз ,а го казват германци,американци,англичани и т.н.gh0s7r1d3r написа: Напротив, много е забавно да си в контакт с него. Следя го, за да разбера кога ще обърне плочата, че вече 3 години е от едната страна само и се изтърка. Тойота е номер едно, лексус е най-жестоката скъпа кола на света, немските коли са бангии, немските класации и медии са върха... И така. Някой да е чул нещо различно от това?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Не разбрахте ли, че Тойота е номер едно? И Лексус. И ония другите кошове Дайхатсу ли какви бяха. Това са колите. А и КИА Рио.LEXUS написа:Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.E60_Power написа:Общо взето, дори аз като фен на най-добрите автомобили / 3-те топ марки - БМВ, Мерцедес и Ауди /,
Иначе - когато един тест се прави на 2 години, не можеш ли да се подготвиш за него?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Значи за него се подготвят само тези с японските коли и Порше. Другите не се подготвят! biggrin.gif Силен в аргументите, както винаги!gh0s7r1d3r написа:Не разбрахте ли, че Тойота е номер едно? И Лексус. И ония другите кошове Дайхатсу ли какви бяха. Това са колите. А и КИА Рио.LEXUS написа:Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.E60_Power написа:Общо взето, дори аз като фен на най-добрите автомобили / 3-те топ марки - БМВ, Мерцедес и Ауди /,
Иначе - когато един тест се прави на 2 години, не можеш ли да се подготвиш за него?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Класациите на TUF, не са ли следствие на това, което проверяват?gh0s7r1d3r написа:Ти запознат ли си с критериите на ТЮВ? И знаеш ли какво проверяват и за какво връщат, или си се запознал само с класацията им?

Последно промяна от Kiki на 26 Фев 2012 18:45, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Ще трябва да те разочаровамLEXUS написа:Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.E60_Power написа:Общо взето, дори аз като фен на най-добрите автомобили / 3-те топ марки - БМВ, Мерцедес и Ауди /,

Горното не е налагане на мнение, а просто лична позиция.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Колега, защо мислиш, че всички останали производители, които правят колите си с предно предаване/а те са 95% от всички в света/, го правят въпреки недостатъците на тази технология?E60_Power написа:Ще трябва да те разочаровам- точно те са / с известни резерви за Ауди /. Истинската кола е тази със задно предаване, мощна и удобна.
Последно промяна от Kiki на 26 Фев 2012 18:59, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Когато е лична позиция,се пише "според мен"E60_Power написа:Ще трябва да те разочаровамLEXUS написа:Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.E60_Power написа:Общо взето, дори аз като фен на най-добрите автомобили / 3-те топ марки - БМВ, Мерцедес и Ауди /,- точно те са / с известни резерви за Ауди /. Истинската кола е тази със задно предаване, мощна и удобна. Лексус са много хубави коли и не отричам този факт. Но ако искат да са на нивото на Бенц и БМВ, да вземат да изкарат такава гама модели и подобно изобилие от мотори, някои от които достигат 600 к.с. Когато започнат да правят коли, които завиват толкова добре, колкото тези две марки, изкарат на пазара автомобил, който да съперничи на най-силните им агрегати и спрат да се фукат с напълно безсмислени hi-tech джаджи и LED лампи, тогава могат да влязат в тази лига.
Горното не е налагане на мнение, а просто лична позиция.
Щом хай-тек джаджите за теб са безсмислени,а е най-смисленото многото коне и завиването,ясно колко разбираш от автомобили
БМВ е по-бързо от Мерцедес, значи ли това,че БМВ е най-добрата луксозна кола?
Лексус ги бие всичките и на завиване и на вървене- Lexus LFA. Когато германските коли направят такава бърза кола, тогава ела да се обадиш тук и да хвалиш немските нискотехнологични дизели.
Една луксозна кола разчита на високи технологии,а не на тракащи дизелчета и бързи завои. Мерцедес примерно не е бързак в завоите, но е по-луксозен от БМВ.
Говори за твои приоритети и не намесвай личните си приоритети в темата коя кола е най-добра,защото го правиш според собствените си разбирания,а те са далеч от истината.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Лексус с хибридните си агрегати е по-добър от 70-80% от гамата двигатели на немските марки, така че не е нужна богата гама от безсмислени дизели. Лексус имат най-добрият агрегат V10 в момента, за който е разработено ел.оборотомер,защото моторът толкова бързо вдига обороти,че аналогов оборотомер не може да отчете толкова бързо. Този мотор развива такива обороти,каквито немските марки могат да мечтаят.E60_Power написа:Лексус са много хубави коли и не отричам този факт. Но ако искат да са на нивото на Бенц и БМВ, да вземат да изкарат такава гама модели и подобно изобилие от мотори, някои от които достигат 600 к.с. Когато започнат да правят коли, които завиват толкова добре, колкото тези две марки, изкарат на пазара автомобил, който да съперничи на най-силните им агрегати и спрат да се фукат с напълно безсмислени hi-tech джаджи и LED лампи, тогава могат да влязат в тази лига.
Горното не е налагане на мнение, а просто лична позиция.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
По-евтино излиза изработване на автомобил с предно предаване.Kiki написа:Колега, защо мислиш, че всички останали производители, които правят колите си с предно предаване/а те са 95% от всички в света/, го правят въпреки недостатъците на тази технология?E60_Power написа:Ще трябва да те разочаровам- точно те са / с известни резерви за Ауди /. Истинската кола е тази със задно предаване, мощна и удобна.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Колега, как ги сметна тези проценти ми е много интересно, би ли ни разказал? След като мерцедес, бмв, лексус, всички руски, лотус и много други, особено спортни коли са със задно. Като прибавим и джиповете, които са задно/4х4, ауди, субару, ламборгини и т.н. са предимно 4х4, голяма част от Пасат, Голф, Порше са 4х4, как ги изчисли, че са 95%? И можеш ли да се сетиш за една спортна и/или много бърза кола, която е с предно? Защо ли? Не е защото е много хубаво предното задвижване.Kiki написа:Колега, защо мислиш, че всички останали производители, които правят колите си с предно предаване/а те са 95% от всички в света/, го правят въпреки недостатъците на тази технология?E60_Power написа:Ще трябва да те разочаровам- точно те са / с известни резерви за Ауди /. Истинската кола е тази със задно предаване, мощна и удобна.
По въпроса с хай-тек лексусите. LEXUS, ти виждал ли си ЛС600х на живо? Знаеш ли колко му е голям багажника? Презокеански лайнер с място за багаж, достатъчно за дипломатическо куфарче. Смях. ИСФ е единствения Лексус, който е достоен противник на немците. Ама на тях там им е силата. Скорост, комфорт, лукс, милиони екстри. ЛС може да се мери, а дори и според мен бие 750, S500/600, но отидем ли до S63, S65, S8 изостава в отношение бързина, управление.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Много малко хора ги предпочитат, защото имат и много минуси - мой познат караше ЛС460 и го смени за фейслифта. Като го питах, защо не е взел 600х, каза многэмалък багажник, много по-тежък. След време, като видях хибрида ми стана ясно. Багажника е смешно малък за такава кола.LEXUS написа:Лексус с хибридните си агрегати е по-добър от 70-80% от гамата двигатели на немските марки, така че не е нужна богата гама от безсмислени дизели. Лексус имат най-добрият агрегат V10 в момента, за който е разработено ел.оборотомер,защото моторът толкова бързо вдига обороти,че аналогов оборотомер не може да отчете толкова бързо. Този мотор развива такива обороти,каквито немските марки могат да мечтаят.E60_Power написа:Лексус са много хубави коли и не отричам този факт. Но ако искат да са на нивото на Бенц и БМВ, да вземат да изкарат такава гама модели и подобно изобилие от мотори, някои от които достигат 600 к.с. Когато започнат да правят коли, които завиват толкова добре, колкото тези две марки, изкарат на пазара автомобил, който да съперничи на най-силните им агрегати и спрат да се фукат с напълно безсмислени hi-tech джаджи и LED лампи, тогава могат да влязат в тази лига.
Горното не е налагане на мнение, а просто лична позиция.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Да не си даваме оценки кой колко разбира от автомобили. Аз подобна оценка не ти давам / че не разбираш /, така, че и ти си я спести. Пак ще те разочаровам - Лексус не бие никой. Нито по завиване, нито по вървене. Не и БМВ и Бенц. Въпросният LFA е бутикова кола, която струва половин милион евро. И е спортен автомобил. Аз ти давам пример за луксозни лимузини / не зная защо си мислиш, че като говоря за двигатели имам предвид единствено само дизел /, които можеш на старо да купиш за под 100.000 евро и имат мотори от по над 500 коня. Един S 65 AMG е с 612 к.с. / за БМВ няма да говоря, за да звуча по-обективно /, а е кола, която е като гарсионера. А и аз може да съм фен на БМВ, ама топ колата на нашето съвремие / последните 20 години / е S класата. Друга такава кола няма. А и не знам защо оставаш с погрешно впечатление, че говоря само за дизелови мотори. Да наричаш съвременните дизелови агрегати на тези марки "тракащи дизелчета" е много несериозно. Сам го знаеш, ама нали трябва да заемеш позиция някаква.LEXUS написа:Когато е лична позиция,се пише "според мен"E60_Power написа:Ще трябва да те разочаровамLEXUS написа: Смело изказване. И налагане на мнение. Това не са най-добрите автомобили.- точно те са / с известни резерви за Ауди /. Истинската кола е тази със задно предаване, мощна и удобна. Лексус са много хубави коли и не отричам този факт. Но ако искат да са на нивото на Бенц и БМВ, да вземат да изкарат такава гама модели и подобно изобилие от мотори, някои от които достигат 600 к.с. Когато започнат да правят коли, които завиват толкова добре, колкото тези две марки, изкарат на пазара автомобил, който да съперничи на най-силните им агрегати и спрат да се фукат с напълно безсмислени hi-tech джаджи и LED лампи, тогава могат да влязат в тази лига.
Горното не е налагане на мнение, а просто лична позиция.
Щом хай-тек джаджите за теб са безсмислени,а е най-смисленото многото коне и завиването,ясно колко разбираш от автомобили
БМВ е по-бързо от Мерцедес, значи ли това,че БМВ е най-добрата луксозна кола?
Лексус ги бие всичките и на завиване и на вървене- Lexus LFA. Когато германските коли направят такава бърза кола, тогава ела да се обадиш тук и да хвалиш немските нискотехнологични дизели.
Една луксозна кола разчита на високи технологии,а не на тракащи дизелчета и бързи завои. Мерцедес примерно не е бързак в завоите, но е по-луксозен от БМВ.
Говори за твои приоритети и не намесвай личните си приоритети в темата коя кола е най-добра,защото го правиш според собствените си разбирания,а те са далеч от истината.
Да, не оспорвам, че Лексус са топ оф дъ топ при хибридите. Ама / нали искаш - поне според мен / да караш кола, чийто мотор не чуваш е като да чукаш мацка и тя да мълчи. Поне според мен. Следващото по-високо стъпало вероятно ще са надуваемите мадами.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта