
Въже за теглене
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Определено ще върши работа! С такова същото съм и го ползвам доста често.. да не кажа много често biggrin.gifslowtraveler написа:Взех от Лукойл едно жълто капроново 21мм/ 4т...
Струваше около 22лв...
Ще видим дали ще върши работа..
Спокойно, не ме дъпрат мен, аз ги дърпам

Моето си го взех преди 3г от шел за 25 лв. Щото и в предишната кола имах такова и с нея много често се налагаше да ги дърпам и нямаше ядове. Само веднъж се наложи да дърпам една 190-ка на черен път(в баир) която беше замлатена в едни шипки почти перпендикулярно на пътя, та само тогава го скъсах.
А с това новото къде съм, даже веднъж ми се наложи да дърпам(с карината) един Mercedes-Benz Sprinter 308 Хладилен натоварен до горе с багаж и никакви ядове

Raya написа:Почтипо темата да питам:
все се каня да си купя жици (или не знам как му викат) за ток, да седят в багажника за всеки случай (веднъж Тойотата не запали:)). Има ли значение какви, че и за тях както гледам има избор по магазините?
Каквито вземеш. Няма особено значение какви ще са. Важно е да ги имаш когато ти потрябват

Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота да не запали?Огледай,колежке щипките,с които се закачат за акумулатора-ако са зле направени си личи,а те създават най големи главоболия при ползване.И намери някой корав българин(кат мене) да им играе по един чук на щипките там където са пристегнати към кабела за по-сигурно.Това е.А,и гледай единия да е чер,а другия червен biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifRaya написа:Почтипо темата да питам:
все се каня да си купя жици (или не знам как му викат) за ток, да седят в багажника за всеки случай (веднъж Тойотата не запали:)). Има ли значение какви, че и за тях както гледам има избор по магазините?
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
nowyaris, благодаря за инструкциите, ама тази Тойота отдавна е продадена, и е станало инцидентно (както ми казаха, може да съм паднала в дупката и размърдала всичко laugh.gif ). И тогава (преди 3 години:))се каних да си купя, ама забравих, ей сега с въжето се сетих.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
При всички положения има значение какви са кабелите.Колкото по-дебели, толкова по- добре. biggrin.gif Скоро се опитах да дам ток на един дизелак с китайски кабели купени от Метро, и нищо не се получи.Щипките им са добре, но като че ли идват слабички. Един приятел си направи комплект от кабели за електрожен. Като закачихме неговите , колата запали от половин оборот.Raya написа:Почтипо темата да питам:
все се каня да си купя жици (или не знам как му викат) за ток, да седят в багажника за всеки случай (веднъж Тойотата не запали:)). Има ли значение какви, че и за тях както гледам има избор по магазините?
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Напълно съм съгласен с BIS....
Сечението на кабелите има голямо значение (често продават мноого дебели кабели, на които им е дебела само изолацията, а кабелчето вътре като за осветление).
Конструкцията на щипките - също има значение, защото от там се подава тока.
А най-голямо значение - как е захванат кабела за щипките. Последните що годе добри кабели ги запоих за щипките, защото иначе даваха голям пад на напрежението под товар.
Сечението на кабелите има голямо значение (често продават мноого дебели кабели, на които им е дебела само изолацията, а кабелчето вътре като за осветление).
Конструкцията на щипките - също има значение, защото от там се подава тока.
А най-голямо значение - как е захванат кабела за щипките. Последните що годе добри кабели ги запоих за щипките, защото иначе даваха голям пад на напрежението под товар.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Едната кола, която теглих бе корола...
Шофьора и я бе вкарал в канавката.... Навярно това е производствен дефект на тойотата
laugh.gif

Шофьора и я бе вкарал в канавката.... Навярно това е производствен дефект на тойотата

Последно промяна от slowtraveler на 30 Дек 2011 14:56, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
С калпави или тънки кабели не можеш да запалиш автомобила (освен в прекия смисъл ако се запалят кабелите)....
Можеш да вържеш втория акумулатор за да почне да го зареждаш и след 2-3 часа да пробваш да запалиш...
Знаете ефекта от разхлабена клема...
Заради големия пусков ток, системата е много критична към съпротивлението на кабела.
Направете проста сметка - 400А пусков ток при съпротивление 0.02 Ом ще ти направи пад на напрежение около 8 Волта. Все едно да се опитваш да запалиш колата с 4 волтов акумулатор...
Пробвал съм с доста тънки кабелчета. Повечето се опитват да завъртят двигателя, а някои дори успяват да превъртят 1-2 оброта (и то - при запален донор). Но при капнал акумулатор на получателя на ток - няма сила да завърти достатъчно бързо...
Можеш да вържеш втория акумулатор за да почне да го зареждаш и след 2-3 часа да пробваш да запалиш...
Знаете ефекта от разхлабена клема...
Заради големия пусков ток, системата е много критична към съпротивлението на кабела.
Направете проста сметка - 400А пусков ток при съпротивление 0.02 Ом ще ти направи пад на напрежение около 8 Волта. Все едно да се опитваш да запалиш колата с 4 волтов акумулатор...
Пробвал съм с доста тънки кабелчета. Повечето се опитват да завъртят двигателя, а някои дори успяват да превъртят 1-2 оброта (и то - при запален донор). Но при капнал акумулатор на получателя на ток - няма сила да завърти достатъчно бързо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта