Мнения и препоръки за Корола след 2007

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 17 Дек 2011 17:54

nov написа:....ГНП-та,турбини.Тотално се отказвам от дизела-просто е прекалено нов за БГ горивата и няма как да отделям крупни суми за ремонт на дизелов двигател...
Като гледам дизеловите Тойоти са напълнили сервизите и постоянно им сменяват дюзи, турбини, ГНП-та... wink.gif
Аз живея близо до един от най-добрите газ сервизи в София и ги гледам, че постоянно минават "абонатите" за обучение на компютър, за реглаж и т.н. и т.н.
Ако си разбираш на ГИ и сам си ги правиш нещата е добре, но ако постоянно "цакаш" на сервиза далаверата е малка.
Последно промяна от zi_zi_top на 17 Дек 2011 21:08, променено общо 1 път.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 17 Дек 2011 18:49

zi_zi_top написа:
nov написа:
LEXUS написа:....ГНП-та,турбини.Тотално се отказвам от дизела-просто е прекалено нов за БГ горивата и няма как да отделям крупни суми за ремонт на дизелов двигател...
Като гледам дизеловите Тойоти са напълнили сервизите и постоянно им сменяват дюзи, турбини, ГНП-та... wink.gif
Аз живея близо до един от най-добрите газ сервизи в София и ги гледам, че постоянно минават "абонатите" за обучение на компютър, за реглаж и т.н. и т.н.
Ако си разбираш на ГИ и сам си ги правиш нещата е добре, но ако постоянно "цакаш" на сервиза далаверата е малка.
Не не разбирам от ГИ, ама при дизелите един път да се случи и я правя тоталка, много са им скъпи частите и не са з амоя джоб-вероятно заради това залагм на безнина, пък и искам да имам по-малко главоболия-дизела според мен е по-капризен от качеството на нафтата.

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Мнение от iovkito » 17 Дек 2011 19:05

Какво пък толкова ви плашат въпросните скъпи ремонти на дизеловите коли ? Въобще кое по-точно може да се счупи , че ремонтът е толкова скъп ? Сега сметнах , че ако авенсисът беше бензинов щяха да са дадени 9000 лв повече за гориво. Каквото и да се счупи си мисля , че ще се ремонтира за доста по-малко от тази сума. Все пак всеки си преценява сам за себе си . Горната сметка е за 155 000 км навъртяни за 4 години . Ако колата ще се кара колкото на една колежка яриса - 1500 км за 1 година , то тогава бензинът действително е по-добрият избор.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 18 Дек 2011 19:47

Аз съм много доволен, моята направи 60 000км.
Икономична, достатъчно обемна, двигателя е пъргав, предавките са отлично сметнати. Тихо работи... това е
Колата е с верига.
"Малкото" обслужване (масло + филтър) - 126 лева
Пълното обслужане - около 230 лева (плюс всички филтри)
Ето ти една от Търново за 18 000лв:


http://www.mobile.bg/11320845263437985
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 18 Дек 2011 20:53

muf написа:Аз съм много доволен, моята направи 60 000км.
Икономична, достатъчно обемна, двигателя е пъргав, предавките са отлично сметнати. Тихо работи... това е
Колата е с верига.
"Малкото" обслужване (масло + филтър) - 126 лева
Пълното обслужане - около 230 лева (плюс всички филтри)
Ето ти една от Търново за 18 000лв:


http://www.mobile.bg/11320845263437985
Като цена за поддръжка ме устройва напълно.Как се справя окачването по нашия лунен пейзаж.Не ти ли "малее" малко мотора или само аз си въобразявам че този бензин ми се вижда леко спънат.Километрите ще са между 10 и 20к. на година.Мерси и за линка но както споменах по-горе мисля да е нов внос колата.

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 18 Дек 2011 21:16

Окачването засега няма никакъв проблем.
За двигателя не знам.... за мен върви много добре, но трябва да е в обороти за да дръпне както може.
Все пак 124 к.с. но от 1.6 - иска обороти. Но в обороти набира много бързо, дават и под 10секунди 0-100 км/ч. Ясно е че не е добре да я държиш цял час на 6000 оборота
biggrin.gif
Ако се кара без много газ се сваля до 5.8 литра/100 км

За нов внос хубаво си решил, но да знаеш че и оттам идват с превъртяни километражи и ремонтирани тежки аварии.
Тази тук може да се провери на 100%, все пак е от 1-ви собственик и се продава от официален дилър.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 18 Дек 2011 21:46

без да имам лични наблюдения също не мога да се съглася с колегата LEXUS,става въпрос за линка с т.н. специалист.една страна,където доста хора преминават на газ,е германия.разликата в цената бензин-lpg е огромна,мисля над 20-30% и макар че там ги дерат с монтажа им се избива за нула време.отделно преобладава мнението,че експлоатация на газ е абсолютно безпроблемна.имало единствено контролиране и настройка на клапаните на всеки 90-120к!
предпоставка за това е монтаж от наистина читава фирма,не от някой бай х.й!там всички си слагат лубе-то уж за охлаждане на клапаните,но било дори излишно,ако всичко е настроено както трябва.
сега ако ще се кара нон стоп на пълна газ вече било вредно,но с тоя умрял кон надали това е целта.
според мен има огромен смисъл от газов инжекцион,поне за бг без значение от пробега!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран на: 04 Дек 2009 17:41
Местоположение: Панагюрище

Мнение от cokata » 18 Дек 2011 21:51

LEXUS написа:Случайно гледах това предаване.

http://play.novatv.bg/play/260807/?autostart=true

Съсредоточи се какво говори шефът на сервиза на 16:12 от видеото - там говори именно за газовите уредби, особено на 2-3 годишни автомобили, слагани насилствено към автомобила, който излиза от завода за работа с бензин. Както той много колоритно се изразява: Когато някой чисто технологично направи една интервенция в един по друг начин произведен двигател, това е чисто безумие. След това излага аргументите си в подкрепа на твърдението. Много е важно да сметнем повишения разход на гориво, намаления ресурс на двигателя, който технологично не е конструиран за работа на газ, нужно е да сметнем постоянните разходи за центровки и поддръжка- мембрани и т.н., за да работи колата като нов автомобил,а не като стара вектра на газ. Не трябва да забравяме и непостоянното качество на газта, което пряко влияе на центровка, празен ход, ускорение, обороти, отново свързано с допълнителни разходи.

И както обобщава техническото лице от видеото, в крайна сметка автомобил на газ не излиза по-евтин от такъв на бензин, камо ли дизел.

В крайна сметка много глупаво ще е ,ако определяш покупката си на база форум, консултирай се за тази идея в Тойота или някои други големи сервизи.
Лексусе, не ме разбирай погрешно, но тука се изака бая sad.gif
Какъв повишен разход, какъв ресурс на двг ?!
Какви центровки те гонят, какви 5лв? Мембрани? После пък и допълнителни разходи... Излагаш с biggrin.gif

Бая си се объркал тука и по-добре не коментирай нещо, което не разбираш :thumbsup:

И в крайна сметка - ДА! излиза ми доста по евтино да карам на газ от колкото на нафта или бензин! ( колкото и да не ти се иска да е така)

ПС: Джим, малко ме изпревари, но иначе си прав :thumbsup:
Аз имам лични наблюдения и едни от най-масовите газови инжекциони слагани в Германия са Холандските Prins(верно са доста скъпи, ама си струват)
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 18 Дек 2011 22:00

jim_beam написа: но с тоя умрял кон ......
Въпрос на гледната точка, повечето Рав4 по магистралата не са проблем за задминаване :whistle:
За масовия шофьор има повече от прилична динамика
За газ не съм мислил и не смятам да мисля.
Равчето ми е на газ с инжекцион и няма проблеми.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 18 Дек 2011 22:04

Напълно съгласен съм с jim_beam и cokata относно газифицирането.Пак казвам ако е монтирано всичко както трябва няма абсолютно никакви проблеми.За мен вече равносметката е ясна -добре, че има форума че да си изградя 30% от мнението за даден модел.Естествено не мисля да я държа на 6к. по оборотмер, колкот и да държат на издевателства японците.И в крайна сметка не разбрах дали има вероятност да вкопае клапаните в леглата им ако се гара на газ, доколкото си спомням имаше такъв проблем при ввти моторите, но тъй като най вероятно няма колега с газ ще с еналожи да експериментирам пък и един флаш люб ако и метна да се предпазя, може и д аима значение-въпреки че трябва да мина около 100к. с колата че да ги вкопае (ако ги вкопава въобще).Ако бях на запад 100000% щях да взема дизела, ама без да се замислям.Просто съм уверен че ще върви повече и спрямо бензина разходите за гориво ще са по-малки, ама а де.....................несъм.
А да сигурен съм че и на "запад" има пълни кошери но все пак ще ходя лично да я взема колата, а имам чувството на 5-тата минута сле дразговора със собственика да го преценя и респективно колата длаи става или не-говоря за частни обяви, не разни автокъщи.И двете си карини купувах така , и преди тях Аудито-не съм съжалил и за миг за дадените пари при покупката.Ясно ми е ,че читавите коли на запад струват пари.И много трудно някой се разделя с тях...........или срещу съответното заплащане.

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 18 Дек 2011 22:10

Скоро си говорих с един спецовете по ГИ в града ни. По негови думи ако не се кара на високи обороти дълго време няма проблем с клапаните дори и за VVTI.
Но ти си сложи флаш люб за всеки случай.
После чакаме отзиви - и за колата като я купиш и за газта
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 18 Дек 2011 22:12

muf написа:Скоро си говорих с един спецовете по ГИ в града ни. По негови думи ако не се кара на високи обороти дълго време няма проблем с клапаните дори и за VVTI.
Но ти си сложи флаш люб за всеки случай.
После чакаме отзиви - и за колата като я купиш и за газта
Мерси за съветите, колата не я бързам имам време искам да избера нещо з акоето д ане ме е яд после.НО задължително ще пиша отзиви.Въпреки че и сега мога да ги дам след като покарах въпросната корола.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 18 Дек 2011 22:18

nov написа:...
1...И в крайна сметка не разбрах дали има вероятност да вкопае клапаните в леглата им ако се гара на газ, доколкото си спомням имаше такъв проблем при ввти моторите, но тъй като най вероятно няма колега с газ ще с еналожи да експериментирам пък и един флаш люб ако и метна да се предпазя, може и д аима значение-въпреки че трябва да мина около 100к. с колата че да ги вкопае...


2...А да сигурен съм че и на "запад" има пълни кошери но все пак ще ходя лично да я взема колата, а имам чувството на 5-тата минута сле дразговора със собственика да го преценя и респективно колата ...

по точка1 да,има ако бай х.й майстора ти монтира уредбата и не разбира какво прави.почти всички нови алуминиеви мотори имат този риск.само че немците минават по няколкостотин км на газ и пак нямат грам проблем.но една добра уредба им струва 2-3к с монтажа и читавите фирми им дават 3г гаранция на мотора,понеже тогава заводската отпада!
по 2 ако под запад имаш предвид австрия или германия 90% ще се срещнеш с някой сърбин,руснак или арабин,така че е въпрос на късмет.е,не че някой австриец не може да те изпържи,не са от най-честните копелета,меко казано! cool.gif
един съвет-само първа ръка,никога друга!там лесно се доказват км,произход и всичко,което те интересува!и никога реимпорт-задължително са с по 100-300к върнати км,особено от испания,италия,че и франция! wink.gif
Последно промяна от jim_beam на 18 Дек 2011 22:28, променено общо 3 пъти.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 18 Дек 2011 22:21

Да колега и аз това имах предвид смао първа ръка и то от местен някой без гореизброените от теб народности-поляк , латвиец и литовец също.Те се познават от километри.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 18 Дек 2011 22:25

Трябва да ми падне много голяма кьор-софра за да се подлъжа отново да си купя кола от магазина. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта