Проблем с динамо на Toyota Corolla Verso

Аватар
daz
Мнения: 22
Регистриран на: 03 Дек 2011 11:21

Проблем с динамо на Toyota Corolla Verso

Мнение от daz » 20 Фев 2012 20:45

Здравейте! Имам въпрос отностно Toyota corolla verso. Колата е 2004 година 1.8 бензин. Значи проблема ми е следния. Акумулатора вече 3-4 пъти се скапва и колата не иска да пали. След като го заредя за 12 часа, колата я карам 2-3 дни непрекъснато и на 4тия ден акумулатора пак е паднал и колата не иска да запали. Пробвах да разместя клемите, но не става. След като го заредя отново започва да пали и така 2-3 дни и пак се изтощава. За това подозирам, че нещо динамото не работи. Бихте ли ме посъветвали още от какво може да е проблема? И как да проверя динамото дали работи както трябва или е нещо развалено?

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 20 Фев 2012 20:52

Ако алтернаторът/ нямаш динамо/ не зарежда, ще ти свети лампичката на таблото.
Според мен акумулаторът ти е свършил.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 20 Фев 2012 20:54

Вземи мултицет запали колата и откачи плюсовата клема.Сложи единият край на мултицета на клемата а другият на акумолатора.Трябва при запалена кола да показва около 13,7.

Аватар
TATI
Мнения: 3033
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 165 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 20 Фев 2012 21:13

И защо пък трябва да откача клемите, особено при запален двигател?
Просто един мултицет, пали и гледа колко волта е. 13,8-14,4 волта трябва да е
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
iceman1234
Мнения: 123
Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
Местоположение: Plovdiv

Мнение от iceman1234 » 20 Фев 2012 22:27

Ток се мери последователно, напрежение - паралелно на веригата.
Откачане се прави - верно е, но при угасена кола, за проверка на утечката или колко ток се губи докато колата седи и не се кара. А напрежението се мери дирекно на клемите, без да се откача нищо.
Почти гаранция ти е заминал акумулатора, признаците са ти като по книга. Прежали едни 150-200 кинта и скачай, после ще си палиш като нов!
D4D & シビック Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта