...И отново за хибридите + и - ...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Дали е само рекламен трик това видео?

Да, технологията е пълна измислица
2
4%
Да, фактите са пресилени
15
27%
Не, има смисъл от HSD
17
30%
Не, това е върхова технология към момента
16
29%
Не ме интересува-харесвам си дизела...
5
9%
Карам колело хибрид, и то си ми стига
1
2%
 
Общо гласове: 56

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 23:08

Vesko написа: 2. Все пак намали рекламите, нямам ФМ1,2,3 ....
Така ли, и имаш само 6 станции? Не знам на Лексуса ти от кой бутон се сменя FM-AM-CD. От тоя бутон имаш опции за няколко FM по 6 станции. Ти ползваш само първия. Не си се запознал с функциите ми се струва.

А кои реклами да намаля по-точно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 29 Яну 2012 23:09

Няма съвършенство и пълно щастие!
Всеки от нас е приел някакви компромиси по отношение на много неща в живота си: кола, жена, работа, жилище и т.н. Важно е компромисът да се трае. :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 23:10

Vesko написа:
3. Хич не е заради обхвата. А заради грешки в RDS данните постоянно ги сортира... Може би RDS системата на симулатора показва различни резултати biggrin.gif
Мисля,че си от единиците хора,които си сменят така станциите на радиото.Тоя РДС не е измислен за такава смяна при положение,че имаш много над 6 станции за запаметяване. Проучи го.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 29 Яну 2012 23:18

ето даже мутантите от аутобилд не можаха да намерят нещо по новия приус за 100к,с изключение на разхода,явно бая зор са видели>

http://www.welt.de/motor/article1383535 ... essig.html

:thumbsup:

пс> ще отворя нова тема!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 233
Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
Местоположение: София

Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 29 Яну 2012 23:46

При въвеждането на всяка нова технология, теория, религия и пр. Винаги е имало доста хора, които с голяма енергия са се съпротивлявали на промяната. Няма значение защо. И, държейки се за, и защитавайки познатото статукво, успешно са забавяли идването на новото...
НО не са го отменяли.
Хибридното задвижване е най-модерното високотехнологично такова, пригодено за масово производство. И успешно развивано вече 3 (или 4?) поколения... Разбира се, като на всяко ново нещо, му трябва време да израсне, узрее и пр.
Ако само си представим колко е голяма разликата между безстепенна скоростна кутия и всички останали... Да не говорим за събиране на енергия при намаляване на скоростта, изключване на двигателя при всяко спиране, по-малкият коефициент на челно (че и на индуктивно) въздушно съпротивление... Вероятно има и много други по-съвременни инженерни решения в хибридното задвижване.

Сега се появява още една чудна, фантастична технология: задвижване на ДВГ с...втечнен въздух! Предстоят още доработки, но вече е обявена за много перспективна (технология).

Хм, и на фона на всичко това БМВ пускат 3 литров, 6 цилиндров дизел с 3 (три) турбинки за увеличаване налягането на въздуха във всмукателния колектор, много над 300 к.с., огромен въртящ момент и... абсолютно невероятно смешен нисък разход на нафта...
Каквото сам си направя, никой не може...

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Яну 2012 23:57

Instruktor59@yahoo.com написа: Ако само си представим колко е голяма разликата между безстепенна скоростна кутия и всички останали...

Да не говорим за събиране на енергия при намаляване на скоростта, изключване на двигателя при всяко спиране,

по-малкият коефициент на челно (че и на индуктивно) въздушно съпротивление...

Вероятно има и много други по-съвременни инженерни решения в хибридното задвижване.

Сега се появява още една чудна, фантастична технология: задвижване на ДВГ с...втечнен въздух!
Безстепенната скоростна кутия нито е нова нито се появява с хибридите.

Събирането на енергия при спирането в акумулатори си е част от хибридите, ама изключването при всяко спиране си го практикувахме още при жигулките.... е не всички :)

А намаленото челно съпротивление какво бщо има с хибридите?

Много добри съвременни инженерни решения има в много автомобили!

А задвижването със сгъстен въздух индииците прилагат от преди 3-4г... аз поне от тогава знам smile.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Яну 2012 00:31

Да, и аз знам за индийците, но нещо не можаха да материализират колата на сгъстен въздух.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Яну 2012 00:36

Vesko написа:
Instruktor59@yahoo.com написа:...Сега се появява още една чудна, фантастична технология: задвижване на ДВГ с...втечнен въздух!
...А задвижването със сгъстен въздух индииците прилагат от преди 3-4г... аз поне от тогава знам smile.gif
Тата и Тойота - две водещи технологични компании rolleyes.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Яну 2012 00:45

По-скоро Тата и Мерцедес- колкото Тата са направили кола на сгъстен въздух, толкова и Мерцедес са направили хибрид. Друго си е да произвеждаш високотехнологични дизели с няколко дузини филтри, катализатори и турбини- и всичко това го поставят ,защото са много високотехнологични, не за да подобрят неефективността,НЕ.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 30 Яну 2012 00:54

LEXUS, все пак какво им е високотехнологичното? Това че два двигателя (електрическият двигател и този с вътрешно горене) са синхронизирани? Идеята все пак е сравнително елементарна от програмистка гледна точка. Все пак всеки един здвоен локомотив я реализира от доста отдавна... biggrin.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Яну 2012 10:35

Ти наистина ли приемаш,че хибридът е просто двигател и електромотор синхронизирани? И нищо повече. Хибридът е висш инженерен пилотаж и такива опростенчески обобщавания не бих приел. Отделно- ако говорим само за синхронизацията- тя не е никак проста,защото няма по-добре работещ хибрид от тези на Тойота-Лексус. Пример- Мерцедес,Фолксваген хибридите са доста груби и с отчетливи тласъци при промяна на задвижващия агрегат- справка германците от Ауто-Билд. Те го казват, не аз. Като работа на хибридната система в нейната цялост именно системата на Тойота и Лексус показват какво значи висока технология и че не е просто дори да синхронизираш, което германците не могат да постигнат.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 30 Яну 2012 12:49

FM2 i FM3 iavno ne im triabvat na visokotehnoligichnite avtomobili. A zaradi tova che skoristomera pokazva greshno kakto vsichki drugi ne tolkova visokotehnologichni avtomobili realuzirah 10 minutno zakasnenie krai pleven

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Яну 2012 18:16

Ти наистина ли твърдиш,че имаш само 6 станции,че ще взема да направя една анкета кой колко станции има. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 30 Яну 2012 18:35

На мен и 3 станции ми стигат: Радио 1, Стар ФМ и Зи Рок. За какво са му повече от 6 фиксирани честоти на Веско. rolleyes.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 30 Яну 2012 19:11

LEXUS написа:Ти наистина ли твърдиш,че имаш само 6 станции,че ще взема да направя една анкета кой колко станции има. biggrin.gif
Някой може да има и повече, ама на "високотехнологичните" автомобили са забравили да има инсталират FM2 i FM3.... Освен да е само на моя biggrin.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта