Проблем с динамо на Toyota Corolla Verso
Проблем с динамо на Toyota Corolla Verso
Здравейте! Имам въпрос отностно Toyota corolla verso. Колата е 2004 година 1.8 бензин. Значи проблема ми е следния. Акумулатора вече 3-4 пъти се скапва и колата не иска да пали. След като го заредя за 12 часа, колата я карам 2-3 дни непрекъснато и на 4тия ден акумулатора пак е паднал и колата не иска да запали. Пробвах да разместя клемите, но не става. След като го заредя отново започва да пали и така 2-3 дни и пак се изтощава. За това подозирам, че нещо динамото не работи. Бихте ли ме посъветвали още от какво може да е проблема? И как да проверя динамото дали работи както трябва или е нещо развалено?
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
И защо пък трябва да откача клемите, особено при запален двигател?
Просто един мултицет, пали и гледа колко волта е. 13,8-14,4 волта трябва да е
Просто един мултицет, пали и гледа колко волта е. 13,8-14,4 волта трябва да е
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
Ток се мери последователно, напрежение - паралелно на веригата.
Откачане се прави - верно е, но при угасена кола, за проверка на утечката или колко ток се губи докато колата седи и не се кара. А напрежението се мери дирекно на клемите, без да се откача нищо.
Почти гаранция ти е заминал акумулатора, признаците са ти като по книга. Прежали едни 150-200 кинта и скачай, после ще си палиш като нов!
Откачане се прави - верно е, но при угасена кола, за проверка на утечката или колко ток се губи докато колата седи и не се кара. А напрежението се мери дирекно на клемите, без да се откача нищо.
Почти гаранция ти е заминал акумулатора, признаците са ти като по книга. Прежали едни 150-200 кинта и скачай, после ще си палиш като нов!
D4D & シビック 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта