Корола версо 2.0D4D въпрос
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Яну 2012 15:24
Корола версо 2.0D4D въпрос
Здравейте,сипвам гориво в петрол,защото ми е безплатно само от там и сега в тези студове всеки божи ден сутрин ми прави проблеми,пали и след време гасне,но днес направо беше нещо невиждано от 6:40 чак до 12 часа чаках да се стопли малко времето за да отида на работа.Взех си някаква добавка против замръзване и ще видим утре какво ще стане.
Въпросът ми е има ли някакъв друг филтър освен горивния по пътя му?
Въпросът ми е има ли някакъв друг филтър освен горивния по пътя му?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Яну 2012 15:24
На веднъж замръзнала нафта каквото и да сипваш ефект няма. Най-добре не пипай колата докато не се стопли. После я източи и изхвъли тая нафта - или я дай на някой да си разпалва печката с нея. Тия неща се сипват предварително при положителни температури. Иначе няма как да се смесят. Мисля даже на етикета на добавкатака трябва да си пише. И трябва да предстой известно време- поне 24 часа пак при положителни температури . Както те е посъветвал джим смени горивния филтър задължително.
А колкото до OMV оттам само алпин дизел.Обикновена им е от кранчето на Лукоил и без добавки. 2 служенби Зафири които се зареждат с карти на ОMV замръзнаха,вчера едната , тази сутрин и другата. Дано да няма щети по ГНП.

А колкото до OMV оттам само алпин дизел.Обикновена им е от кранчето на Лукоил и без добавки. 2 служенби Зафири които се зареждат с карти на ОMV замръзнаха,вчера едната , тази сутрин и другата. Дано да няма щети по ГНП.



Здравейте фенове на TOYOTA
!!! Извинявам се на колегата ,че пиша в неговата тема,но от offroad форума ,знам че не е желателно за щяло и нещяло, да се създава нова тема.... Та...,исках да ви се похваля,че вече от 10-дни и аз се сдобих с въпросната Корола Версо 2.0D4D-90к.с. 2003г. Да ама не....радостта ми бе доста кратка! Преди 4-5 дена смених маслото на двг. ииии...от 2 -дена започна да "вие" турбото още от 1500 оборота
.Незнам дали е от маслото(някакво Reinoll-5W40),но преди това не ми беше направило впечатление турбото така да вие (като линейка самоче по тихичко)
Мислех,че турбото работи от 2000 оборота нагоре,а то... Иначе колата си има тяга,и наистина след 2000+ оборота става самолет! Ами...,очаквам съвети
!




TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Има голяма вероятност да е от маслото, защото чичо Гугъл нищо не знае за това масло. Или си го написал неправилно или и е някакво СУПЕР МЕНТЕ.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Благодаря колега,че ми даде насока!Че маслото не е марково...,не е.Но масларя точно с тези доводи ми излезе,че не е много разпространено и затова все още не са го ментосали,но явно не е така.Ако сменя маслото с правилното,турбото дали ще спре да вие,или си е тръгнало...? Сигурно в старото масло е имало някаква добавка,но каква...?
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
То това е световно неизвестно масло. Сложи си нормално масло от утвърдена марка и да знаеш, че подобни икономии излизат много скъпо.
Дано не си сложил и подобен филтър.
Дано не си сложил и подобен филтър.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Най-вероятно са наляли Rawenol 5W40,което само по себе си никак не е лощо,макар да го водят "гедерейско",все пак си е оригинално немско масло.Най-добре да се смени с друга марка 5W30,и да се провери ефекта.Все пак навън е страшно студено и колкото по-тънко маслото,толкова по-добре за турбината.Само предлагам....
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Аз съм със същия ДВГ 1CD-FTV и използвам Fuchs Titan SuperSyn 5W40 и филтър Mann. Много съм доволен, а и още няколко съфорумници го ползват и също са с добри отзиви. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Колеги май става въпрос за немското Rhein Öl /някакво Райн масло/ което не го прави по-известно де...аз поне не съм го чувал
http://www.swdrheinol.com/home-2.php?content_index=176

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта