Много добре го знам какво прасе е тоя Крузер 3.0 турбо дизел, с 2-та акумулатора, всъщност аз няма Ланд Крузер ,който да не харесвам biggrin.gifzi_zi_top написа:За да бъда обективен днес и колегата с 15 годишния Ленд Крузер дойде с такси. Скапал му се единия акумулатор Бош /става въпрос за 3,0 л турбодизел, който е с 2 акумулатора/.![]()
Пасат или Авенсис ?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Колегата е ловджия и ходи с него за диви прасета, но поради специфичните зимни условия сега го ползва и за да отиде на работа. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Е, и аз знам за Land Cruisser с блокирал мотор под 100.000 километра, ама това не означава, че колата е калпава, нали!? Напротив! Ама знам и че шофьора на тази кола е с две леви ръце! Понятието "здравина" е нещо много относително. Не можем да сравняваме въздушното окачване на S класата с предницата на някоя евтина и просто сглобена кола, където има две биалетки и един носач / образно казано /. Airmatic-а на S класата не е направен за офроуд / по-голямата част от нашите пътища/, а за асфалт без ровове и лунни кратери. За горното мисля не можем да спорим. При експлоатация на Airmatic по магистрали и първокласни пътища/ или по-общо казано - в нормални условия /, въздушното окачване може да служи стотици хиляди километри. А не като един мой познат дето е земеделски производител и си ходи с S класата на полето и после ми реве, че на 78.000 километра е сменил 2 въздушни възглавници, а фактурата за ремонта му била 5500 лева без ДДС. Трябва и акъл все пак. Да не говорим, че много от тези коли / за съжаление / ги карат някакви напълно изтрещели тъмни субекти, които не умеят да пишат и четат, а какво остава да знаят как да поддържат подобна кола. Мерцедес имат въздушно окачване, което функционира в синхрон с компресора за Airmatic-a. Тоя компресор има филтър. Интелигентните хора, чийто коефициент за интелигентност е по-голям от номера на обувките им / при повечето собственици на S класа в България е обратно - лични впечатления / знаят, че филтъра се сменя. Като не го смениш, ще ти отиде компресора. А после лошо работещия компресор ...... и така нататък. И после им било лошо окачването. Лошо е за Ганчо от с.Волуяк, дето се е обзавел с S класа на 12 години и булка-перхидролка, като не разполага с пари да поддържа и двете. Разбира се, твоя случай с 4000-те километра не е същия, а по-скоро си се набил в някоя дупка и ........ така.KiLLeR написа:Да ти кажа ли пък аз как GL на 80 к км даде повече дефекти, и повече неща са сменяни по него от колкото на ДАЧИЯ логан на 88к км? Разликата знаеш ли каква е? В цени, традиции, лукс, стандарт? Смятай, че дачията е служебна, GL-a личен. И ние сме виждали греди ама такива айде няма нужда да ми ги фалишДа ти кажа ли как Е класа сменя 2 пъти гаранционно скоростна кутия? еС класа предни амортесьори на 4000км дефектирали. За бмв просто не ми се коментира, че там ме сърбят пръстите да плюя, ама няма да обаждам.....
Същото се отнася / като по-горе развитите аргументи за некомпетентността на шофьорите / и за скоростните кутии, монтирани в Е класите. Цял живот карал някой издухан кош с ръчка, седнал в модерна кола с електронни модули и всякакви джаджи и давай газ. То и аз знам за един интелектуалец, дето сменяше скоростни кутии като носни кърпи, ама като почнеш да му обясняваш, че автомата се охлажда, че има хидротрансформатор, че като се спуска от родното си село край Самоков към София не трябва автомата да е на позиция N или пък пред Била да чака половин час на включен мотор / и отново автомата на позиция N / дебелата си жена. И после автомата му се преебал. Ами, ще се преебе, естествено!
P.S. Няма проблем да пишеш за БМВ. Аз не съм 20-годишен келеш, дето ще вее знаме с бяло-синя перка и ще си мисли, че е хванал господ за шлифера. Модела Е60 има недостатъци, които са ми били добре известни преди да си купя такава.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Донякъде съм съгласен с Е60...
В момента гледам с насмешка на Мерцедес не заради друго, а защото 'славата' им остана в минало време (писах за мой приятел - немец на около 60г, който редовно го майтапя, че мерцедесите сменят двигател на две смени на масло - така смени два двигателя)...
Но това не значи, че нещата не могат да се изменят - всеки производител се бори за пазар, и не се ли учиш от грешките си (или от грешките на другите), ще бъдеш изхвърлен от пазара...
Немеца в момента пак си е взел мерцедес (след няколко сменени), и при последния разговор - качеството се е повишило - вече 50х.км с новия мерцедес няма никакви проблеми...
Така е и с всяка марка... Знаете историите с 1.6 и 1.8 VVT-i двигатели на Тойота... Напоследък май не е имало такъв гаф (там за педалите на газта и т.н. го смятам за малко преекспониран проблем).
Та затова за мен въпроса при избор на автомобил винаги е бил да се ориентираш кой модел в момента е във възход, без значение марката...
В момента гледам с насмешка на Мерцедес не заради друго, а защото 'славата' им остана в минало време (писах за мой приятел - немец на около 60г, който редовно го майтапя, че мерцедесите сменят двигател на две смени на масло - така смени два двигателя)...
Но това не значи, че нещата не могат да се изменят - всеки производител се бори за пазар, и не се ли учиш от грешките си (или от грешките на другите), ще бъдеш изхвърлен от пазара...
Немеца в момента пак си е взел мерцедес (след няколко сменени), и при последния разговор - качеството се е повишило - вече 50х.км с новия мерцедес няма никакви проблеми...
Така е и с всяка марка... Знаете историите с 1.6 и 1.8 VVT-i двигатели на Тойота... Напоследък май не е имало такъв гаф (там за педалите на газта и т.н. го смятам за малко преекспониран проблем).
Та затова за мен въпроса при избор на автомобил винаги е бил да се ориентираш кой модел в момента е във възход, без значение марката...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Немеца бе с най-големия дизел (май 4.2)....
А сега - не съм го питал какъв му е двигателя...
За цена/качество - Тойота според мен си е в златната среда....
Цените не са толкова ниски, че да е 'най-добрия избор' за качествата си...
Но и там всеки си има различни критерии и разбирания за цена и качество... А при различни критерии разговора става от типа 'крокодила по-зелен ли е отколкото дълъг'
А сега - не съм го питал какъв му е двигателя...
За цена/качество - Тойота според мен си е в златната среда....
Цените не са толкова ниски, че да е 'най-добрия избор' за качествата си...
Но и там всеки си има различни критерии и разбирания за цена и качество... А при различни критерии разговора става от типа 'крокодила по-зелен ли е отколкото дълъг'

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Цените не са най-ниските ,но качеството е неоспоримо най-доброто в света .
Именно затова е най-доброто съотношение цена/качество
Автомобили на същата цена и в същият клас са по-зле с качеството
Да оставим това, ами и автомобили в много по-висок клас , на много по -висока цена , пак са по-зле в качеството .
Крокодила, откъдето и да го гледаш , пак си е същият крокодил.
Именно затова е най-доброто съотношение цена/качество
Автомобили на същата цена и в същият клас са по-зле с качеството
Да оставим това, ами и автомобили в много по-висок клас , на много по -висока цена , пак са по-зле в качеството .
Крокодила, откъдето и да го гледаш , пак си е същият крокодил.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Май пак нещо не се разбрахме laugh.gif
Пример - баничарката, която взех - 23х.лв (без ДДС) нов автомобил, изпитан турбодизел с верига, N1, ABS, климатик, 4х ел стъкла и огледала, БК (с управление на доста функции през него като автоматично заключване на врати, DRL и т.н.)...
Засега - безпроблемно (с изключение на две незначителни бързоотстранени от сервиза проблемчета). Същият модел автомобил кара служител на колега от вече над 3 години, отново безпроблемно...
Било Фиат (и от там - лошо качество и т.н.)... Ами не съм усетил нещо такова..
Т.е. - за изключително ниска цена взех безпроблемен автомобил. (да чукна на дърво).
И съответно съотношението цена/качество е много високо.
До тук - добре... Но в момента ми е извън ценовата рамка за личен автомобил и съответно търся нещо 'по...'...
Това веднага измества съотношението от допустим баланс 'цена/качество'....
Ако парите не са ви проблем, дали бихте взели Авенсис и въобще - Тойота?
Например ако Поршето ви влиза в допустимия ценови и критериен диапазон дали нямаше да казвате 'ама то е на първо място в ТЮВ, та затова е най-добро ???'....
Или пък да пробвате някой GT-R (също МНОГО по-евтин от конкуренцията, а в повечето случаи - с по-добри параметри и качество).....
Както казва другаря Айнщайн - всичко е относително.....
Пример - баничарката, която взех - 23х.лв (без ДДС) нов автомобил, изпитан турбодизел с верига, N1, ABS, климатик, 4х ел стъкла и огледала, БК (с управление на доста функции през него като автоматично заключване на врати, DRL и т.н.)...
Засега - безпроблемно (с изключение на две незначителни бързоотстранени от сервиза проблемчета). Същият модел автомобил кара служител на колега от вече над 3 години, отново безпроблемно...
Било Фиат (и от там - лошо качество и т.н.)... Ами не съм усетил нещо такова..
Т.е. - за изключително ниска цена взех безпроблемен автомобил. (да чукна на дърво).
И съответно съотношението цена/качество е много високо.
До тук - добре... Но в момента ми е извън ценовата рамка за личен автомобил и съответно търся нещо 'по...'...
Това веднага измества съотношението от допустим баланс 'цена/качество'....
Ако парите не са ви проблем, дали бихте взели Авенсис и въобще - Тойота?
Например ако Поршето ви влиза в допустимия ценови и критериен диапазон дали нямаше да казвате 'ама то е на първо място в ТЮВ, та затова е най-добро ???'....
Или пък да пробвате някой GT-R (също МНОГО по-евтин от конкуренцията, а в повечето случаи - с по-добри параметри и качество).....
Както казва другаря Айнщайн - всичко е относително.....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Относително относително , колко да е относително laugh.gif
TUV освен за хонда и за фиат са се объркали , те май за нищо не познават тия
Гола вода са тия германски статистици , засега по нашенските статистки първото място го делят Хонда и Фиат biggrin.gif
TUV освен за хонда и за фиат са се объркали , те май за нищо не познават тия

Гола вода са тия германски статистици , засега по нашенските статистки първото място го делят Хонда и Фиат biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта