...И отново за хибридите + и - ...
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Vesko написа:Някой може да има и повече, ама на "високотехнологичните" автомобили са забравили да има инсталират FM2 i FM3.... Освен да е само на моя biggrin.gifLEXUS написа:Ти наистина ли твърдиш,че имаш само 6 станции,че ще взема да направя една анкета кой колко станции има. biggrin.gif
Колега, ти можеш да си направиш модул до FM6 ако искаш biggrin.gif
Повод за размисъл

Carina E 4AFE LB 1992
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Тази екстра си я знам, но по някаква причина не работи biggrin.gifLEXUS написа:Айде една екстра научи от мен,а може би и повече biggrin.gif
http://www.lexusmanuals.org/lexus-681.html
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Може би основната е че линка беше за УСА модел, а моя е ЕУ.LEXUS написа:Въпросът е защо не работи -защото е повредена-проверка в сервиз
Втори вариант- защото собственикът не е наясно с функциите. Все има някаква причина.
А бутончето си работи, ама не са инсталирали ФМ2 и ФМ3 само biggrin.gif
Може би хибридите за ЕУ да тези дето не са минали тестовете за УСА biggrin.gif
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ето виждаш ли... в така нареченият "високотехнологичен" автомобил, японците са дали дори назад в екстритеLEXUS написа:И моята Корола е европейска, но всичко си работи.

Може да има по-малко филтри, ама докато карам или се возя хич не ме интересуват те, а това дето ми е на една ръка разстояние

- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
... Колеги, ВТЕЧНЕН, не сгъстен въздух, е доста различна бира... Това, което прочетох за първи път (за мен), беше висока оценка от някаква агенция за иначе леко сложния начин на използване на втечнен въздух от резервоар на борда на МПС-то, да се разширява в горивната камера на обикновен двигател, да върши работа и да излиза...
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-57 ... iquid-air/
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-57 ... iquid-air/
Каквото сам си направя, никой не може...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Колко са ефективни хибридите казват самите германци от Ауто-Билд. В последния брой са направили тест на доста хибриди като единственият немски е Audi Q5 Hybrid,който е тотален провал. 2/100км. по-висок разход от Lexus RX450h. Германците, не аз, не спират да хвалят хибридите на Лексус и Тойота като ги назовават върхови и перфектни! Засекли за тестов разход на RX450h 8.5/100км. Разход градски 7/100км. !!!!! в теста! Аналогичната немска инженерна мисъл в Q5, въпреки че използва 2.0 4 цилиндров двигател в хибрида си дава 2 литра/100км. отгоре разход. Германците казват,че въпреки че германците/ малко тавтология/ са се опитали да направят високотехнологичен!!! хибрид, звучи хитро, но не функционира добре - подскача припряно и нехармонично при ускорение и дава висок разход.
За Lexus RX450h пък германците казват,че хибридното му задвижване е толкова перфектно,че може да премине през цели населени места само с внушителната сила на електромоторите си. Изисканият V6 компенсира високите обороти,които определя автоматичната скоростна кутия при ускорение. Колко ефективно работи задвижването на Лексус, се вижда при сравнение с Audi Q5 Hybrid.
От всички хибриди пък Приус постига най-нисък разход от едва 5/100км. тестов разход!!!! Градски разход 4.4/100км. Мисля,че коментарът е излишен. Както подчертават германците ненадминати в хибридите са японците и по-специално Тойота и Лексус.
За Lexus RX450h пък германците казват,че хибридното му задвижване е толкова перфектно,че може да премине през цели населени места само с внушителната сила на електромоторите си. Изисканият V6 компенсира високите обороти,които определя автоматичната скоростна кутия при ускорение. Колко ефективно работи задвижването на Лексус, се вижда при сравнение с Audi Q5 Hybrid.
От всички хибриди пък Приус постига най-нисък разход от едва 5/100км. тестов разход!!!! Градски разход 4.4/100км. Мисля,че коментарът е излишен. Както подчертават германците ненадминати в хибридите са японците и по-специално Тойота и Лексус.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Темата навярно се е изчерпала, но все пак да споделя мнение специално за хибридния аурис. Не знам защо са му дали ускорение до сто с 1 сек по слабо спрямо приус. До колкото знам двигателите и трансмисиите им са еднакви, но може да греша. Възможно е разликата да идва от настройките. Теглото на приус и аурис е почти еднакво, челното съпротивление на арис било по голямо, но за ускорението до 100 това не оказва толкова съществено влияние. В автобилд имаше сравнение на хибриди и там бе дадено ускорението на аурис 10,6 или 10,7 до колкото помня и 10,5 за приуса. Но да споделя все пак лични впечатления. При старта се усеща доста по добре отколкото дизела 140 кс на шкода. Но след това от 10 – 20 км/ч до 90 – 110 км/ч е забележимо по муден от дизела. Над 110 – 120 според мен превъзхожда по динамика дизела. Набра скорост над 180 км/ч по километраж нагоре по витиня (според мен стигна до 190 по километраж). Пътувах рано сутринта, тръгнах в 6 ч. от Козлодуй за София, разстоянието е около 200 км, извън населените места подържах скорост до около 140, специално по баирите ускорявах да разбера дали има запас от мощност, по магистралата подържах скорост до около 160, на няколко пъти ускорих до около 180. Не съм добър шофьор и за мен скорост от над 160 с непознат автомобил който съм карал един ден си е голяма скорост. Бях заредил в Козлодуй резервоара до горе, в София преди да върна автомобила заредих до горе – 12 литра за 200 км(198 км по километраж). Това са впечатления от един посредствен шофьор, далече съм от състезател.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.Vesko написа:Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...LEXUS написа:При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Но сесъгласяваш с човека че 6л/100 при 140км.ч скорост е нормално, че и дори добре biggrin.gifLEXUS написа:Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.Vesko написа:Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...LEXUS написа:При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Напротив, казвам,че при каране със 140-160 км./ч. , нарочни ускорения по баири и изкачване на Витиня със 190 км./ч. 6/100 разход е нищо.Vesko написа:Но сесъгласяваш с човека че 6л/100 при 140км.ч скорост е нормално, че и дори добре biggrin.gifLEXUS написа:Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.Vesko написа:
Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта