Какъв ще е следващия ви автомобил - японски или немски
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Жм, отговорът ми беше очевиден, щото няма възможност за корейски... Ако тенденциите в техническо и ценово отношение се запазят, след 1-3 години, нищо чудно и някой по-голямшък Хюндай да си купя... Съображенията ми са като на повечето колеги и почвам да виждам по-добри или равни отговори от корейския производител. При японските се наблюдава, доколкото мога да преценя, нарастващи разлики в надеждността между отделни модели, неочаквани дефекти на системи и агрегаи, които в миналото са били надеждни.... Изобщо знаем я всеобщата тенденция на плавно спадане на качеството, уж при всички производители.
Ако Хюндай продължават да вървят напред и нагоре, макар и плавно, са (ми) сериозен кандидат.
За сега няма кой друг да поведе моята класация за съчетание между надеждност, неограничен обем и товароносимост, целогодишна проходимост (което много силно влиза в надеждността), достатъчно нисък разход на гориво и други консумативи, активна и пасивна безопасност и пр. от Хайлукс (след 2007) и Крузър...
[А изглежда №1 за всички времена ще си остане 4,2-литровият атмосферен Крузър, произведен за нуждите на ООН в началото на 90-те гг на миналия век, друга тема...]
Иначе, няма защо да си кривим душата- дори А- и Б- класата на Мерцедес толкова мощно вкарват непрекъснато нарастващ брой технически подобрения, системи за активна/пасивна безопасност, улеснения за шофьора и всякакви удобства, че въпреки високите си цени, ако имаха достатъчна надеждност, щяха да бъдат предпочитани от мен...
Ако Хюндай продължават да вървят напред и нагоре, макар и плавно, са (ми) сериозен кандидат.
За сега няма кой друг да поведе моята класация за съчетание между надеждност, неограничен обем и товароносимост, целогодишна проходимост (което много силно влиза в надеждността), достатъчно нисък разход на гориво и други консумативи, активна и пасивна безопасност и пр. от Хайлукс (след 2007) и Крузър...
[А изглежда №1 за всички времена ще си остане 4,2-литровият атмосферен Крузър, произведен за нуждите на ООН в началото на 90-те гг на миналия век, друга тема...]
Иначе, няма защо да си кривим душата- дори А- и Б- класата на Мерцедес толкова мощно вкарват непрекъснато нарастващ брой технически подобрения, системи за активна/пасивна безопасност, улеснения за шофьора и всякакви удобства, че въпреки високите си цени, ако имаха достатъчна надеждност, щяха да бъдат предпочитани от мен...
Каквото сам си направя, никой не може...
Бива, ама нищо повече. 5-цата е много по-хубава и като интериор, и като екстериор. Разбира се, съобразно моите представи!slowtraveler написа:А защо не 'голям мотор без турбо'...
Нещо като това http://autos.aol.com/cars-Infiniti-G37x-2012/overview/
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Японец твърдо без особено значение с каква буква му започва вин-а , е по добре ще да е с J, имам приятели с различни класове Мерцедеси и то не стари бангии и нещо не са очаровани от тях, особено на едната цедка-няма щека за маслото а смао некви нивомери вътре по таблото, ами кво правим ако се прецака тая електроника (както знам немската не е особено качествена в наши дни), супер скъпа и неоправдана поддръжка за такъв клас кола.И лично пред ес класа с който и да е мотор бих предпочел дори по-ниския клас Лексъс ГС, просто двете нямат нищо общо като надеждност, колкото и разновидности д аима ес класата на моторизации-все един и същи шит.Но за момента бих се радвал и на ИС 2-та генерация.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мястото е съвсем точно и тенденциозно избрано...
Пример за това какво представлява статистиката
@Е60 - както сам виждаш, започваш да сравняваш японския автомобил от по-нисък клас с немски, от по-висок (Нисана е между 3 и 5 като размер).... Като интериор - въпроса е доста спорен. Като технически параметри - японеца превъзхожда 535х... Като цени - БЕЗ НИКАКВО МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ - G37x можеш да си купиш с много добро оборудване за около 90х.лв (4х4, активни радари, активни волан и седалки, камери, навигации, 7ск автоматик с планки на волана, активни фарове и т.н.)
Докато подобно БМВ 535х започва от 110, а ако го докараш и като еквивалентни екстри - спокойно можеш да докараш едни 140х.лв...
Пример за това какво представлява статистиката

@Е60 - както сам виждаш, започваш да сравняваш японския автомобил от по-нисък клас с немски, от по-висок (Нисана е между 3 и 5 като размер).... Като интериор - въпроса е доста спорен. Като технически параметри - японеца превъзхожда 535х... Като цени - БЕЗ НИКАКВО МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ - G37x можеш да си купиш с много добро оборудване за около 90х.лв (4х4, активни радари, активни волан и седалки, камери, навигации, 7ск автоматик с планки на волана, активни фарове и т.н.)
Докато подобно БМВ 535х започва от 110, а ако го докараш и като еквивалентни екстри - спокойно можеш да докараш едни 140х.лв...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
А пък един аутбек 3.6 с навигация, тв, камери, кожи, стъклени тавани, перки, си-драйв и най-важното - истинско, ДОКАЗАНО 4х4 струва под 100000 лв. В комплект с 22 см просвет, LSD, VDC,TCS и т.н. Едва ли има по-практична кола за българските пътища.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Рая, както писах по-горе - анкетата е пусната съвсем тенденциозно...
На база на тази статистика могат да се правят всякакви коректни и не съвсем коректни изводи... Също както използваната информация от ТЮВ...
Например можем да твърдим съвсем официално и относително коректно, че при гласували 50 човека, 90% от хората биха си взели следващ японски автомобил, а само 10% - немски...
Можем също така да твърдим, че 90% от хората, които имат японски автомобил биха избрали такъв и в бъдеще.... Е да, ама има малко изменение в смисъла... Нали?
Същата анкета в немски форум би изглеждала реципрочно... И отново на база на статистиката може 'официално' да се твърди, че хората предпочитат немски автомобил..
На базата на статистиката можеш да получиш точен отговор, че с трактор вероятността да пострадаш със 100км/ч е нулева, а някой може да го тълкува това като факт, че трактора е най-безопасен при висока скорост..
На времето бяхме водили сериозен спор за ТЮВ. Според мен данните са вярни, но не се тълкуват правилно и хората им се предоверяват...
Имах предвид, че различните автомобили имат различна таргет-група на ползватели. Да вземем например Приус... Кой би си взел 'еврейски' автомобил - много икономичен, без сериозна мощност, добър външен вид и сравнително скъп (неподходящ за ходене на лозе с него например)... Според мен - внимателен, спокоен, неагресивен човек, употребяваш автомобила доста в града, само по асфалт, непредприемащ агресивно или високоскоростно шофиране.
Това може да е голям фактор за липса на повреди в този автомобил - експлоатира се внимателно...
Така един обикновен косвен фактор се намесва в реалната статистика...
На база на тази статистика могат да се правят всякакви коректни и не съвсем коректни изводи... Също както използваната информация от ТЮВ...
Например можем да твърдим съвсем официално и относително коректно, че при гласували 50 човека, 90% от хората биха си взели следващ японски автомобил, а само 10% - немски...
Можем също така да твърдим, че 90% от хората, които имат японски автомобил биха избрали такъв и в бъдеще.... Е да, ама има малко изменение в смисъла... Нали?
Същата анкета в немски форум би изглеждала реципрочно... И отново на база на статистиката може 'официално' да се твърди, че хората предпочитат немски автомобил..
На базата на статистиката можеш да получиш точен отговор, че с трактор вероятността да пострадаш със 100км/ч е нулева, а някой може да го тълкува това като факт, че трактора е най-безопасен при висока скорост..
На времето бяхме водили сериозен спор за ТЮВ. Според мен данните са вярни, но не се тълкуват правилно и хората им се предоверяват...
Имах предвид, че различните автомобили имат различна таргет-група на ползватели. Да вземем например Приус... Кой би си взел 'еврейски' автомобил - много икономичен, без сериозна мощност, добър външен вид и сравнително скъп (неподходящ за ходене на лозе с него например)... Според мен - внимателен, спокоен, неагресивен човек, употребяваш автомобила доста в града, само по асфалт, непредприемащ агресивно или високоскоростно шофиране.
Това може да е голям фактор за липса на повреди в този автомобил - експлоатира се внимателно...
Така един обикновен косвен фактор се намесва в реалната статистика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта