Смешна работа в Тойота Запад София.
Смешна работа в Тойота Запад София.
Вчера бях във въпросния сервиз за леко припукване отпред в дясно. Бях със записан час колегите "монтьори" разбиращи си от работата, ми гледаха и оглеждаха колата два часа. Първоначално беше един после дойде втори, трети и на края станах четирима. След около час чудене и гледане и маане около колата не успяха да разберат, какво припуква. Нали уж това им е работата какво се случва??? Дали причината, не е че излиза януари месец от гаранция и не им се сменя каре (след консултация с колеги, тук във форума и къде ли още не всички твърдят, че е каре) и се правят на луди за да не го сменят по гарнация или може да има нещо друго. Онзи първия псевдо монтьор изпръска цял флакон с WD40 и припукването не спря. Включително ми напръскаха и винтовете, на предно ляво колело да не би да е от него.
В петък съм пак там и дано да разберат от какво припуква така.
Е това, ако не е пародия незнам, какво може да се нарече. После всеки иска да ходи в сервиз на вносителя, е аз съм против!!!
В петък съм пак там и дано да разберат от какво припуква така.
Е това, ако не е пародия незнам, какво може да се нарече. После всеки иска да ходи в сервиз на вносителя, е аз съм против!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Имах припукване при тръгване, което се прояви след смяна на лагер на главината.
В сервиза въобще не се чудиха - директно смъкнаха полуоската от главината и намазаха шлиците с тънък слой грес и събраха всичко обратно...
Пукането изчезна.
'Тя греста била предвидена да се слага при монтажа обратно, ама не винаги започвало това пукане, та затова и не я слагали веднага (явно за икономия на 5гр грес), а само ако почне да 'пука''
В сервиза въобще не се чудиха - директно смъкнаха полуоската от главината и намазаха шлиците с тънък слой грес и събраха всичко обратно...
Пукането изчезна.
'Тя греста била предвидена да се слага при монтажа обратно, ама не винаги започвало това пукане, та затова и не я слагали веднага (явно за икономия на 5гр грес), а само ако почне да 'пука''

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблема е че не съм имал никакви проблеми до сега с каквото и да било по ходавата част и нищо не съм сменял. Само миналта зима но от другата страна една проверка, че бях скочил в дупка и то по щета с възлагателно писмо в ТМ Ауто.slowtraveler написа:Имах припукване при тръгване, което се прояви след смяна на лагер на главината.
В сервиза въобще не се чудиха - директно смъкнаха полуоската от главината и намазаха шлиците с тънък слой грес и събраха всичко обратно...
Пукането изчезна.
'Тя греста била предвидена да се слага при монтажа обратно, ама не винаги започвало това пукане, та затова и не я слагали веднага (явно за икономия на 5гр грес), а само ако почне да 'пука''
Мани мани разбирачи всякакви има, дано да разберат от какво е това пукане, че не искам да си карам така колата най - малкото, което е аз се возя в нея не друг. И ми се вижда, че не е номрлано това.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Смешна работа в Тойота Запад София.
На докторите също им е работата да поставят диагноза, ама не винаги става от 1-и пътpesheto написа:..Нали уж това им е работата какво се случва??? ... После всеки иска да ходи в сервиз на вносителя, е аз съм против!!!

....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
Re: Смешна работа в Тойота Запад София.
Да но човешкия организъм е много по сложен и той няма гаранция днес си жив утре може да те няма. А в моя случай се знае, какво е но не искат да го сменят, защото ще трябва да се бръкнат за пари.Raya написа:На докторите също им е работата да поставят диагноза, ама не винаги става от 1-и пътpesheto написа:..Нали уж това им е работата какво се случва??? ... После всеки иска да ходи в сервиз на вносителя, е аз съм против!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега,
Форума може да ти даде насоки за размисъл, но никой тук не може да ти направи добра диагностика от разстояние при условие че не вижда/чува автомобила.
Как да ти сменят някоя част без да са сигурни къде е проблема (както сам пишеш по-горе)?!
Досега НИКОГА официалния сервиз не ми е отказвал гаранционен ремонт или подмяна на проблемна част...
Не знам как става финансирането им, но вероятно самия сервиз не плаща резервната част, а получава стойността на труда по подмяната.
Единственото което навярно трябва да докажат е, че частта е била за подмяна, защото в противен случай може да им калкулират всички горни разходи.
И затова подхождат внимателно - за да са 100% сигурни в проблема.
И старата част се предава обратно на представителя (и от там - навярно към производителя).
Форума може да ти даде насоки за размисъл, но никой тук не може да ти направи добра диагностика от разстояние при условие че не вижда/чува автомобила.
Как да ти сменят някоя част без да са сигурни къде е проблема (както сам пишеш по-горе)?!
Досега НИКОГА официалния сервиз не ми е отказвал гаранционен ремонт или подмяна на проблемна част...
Не знам как става финансирането им, но вероятно самия сервиз не плаща резервната част, а получава стойността на труда по подмяната.
Единственото което навярно трябва да докажат е, че частта е била за подмяна, защото в противен случай може да им калкулират всички горни разходи.
И затова подхождат внимателно - за да са 100% сигурни в проблема.
И старата част се предава обратно на представителя (и от там - навярно към производителя).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Смешна работа в Тойота Запад София.
Приател , с тоя пост ти ставаш смешенpesheto написа:Вчера бях във въпросния сервиз за леко припукване отпред в дясно. Бях със записан час колегите "монтьори" разбиращи си от работата, ми гледаха и оглеждаха колата два часа. Първоначално беше един после дойде втори, трети и на края станах четирима. След около час чудене и гледане и маане около колата не успяха да разберат, какво припуква. Нали уж това им е работата какво се случва??? Дали причината, не е че излиза януари месец от гаранция и не им се сменя каре (след консултация с колеги, тук във форума и къде ли още не всички твърдят, че е каре) и се правят на луди за да не го сменят по гарнация или може да има нещо друго. Онзи първия псевдо монтьор изпръска цял флакон с WD40 и припукването не спря. Включително ми напръскаха и винтовете, на предно ляво колело да не би да е от него.
В петък съм пак там и дано да разберат от какво припуква така.
Е това, ако не е пародия незнам, какво може да се нарече. После всеки иска да ходи в сервиз на вносителя, е аз съм против!!!
ТМ Ауто само ще спечели пари ако извърши гаранционен ремонт biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Смешна работа в Тойота Запад София.
SFINKS написа: Приател , с тоя пост ти ставаш смешен
ТМ Ауто само ще спечели пари ако извърши гаранционен ремонт biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

И в Германия да отидеш в оторизиран сервиз пак ще ти направят гаранционен ремонт за сметка на Производителя, а не на сервиза.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Смешна работа в Тойота Запад София.
Може да пробваш трика за проверка на каре:
Завиваш на пълен ляв и се въртиш в кръг на първа. После повтаряш същото надясно.
Ако пука значи е каре.
Аз доколкото знам не се сменя карето, а цялата полуоска, защото тя сие капсулована,
но не съм сигурен, поне тук така сменят каре.
Отделно, ако е от същата страна, от която си скочил в дупка сигурно нещо е дало фира в последствие.
Завиваш на пълен ляв и се въртиш в кръг на първа. После повтаряш същото надясно.
Ако пука значи е каре.
Аз доколкото знам не се сменя карето, а цялата полуоска, защото тя сие капсулована,
но не съм сигурен, поне тук така сменят каре.
Отделно, ако е от същата страна, от която си скочил в дупка сигурно нещо е дало фира в последствие.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Човека е отишъл във ФИРМЕН сервиз с проблем, и там трябва да му го решат. Нали това е работата на техниците в сервиза, и за това получават пари. Смешно е да не могат да определят проблема( ако се правят и протакат за да свърши гаранцията е още по- смешно). Много странно кой,ако не в сервиза на Тойота трябва да каже с точност какъв е проблема.Колега,отивай да ги тормозиш, и докато не ти направят точна диагностика не си тръгвай.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
+1BIS написа:Човека е отишъл във ФИРМЕН сервиз с проблем, и там трябва да му го решат. Нали това е работата на техниците в сервиза, и за това получават пари. Смешно е да не могат да определят проблема( ако се правят и протакат за да свърши гаранцията е още по- смешно). Много странно кой,ако не в сервиза на Тойота трябва да каже с точност какъв е проблема.Колега,отивай да ги тормозиш, и докато не ти направят точна диагностика не си тръгвай.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
По полека де. Доктора и СлоуТравелер казаха достатъчно ясно как принципно стоят нещата. Понякога за точна диагноза трябва повече време и разглобяване отколкото някои си мислят,все пак говорим за мехаННици а не за магьосници biggrin.gif .Разбирам че му е припарило под краката към края на гаранцията, но по спокойно,всеки сервиз има интерес да ти реши проблема а не да протака.Е,може и да не е за 20 мин както се иска на всички...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта