корола 2002 задържа обороти
корола 2002 задържа обороти
Здравейте!Скоро купих корола 2002-D4D,направих всички необходими сервизи.Смяна на филтри,въздушен,маслен,горивен,смяна на ангренаж.От скоро започна да задържа оборотите,при натиснат до край газ-педал,предимно сутрин,когато е студена,задържа на 2500,2900,3000,3200,когато си поиска после сама се оправя.Тази сутрин светна CHECK ENGINE-лампата и след няколко километра каране,на следващото палене сама угасна,и не свети вече,но проблема с оборотите си остава.Моля за съвет-Благодаря Ви!
Колега провери дроселовата клапа дали не е за почистване и смазване. Също не е лошо да минеш през една диагностика да провериш дали някой датчик не е сдал багажа като почнеш от ламбда сондата.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това е за Авенсис 1, но все пак:
http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI

Ето още инфо:
http://www.toyotaownersclub.com/search. ... &sa=Search
http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI

Ето още инфо:
http://www.toyotaownersclub.com/search. ... &sa=Search
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.dinco написа:имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?
благодаря ви приятели, мисля 4е ще се справя, гледах клип4ето в ютуб, а за пасата беше на 80 000 мили , но двигатела беше целият в масло, тресеше имаше и скъсани тампони маи, после запо4на да губи мощност на магистралата не можеше да вдигне пове4е от 90 -100 км, и така , в сервиза само за преглед и диагностика 100 кинта, резултата;ново турбо и нова гарнитура за главата, - цена за 600 кинта + 450 за поставяне + 20 ддс на тия пари + 1 седмтса в сервиза престои , 4акаш за колата с вързани ръце, королата е на 120 000 мили и няма грам масло по мотора , и никаде по другите 4асти , стори ми се по уда4ен избор, е,, няма екстрите на пасата но на дали ще ти се иска при всяко намаляване на те4носта на 4иста4ките , да ти свети и да ти бибипка компа . хайде- весела коледа на вси4ки !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта