Подгряване на антифриза на 220В

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Подгряване на антифриза на 220В

Мнение от muf » 14 Фев 2012 16:55

Вижте братята руснаци какви варианти имат!
Вкарваш в гаража, бучкаш в контакт с таймер и сутринта колата топла...
А предлагат и едни ел отоплители на чистачките, дето търся такива от край време.
И другите им продукти са интересни.

Дали имат представител тук

http://www.nterm.ru/production/avtopodogrevat/dvigat/
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Фев 2012 17:16

На баща ми буса HIace, който е правен за Норвегия, има такъв кабел за подгряване,който се включва в контакта.Но какво подгрява не знам, баща ми мисли,че маслото.Така или иначе той не го ползва. Бусът е 1987 година производство. Доста добра екстра.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
iceman1234
Мнения: 123
Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
Местоположение: Plovdiv

Мнение от iceman1234 » 14 Фев 2012 23:36

Трябва да е за водата, да я загрява и върти, така хем стопля мотора, хем и купето, малко от малко.
D4D & シビック Изображение

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 14 Фев 2012 23:39

По-логично е да подгрява картера, а не антифриза. Като е топло маслото ДВГ стартира по-лесно и се маже по-ефективно, а и по-бързо загрява.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 14 Фев 2012 23:59

Подгрява се винаги антифриза а не маслото. То си се загрява от топлия блок на мотора. Всички дизел агрегати (или да кажем болшинството) имат такова нещо защото там не могат да си позволят неуспешен старт заради вдървено масло или студен мотор (нагревателя им работи и лятото дори).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Фев 2012 09:24

На времето на голфа ми имаше вграден реотан...
Нагряваше блока и маслото (забит отзад в блока на мястото на една от големите тапи (явно още при конструирането на двигателя е предвидено мястото, защото мястото като че ли точно за такова нещо бе правено)...
Съмнява ме конкретно тези руснаци да имат представителство тук...
Иначе наистина имат интересно решение - особено онова, при което нагревателя го бучваш в маслото през мястото за щеката за масло :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта