Гледам следните цитати:
The RX400h is 300 pounds heavier than the RX350. The breaking distances are significantly longer in the 400 from 60 mph. On dry it is 16 feet longer (146 vs 130) and on wet 11 feet (152 vs 141) - just under a 10% difference on the same tires and with ABS. ......
All of this data is from Consumer Reports and using their website allows a side-by-side comparison.
Ако не греша в сметките, то спиране на 2т автомобил от 200 до 0км/ч ще загрее дискове/накладки/спирачки с общо тегло 12кг (мисля, че е нормална стойност) с около 300градуса целзий, ако всичко се нагрява равномерно... Дефакто основно се загряват дисковете, които едва ли са 12кг (при такъв случай температурата ще е по-висока).
Това - без енергията, която се абсорбира от хибридната система...
П.С. нямам нищо против хибридните системи - напротив... Убеден съм, че на Лексъс/тойота системата е по-добра от конкурентите. Поне в сравнение с Инфинити М35h - нямат база за сравнение - лексъса е по-добре - гаси двигателя много по-често и явно е по-икономичен, а точно това е целта на хибрида.
И спирачките си вършат съвсем коректно работата при нормално каране - това не са автомобили за юркане - идеята им е друга....
Просто разсъждавам каква може да е причината за такива спирачки на хибрида...