Корола версо 2.0D4D въпрос

borislavborisov
Мнения: 2
Регистриран на: 31 Яну 2012 15:24

Корола версо 2.0D4D въпрос

Мнение от borislavborisov » 31 Яну 2012 15:27

Здравейте,сипвам гориво в петрол,защото ми е безплатно само от там и сега в тези студове всеки божи ден сутрин ми прави проблеми,пали и след време гасне,но днес направо беше нещо невиждано от 6:40 чак до 12 часа чаках да се стопли малко времето за да отида на работа.Взех си някаква добавка против замръзване и ще видим утре какво ще стане.
Въпросът ми е има ли някакъв друг филтър освен горивния по пътя му?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 31 Яну 2012 15:39

Лоша е нафтата на Петрол. Хубава е на ОМВ, и особено скъпата. Ама щом ти е безплатна, сипи хубава добавка против замръзване на нафтата. Провери си и нафтовия филтър. Че това голям резил да чакаш до обед да запалиш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 31 Яну 2012 15:47

ОМВ пък кое им е хубавото !? Всичко е до града брат, не се тормози... Из Пловдив, ОМВ са толкоз трагични, че все едно от Шел да зареждаш... Тук Петрол или Ромпетрол.... И Векта са читави, ама ги няма другаде biggrin.gif Та нищо да не те учудва - нафтите са БОМ БОК - хубава добавка и нямаш грижи :thumbsup:

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 31 Яну 2012 18:29

филтъра директно го сменяй колега,явно е замръзнал и леда е разкъсал филтриращия елемент.т.е. си без филтър!
щом е толкова зле нафтата направо сипвай по малко газ за горене за неутрализиране на водата.може би и двойна доза добавка ще свърши работа. mellow.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

borislavborisov
Мнения: 2
Регистриран на: 31 Яну 2012 15:24

Мнение от borislavborisov » 01 Фев 2012 09:30

Благодаря за отговорите,вчера сутринта след като сипах двойна доза от добавката против замръзване + 1 шише газ,колата днес отново не пали.Работи 3-4 мин и гасне.Добре,че утре вече се затопля времето,че ми омръзна.

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 01 Фев 2012 11:19

На веднъж замръзнала нафта каквото и да сипваш ефект няма. Най-добре не пипай колата докато не се стопли. После я източи и изхвъли тая нафта - или я дай на някой да си разпалва печката с нея. Тия неща се сипват предварително при положителни температури. Иначе няма как да се смесят. Мисля даже на етикета на добавкатака трябва да си пише. И трябва да предстой известно време- поне 24 часа пак при положителни температури . Както те е посъветвал джим смени горивния филтър задължително.
А колкото до OMV оттам само алпин дизел.Обикновена им е от кранчето на Лукоил и без добавки. 2 служенби Зафири които се зареждат с карти на ОMV замръзнаха,вчера едната , тази сутрин и другата. Дано да няма щети по ГНП. ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 05 Фев 2012 14:50

Здравейте фенове на TOYOTA :thumbsup: !!! Извинявам се на колегата ,че пиша в неговата тема,но от offroad форума ,знам че не е желателно за щяло и нещяло, да се създава нова тема.... Та...,исках да ви се похваля,че вече от 10-дни и аз се сдобих с въпросната Корола Версо 2.0D4D-90к.с. 2003г. Да ама не....радостта ми бе доста кратка! Преди 4-5 дена смених маслото на двг. ииии...от 2 -дена започна да "вие" турбото още от 1500 оборота ohmy.gif .Незнам дали е от маслото(някакво Reinoll-5W40),но преди това не ми беше направило впечатление турбото така да вие (като линейка самоче по тихичко) :help: Мислех,че турбото работи от 2000 оборота нагоре,а то... Иначе колата си има тяга,и наистина след 2000+ оборота става самолет! Ами...,очаквам съвети :thumbsup: !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 05 Фев 2012 17:34

Има голяма вероятност да е от маслото, защото чичо Гугъл нищо не знае за това масло. Или си го написал неправилно или и е някакво СУПЕР МЕНТЕ.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 05 Фев 2012 18:59

Благодаря колега,че ми даде насока!Че маслото не е марково...,не е.Но масларя точно с тези доводи ми излезе,че не е много разпространено и затова все още не са го ментосали,но явно не е така.Ако сменя маслото с правилното,турбото дали ще спре да вие,или си е тръгнало...? Сигурно в старото масло е имало някаква добавка,но каква...?
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 05 Фев 2012 19:13

То това е световно неизвестно масло. Сложи си нормално масло от утвърдена марка и да знаеш, че подобни икономии излизат много скъпо.
Дано не си сложил и подобен филтър.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 05 Фев 2012 19:13

Най-вероятно са наляли Rawenol 5W40,което само по себе си никак не е лощо,макар да го водят "гедерейско",все пак си е оригинално немско масло.Най-добре да се смени с друга марка 5W30,и да се провери ефекта.Все пак навън е страшно студено и колкото по-тънко маслото,толкова по-добре за турбината.Само предлагам....

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 05 Фев 2012 19:36

По принцип и 5W40 не е много гъсто масло,все пак е пълна синтетика,но явно е менте.... А филтъра и той не е оригинален,но ми каза че е с параметрите на оригиналния(2-клапана и т.н...).С една дума...да сменявам всичко отново wacko.gif .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 05 Фев 2012 20:03

Аз съм със същия ДВГ 1CD-FTV и използвам Fuchs Titan SuperSyn 5W40 и филтър Mann. Много съм доволен, а и още няколко съфорумници го ползват и също са с добри отзиви. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Мнение от Toyo_driver » 05 Фев 2012 21:04

Колеги май става въпрос за немското Rhein Öl /някакво Райн масло/ което не го прави по-известно де...аз поне не съм го чувал wacko.gif http://www.swdrheinol.com/home-2.php?content_index=176

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 05 Фев 2012 21:09

Филтър и аз съм решил да сложа Ман,но такова масло.....,едва ли ще намеря в Кюстендил.Мислех да го сменя с Comma,Elf,или Кутенколер пак 5W40 ,но до утре може и да измисля и друга марка..
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта