корола 2002 задържа обороти

dinco
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Окт 2011 23:57
Местоположение: egham

корола 2002 задържа обороти

Мнение от dinco » 13 Дек 2011 12:03

Здравейте!Скоро купих корола 2002-D4D,направих всички необходими сервизи.Смяна на филтри,въздушен,маслен,горивен,смяна на ангренаж.От скоро започна да задържа оборотите,при натиснат до край газ-педал,предимно сутрин,когато е студена,задържа на 2500,2900,3000,3200,когато си поиска после сама се оправя.Тази сутрин светна CHECK ENGINE-лампата и след няколко километра каране,на следващото палене сама угасна,и не свети вече,но проблема с оборотите си остава.Моля за съвет-Благодаря Ви!

Аватар
bmitev
Мнения: 95
Регистриран на: 12 Дек 2011 16:25

Мнение от bmitev » 14 Дек 2011 11:05

Колега провери дроселовата клапа дали не е за почистване и смазване. Също не е лошо да минеш през една диагностика да провериш дали някой датчик не е сдал багажа като почнеш от ламбда сондата.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 14 Дек 2011 18:52

Има вероятност да се е понапълнил интеркулера с масло .
Като дадеш повече газ пръска масло през смукателния колектор и се форсира докато маслото в кулера намале достатъчно ,че да минава само въздух.
Изкарай маркуча преди смукателния колектор и виж дали има много масло.

dinco
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Окт 2011 23:57
Местоположение: egham

Мнение от dinco » 15 Дек 2011 22:09

оказа се грешка р1228 (SCV) от трън та на глог.. благодаря ви отново на вси4ки които отговориха..

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 15 Дек 2011 22:25

dinco написа:оказа се грешка р1228 (SCV) от трън та на глог.. благодаря ви отново на вси4ки които отговориха..
Какво имаш предвид от трън та на глог?

dinco
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Окт 2011 23:57
Местоположение: egham

Мнение от dinco » 16 Дек 2011 19:28

имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 17 Дек 2011 15:27

това е един от малкото дефекти на тоя модел,можеш сам да си ги смениш,потърси инфо във форума има и снимки!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 17 Дек 2011 15:47

Това е за Авенсис 1, но все пак:

http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI

smile.gif

Ето още инфо:

http://www.toyotaownersclub.com/search. ... &sa=Search
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

dinco
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Окт 2011 23:57
Местоположение: egham

Мнение от dinco » 17 Дек 2011 17:08

идеално! поне това е хубавото 4е се сменят лесно, ина4е тия тук дерат по 55 на 4ас , и то с предварително записване от тая за другата седмица, благодаря ви!!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 17 Дек 2011 17:17

dinco написа:идеално! поне това е хубавото 4е се сменят лесно, ина4е тия тук дерат по 55 на 4ас , и то с предварително записване от тая за другата седмица, благодаря ви!!
Ако не се чувстваш сигурен, че можеш да си ги смениш сам, имам приятел автомонтьор в Камбърли, със сигурност не взема по 55...

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 17 Дек 2011 17:31

dinco написа:имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?
Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.

dinco
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Окт 2011 23:57
Местоположение: egham

Мнение от dinco » 17 Дек 2011 20:02

благодаря ви приятели, мисля 4е ще се справя, гледах клип4ето в ютуб, а за пасата беше на 80 000 мили , но двигатела беше целият в масло, тресеше имаше и скъсани тампони маи, после запо4на да губи мощност на магистралата не можеше да вдигне пове4е от 90 -100 км, и така , в сервиза само за преглед и диагностика 100 кинта, резултата;ново турбо и нова гарнитура за главата, - цена за 600 кинта + 450 за поставяне + 20 ддс на тия пари + 1 седмтса в сервиза престои , 4акаш за колата с вързани ръце, королата е на 120 000 мили и няма грам масло по мотора , и никаде по другите 4асти , стори ми се по уда4ен избор, е,, няма екстрите на пасата но на дали ще ти се иска при всяко намаляване на те4носта на 4иста4ките , да ти свети и да ти бибипка компа . хайде- весела коледа на вси4ки !!!

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 18 Дек 2011 13:38

mafiota написа:...Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.

това беше шега нали... biggrin.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 18 Дек 2011 14:54

jim_beam написа:
mafiota написа:...Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.

това беше шега нали... biggrin.gif
biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 18 Дек 2011 18:07

напротив никаква шега не е,
този пасат ако е с гореспоменатият двигател и 6 степенна ск. кутия се получава много добър резултат межди вървене и разход и не на последно място комфорт smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта