Вижте братята руснаци какви варианти имат!
Вкарваш в гаража, бучкаш в контакт с таймер и сутринта колата топла...
А предлагат и едни ел отоплители на чистачките, дето търся такива от край време.
И другите им продукти са интересни.
Дали имат представител тук
http://www.nterm.ru/production/avtopodogrevat/dvigat/
Подгряване на антифриза на 220В
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
По-логично е да подгрява картера, а не антифриза. Като е топло маслото ДВГ стартира по-лесно и се маже по-ефективно, а и по-бързо загрява.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Подгрява се винаги антифриза а не маслото. То си се загрява от топлия блок на мотора. Всички дизел агрегати (или да кажем болшинството) имат такова нещо защото там не могат да си позволят неуспешен старт заради вдървено масло или студен мотор (нагревателя им работи и лятото дори).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
На времето на голфа ми имаше вграден реотан...
Нагряваше блока и маслото (забит отзад в блока на мястото на една от големите тапи (явно още при конструирането на двигателя е предвидено мястото, защото мястото като че ли точно за такова нещо бе правено)...
Съмнява ме конкретно тези руснаци да имат представителство тук...
Иначе наистина имат интересно решение - особено онова, при което нагревателя го бучваш в маслото през мястото за щеката за масло
Нагряваше блока и маслото (забит отзад в блока на мястото на една от големите тапи (явно още при конструирането на двигателя е предвидено мястото, защото мястото като че ли точно за такова нещо бе правено)...
Съмнява ме конкретно тези руснаци да имат представителство тук...
Иначе наистина имат интересно решение - особено онова, при което нагревателя го бучваш в маслото през мястото за щеката за масло

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта