Да или не? Въпросче от неопитен към знаещи!
Не личи да е пребоядисвана. Отпред на маската има малки цъкънки от камъчета. Предполагам че е оригиналната боя. Направи ми впечатление че малко трудно включва на скоростите и съединителя отлепя доста ниско. Вероятно има някаква центровка или обезвъздушаване на хидравличния съединител, но няма да се учудя ако е за смяна. Колко може да струва? По-тромава е от ярисчето, но това е разбираемо предвид турбото при новия модел. Имаше 2 биалетки от пред на стабилизиращата щанга които явно са за смяна, но като цяло ми хареса и капарирах.
Имейлът ми е:
cicomanco@yahoo.com
photovirage.com
Благодаря на всички за отзивчивостта!
Смятам да сложа веднага газ. Бихте ли препоръчали читав сервиз в София?
Имейлът ми е:
cicomanco@yahoo.com
photovirage.com
Благодаря на всички за отзивчивостта!
Смятам да сложа веднага газ. Бихте ли препоръчали читав сервиз в София?
Ако не е снимано - не се е случвало!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Aбе, ако е удряна или обръщана и този цвят никога не е предлаган от Tойота, аз бих се притеснявал малко, но това се разбира като направиш няколко кръгчета с нея.
Виж колко са луфтовете м/у капаците и калниците.
Ако са малки е добре, ако са големи, значи са намествани.
Една кола колкото по-малки фуги има м/у панелите, толкова е по-качествено сглобена.
Разбира се Королата е нисък клас и при нея това не се гледа, но само ти казвам. То си личи, ако са намествани капаци и брони лсе удар.
Провери дали има следи от вода или мухъл в купето и багажника!
И разбира се я карай и виж как е двигателя до червеното дори!
Виж колко са луфтовете м/у капаците и калниците.
Ако са малки е добре, ако са големи, значи са намествани.
Една кола колкото по-малки фуги има м/у панелите, толкова е по-качествено сглобена.
Разбира се Королата е нисък клас и при нея това не се гледа, но само ти казвам. То си личи, ако са намествани капаци и брони лсе удар.
Провери дали има следи от вода или мухъл в купето и багажника!
И разбира се я карай и виж как е двигателя до червеното дори!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
На снимката ясно се вижда, че двигателят е 4E-FE, т.е. 1332 куб. см., 86 к.с. G6 е специално изпълнение на Corolla E11 - няма нищо странно. Шестата скорост я слагат и на 1.3, и на 1.6. Рядко се среща и може би заради това буди някакви съмнения или учудване у хората.
Що се отнася до цвета - на мен ми изглежда също неестествено. Оттам нататък ти си преценяваш дали да повярваш на търговеца или не. Виждам, че е с тасове и зимни гуми, но колата си върви и с оригинални лети джанти 14''.
Консумативите са на съвсем приемливи цени. Ако маслото й е за смяна, двигателят събира 2.8 литра.
Разходът по каталог е - 8.8 (градско), 5.9 (извънградско), 6.9 (смесен режим). С нормално каране извън града съм го свалял на около 5.0 литра, а при смесен режим - почти 6.0. На старт 4Е-FE е малко муден, свиква се бързо, но наваксва на по-високи обороти.
Що се отнася до цвета - на мен ми изглежда също неестествено. Оттам нататък ти си преценяваш дали да повярваш на търговеца или не. Виждам, че е с тасове и зимни гуми, но колата си върви и с оригинални лети джанти 14''.
Консумативите са на съвсем приемливи цени. Ако маслото й е за смяна, двигателят събира 2.8 литра.
Разходът по каталог е - 8.8 (градско), 5.9 (извънградско), 6.9 (смесен режим). С нормално каране извън града съм го свалял на около 5.0 литра, а при смесен режим - почти 6.0. На старт 4Е-FE е малко муден, свиква се бързо, но наваксва на по-високи обороти.
Аз съм виждал този цвят на такава корола но беше комби ,лично играх на търг за нея ,за съжаление не го спечелих.rockmetal написа:На снимката ясно се вижда, че двигателят е 4E-FE, т.е. 1332 куб. см., 86 к.с. G6 е специално изпълнение на Corolla E11 - няма нищо странно. Шестата скорост я слагат и на 1.3, и на 1.6. Рядко се среща и може би заради това буди някакви съмнения или учудване у хората.
Що се отнася до цвета - на мен ми изглежда също неестествено. Оттам нататък ти си преценяваш дали да повярваш на търговеца или не. Виждам, че е с тасове и зимни гуми, но колата си върви и с оригинални лети джанти 14''.
Консумативите са на съвсем приемливи цени. Ако маслото й е за смяна, двигателят събира 2.8 литра.
Разходът по каталог е - 8.8 (градско), 5.9 (извънградско), 6.9 (смесен режим). С нормално каране извън града съм го свалял на около 5.0 литра, а при смесен режим - почти 6.0. На старт 4Е-FE е малко муден, свиква се бързо, но наваксва на по-високи обороти.
http://websunrise.org/manuals/auto/toyota/58.pdf Свали книгата от тук 32 мегабайта е не може да се праща по мейла ,казва че е много голяма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта