nov написа:...
1...И в крайна сметка не разбрах дали има вероятност да вкопае клапаните в леглата им ако се гара на газ, доколкото си спомням имаше такъв проблем при ввти моторите, но тъй като най вероятно няма колега с газ ще с еналожи да експериментирам пък и един флаш люб ако и метна да се предпазя, може и д аима значение-въпреки че трябва да мина около 100к. с колата че да ги вкопае...
2...А да сигурен съм че и на "запад" има пълни кошери но все пак ще ходя лично да я взема колата, а имам чувството на 5-тата минута сле дразговора със собственика да го преценя и респективно колата ...
по точка1 да,има ако бай х.й майстора ти монтира уредбата и не разбира какво прави.почти всички нови алуминиеви мотори имат този риск.само че немците минават по няколкостотин км на газ и пак нямат грам проблем.но една добра уредба им струва 2-3к с монтажа и читавите фирми им дават 3г гаранция на мотора,понеже тогава заводската отпада!
по 2 ако под запад имаш предвид австрия или германия 90% ще се срещнеш с някой сърбин,руснак или арабин,така че е въпрос на късмет.е,не че някой австриец не може да те изпържи,не са от най-честните копелета,меко казано!
един съвет-само първа ръка,никога друга!там лесно се доказват км,произход и всичко,което те интересува!и никога реимпорт-задължително са с по 100-300к върнати км,особено от испания,италия,че и франция!
