Проблем с дюза 2.2 D4-D
Проблем с дюза 2.2 D4-D
Здравейте колеги, знам че има доста теми за дюзи, но тъй като проблема е от друго естество решиш да пусна нова.
Преди 4к километра, както споменах по рано от ТМ ми смениха двигателя заради повишен разход на масло, но дюзи, картер и разни др. неща си останаха старите. Скоро след това ми направи впечатление, че като е студена има един специфичен шум (не мога да го опиша точно, но е нещо като изкякване), които остава да се чува леко при рязко ускорение и след като двигателя загрее. Освен това когато е студена и заради пуснатото парно работи на около 1000 оборота, има завишени вибрации. На ТО (3к километра след смяната на ДВГ) в ТМ споделих за проблема и приемчика я закачи на стенд като установи, че дюзите на 1,2 и 3 цилиндър са добре +0,2 пък тази на 4-ти цилиндър била -2,1 и от нея идвали тези тези шумове и вибрации. Та към въпроса, възможно ли е 3 от дюзите да са ОК а една да не е, при положение, че общо са работили 60к.? Моите съмнения са, че докато са правили манипулацията по подмяна на ДВГ "случайно" са сменили една дюза. Това че 3 дюзи работят ОК а една не, достатъчен мотив ли е да си търся правата в ТМ?
П.С Колата е зареждана само на ОМВ
Преди 4к километра, както споменах по рано от ТМ ми смениха двигателя заради повишен разход на масло, но дюзи, картер и разни др. неща си останаха старите. Скоро след това ми направи впечатление, че като е студена има един специфичен шум (не мога да го опиша точно, но е нещо като изкякване), които остава да се чува леко при рязко ускорение и след като двигателя загрее. Освен това когато е студена и заради пуснатото парно работи на около 1000 оборота, има завишени вибрации. На ТО (3к километра след смяната на ДВГ) в ТМ споделих за проблема и приемчика я закачи на стенд като установи, че дюзите на 1,2 и 3 цилиндър са добре +0,2 пък тази на 4-ти цилиндър била -2,1 и от нея идвали тези тези шумове и вибрации. Та към въпроса, възможно ли е 3 от дюзите да са ОК а една да не е, при положение, че общо са работили 60к.? Моите съмнения са, че докато са правили манипулацията по подмяна на ДВГ "случайно" са сменили една дюза. Това че 3 дюзи работят ОК а една не, достатъчен мотив ли е да си търся правата в ТМ?
П.С Колата е зареждана само на ОМВ
TOYOTA AVENSIS 2.2 D-4D
Колега, от опит знам, че е напълно възможно една от четирите дюзи да се задръсти от гадно гориво. За това и бизнесът с ултразвуково почистване на дюзи в България няма никога да замре. За съжаление това им е слабото място на съвремените дизели. Пробвай да го минеш през ТМ и просто да ти я почистят дюзата ако можеш. Възможно е и да са ти сменили дюзата, но няма как да го докажеш за съжаление. 

Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
-2,1 не е идеално зле. Мини я на ултразвук и после някаква по-сериозна добавка, а може и в обратен ред
Аз бих ти препоръчал Castrol TDA, лично аз съм много доволен от нея, а и масово я препоръчват из между многото други 'големи' марки
Гледам, че в този форум яростно се препоръчва XAДО, но така и не видях някой да сподели реални впечатления след използването й.

Аз бих ти препоръчал Castrol TDA, лично аз съм много доволен от нея, а и масово я препоръчват из между многото други 'големи' марки
Гледам, че в този форум яростно се препоръчва XAДО, но така и не видях някой да сподели реални впечатления след използването й.
Пачо Кардана - Президент !!!
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Силно вероятно е да си с кофти нафта. Дюзата се сменя до +/- 5.0 Минава по гаранция стига да е над тези стойности. Другото са подгревни свещи. Проверяват се и толкова. Няма как да се направи колата по телефона. Ако ти се занимава , източи един два филтъра нафта и виж на колко градуса парафинира.
Човек се учи докато е жив.
От написаното да разбирам, че идеалните стойности на дюзите са около 0-лата. Иначе нафтата е само от ОМВ, което не е гаранция, че е читава, но не вярвам и да е чак толкова лошо. Има ли бърз начин за проверка на подгревните свещи или индикатор на таблото, от който да разбера на какво положение са?
TOYOTA AVENSIS 2.2 D-4D
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Няма бърз начин. Откачаш реила на свещите и мериш с мултицета. Дори и да дават нужното пак може да не работят. Най-добрият начин е сваляне и тест под напрежение да се види за колко и колко загрява самата свещ. Лошата новине е, че понякога свеща се къса в главата и се налага сваляне на главата което на тоя мотор е не лека работа.
Човек се учи докато е жив.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта