D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 29 Дек 2011 13:19

като стана въпрос за дизела усетих нещо много специфично, на някой ниски предавки като отпусна газта и колата продължава да върви все едно подавам много леко ?????? това предполагам не е дефект а някакъв ефект на момента на двигателя или ? се едно е набрало инерция, само дето съм на равно хм

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 29 Дек 2011 13:34

Toyko написа:като стана въпрос за дизела усетих нещо много специфично, на някой ниски предавки като отпусна газта и колата продължава да върви все едно подавам много леко ?????? това предполагам не е дефект а някакъв ефект на момента на двигателя или ? се едно е набрало инерция, само дето съм на равно хм
Не е дефект естествено. Просто дори и при ниските обороти колата си има достатъчно мощност за разлика от бензиновия двигател.
Тук колегите, далеч по-технически грамотни от мен вероятно ще дадат точните обяснения с обороти, въртящ момент и т.н.

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 29 Дек 2011 13:42

Имаш и поддържане на минимални обороти. При мен е около 800.
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 29 Дек 2011 14:04

ами на 4 черти е разделено аз съм на третата на празен ход - би следвало да е 850 ???
и другото като включа климатика скача на студеното на чертата след това - 1250 ?

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 29 Дек 2011 14:12

Toyko написа:ами на 4 черти е разделено аз съм на третата на празен ход - би следвало да е 850 ???
и другото като включа климатика скача на студеното на чертата след това - 1250 ?
Мисля че са 5 чертичките при мен, ще си погледна после таблото... :) но това не е съществено (грешката на всеки измерителен уред, нормално, е половината от най малкото деление. тоест 100 /125 оборота/мин. тоест 50 оборота/мин. не можем да ги видим)
Скачането на оборотите при включване на климатика си е съвсем нормална реакция :) на климатика му трябва енергия и при студен двигател се компенсира с обороти.
ама стига сме разводнявали темата на колегата ... unsure.gif
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта