Корола е12 vvti няма филтър за гориво
Корола е12 vvti няма филтър за гориво
Здравейте колеги. Вчера за първи път обслужвах колата в друг сервиз различен от ТМ ауто и с момчетата останахме сериозно учудени че няма филтър за горивото. Гледахме по бензинопроводите и нищо.
Те бяха взели от филтър на БОШ, за който обаче нямаше място. По вида му си личе че се закача някъде в коша, но филтър там нямаше.
Възможно ли е да има грешка и да има филтър в самия резервоар освен цедката на помпата или има вероятност наистина да няма филтър. Това ми се струва много кофти вариант при състоянието и качеството на горивата в България.
Също още един въпрос.
Сложихе масло ЕЛФ 5w30 синтетично, но не съм ползвал до сега тази марка масла. Имате ли впечатления и защо според вас въпреки че за моя мотор дават по книжка 5w30 в ТМ ми наливат 5w40. По-ефтино ли е?
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави Боби.
Колата е 1,6 vvti 2006 година. На 41 000 км.
Те бяха взели от филтър на БОШ, за който обаче нямаше място. По вида му си личе че се закача някъде в коша, но филтър там нямаше.
Възможно ли е да има грешка и да има филтър в самия резервоар освен цедката на помпата или има вероятност наистина да няма филтър. Това ми се струва много кофти вариант при състоянието и качеството на горивата в България.
Също още един въпрос.
Сложихе масло ЕЛФ 5w30 синтетично, но не съм ползвал до сега тази марка масла. Имате ли впечатления и защо според вас въпреки че за моя мотор дават по книжка 5w30 в ТМ ми наливат 5w40. По-ефтино ли е?
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави Боби.
Колата е 1,6 vvti 2006 година. На 41 000 км.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Дай някакви нагледни средства за това,че в ТМ Ауто,официален представител на японците в България,сипват бълвочи. Защото почваш да ставаш досаден.nowyaris написа:Филтър има само на бензиновата помпа.Какво си купил,нямам идея,филтъра се сменя със самата бензинова помпа.Иначе маслото е чудесно,за разлика от бълвочите в ТМА.
Ти сигурен ли си,че тоя Елф е оригинален,а не сипван в някой гараж с лепнат само етикет Елф?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Корола е12 vvti няма филтър за гориво
на 40 000 км. ти е колата ,защо търсиш горивен филтър за смяна?burkito написа:Здравейте колеги. Вчера за първи път обслужвах колата в друг сервиз различен от ТМ ауто и с момчетата останахме сериозно учудени че няма филтър за горивото. Гледахме по бензинопроводите и нищо.
Те бяха взели от филтър на БОШ, за който обаче нямаше място. По вида му си личе че се закача някъде в коша, но филтър там нямаше.
Възможно ли е да има грешка и да има филтър в самия резервоар освен цедката на помпата или има вероятност наистина да няма филтър. Това ми се струва много кофти вариант при състоянието и качеството на горивата в България.
Също още един въпрос.
Сложихе масло ЕЛФ 5w30 синтетично, но не съм ползвал до сега тази марка масла. Имате ли впечатления и защо според вас въпреки че за моя мотор дават по книжка 5w30 в ТМ ми наливат 5w40. По-ефтино ли е?
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави Боби.
Колата е 1,6 vvti 2006 година. На 41 000 км.
Отвори си гаранционната книжка и погледни кога кое се проверява или заменя.
И ти препоръчвам да не си даваш така лесно колата по разни сервизи да се учат на нея. Това е дълбокото ми разбиране за нещата. Не знам защо си се отказал от ТМ,но там може винаги да ти кажат кое къде е ,има ли го,или не, и препоръчително ли е да се провери, смени ,или не. Все пак те само с коли на марката работят.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Горивен филтър сменям защото живея в България. Предпочитам да е нов и чист от колкото да ми се сдухват инжекторите. Освен това колата не се кара много последните 2 гоини и си представям какви утайки има в резервоара. В сервиза не се учат на колата, в магазина са продали филтър за точно тоя модел. А филтър няма. Мястото което показаха момчетата в началото се оказа наистина филтър, но не на английската сглобка. За маслото не мога да съм сигурен какаво е, но за това в тм ауто изобщо, дори и етикет не виждам. Освен това, като толкова ги разбират там защо слагат масло което не е по спецификация?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
В кой ТМ Ауто ти слагат различно масло?
Отделно, в българската ти гаранционна книжка има интервалите за проверка или смяна.
Отделно, виждам,че колата е карана малко. Но не виждам значение дали я караш всеки ден, или 2-3 пъти в седмицата. Утайката все е вътре и или е отишла във филтрите ,или се е утаила в резервоара. Независимо от това колко често караш.
Отделно, в българската ти гаранционна книжка има интервалите за проверка или смяна.
Отделно, виждам,че колата е карана малко. Но не виждам значение дали я караш всеки ден, или 2-3 пъти в седмицата. Утайката все е вътре и или е отишла във филтрите ,или се е утаила в резервоара. Независимо от това колко често караш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Корола е12 vvti няма филтър за гориво
Филтър за гориво има, но не на всички Е12. Моята е японска сглобка и има, даже съм го сменял. При английските мисля, че няма. Виж си как ти започва рамата...burkito написа:Здравейте колеги. Вчера за първи път обслужвах колата в друг сервиз различен от ТМ ауто и с момчетата останахме сериозно учудени че няма филтър за горивото. Гледахме по бензинопроводите и нищо.
Те бяха взели от филтър на БОШ, за който обаче нямаше място. По вида му си личе че се закача някъде в коша, но филтър там нямаше.
Възможно ли е да има грешка и да има филтър в самия резервоар освен цедката на помпата или има вероятност наистина да няма филтър. Това ми се струва много кофти вариант при състоянието и качеството на горивата в България.
Също още един въпрос.
Сложихе масло ЕЛФ 5w30 синтетично, но не съм ползвал до сега тази марка масла. Имате ли впечатления и защо според вас въпреки че за моя мотор дават по книжка 5w30 в ТМ ми наливат 5w40. По-ефтино ли е?
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави Боби.
Колата е 1,6 vvti 2006 година. На 41 000 км.
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Лексус , японците не са и чували за ТМ Ауто.Връзките с япония и контрола на качеството тръгват от Япония към Англия правят завой към Гърция и после в БГ. Стига си хвалил тази спедиторска фирма в която на склад имат само части за планирани технически прегледи , а всичко останало се чака по 10 дена.
burkito , сложи си универсален филтър.
burkito , сложи си универсален филтър.
Авенсис 3S-FE
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не е така. Преди време представител от Тойота-японец беше тук за някакво мероприятие на ТМ Ауто.
Представител на Лексус пък беше на откриването на шоурума НА Лексус.
Не се заблуждавай ,че Тойота не знае кой им продава колите тук и как ги сервизира, и не се заблуждавай,че ще изплащат гаранционни ремонти,ако не знаят как се работи в сервизите на Тойота тук. Щом името им е там, няма компромис. Всички ходят на обучение в структурите на Тойота. Това може да си убеден.
Представител на Лексус пък беше на откриването на шоурума НА Лексус.
Не се заблуждавай ,че Тойота не знае кой им продава колите тук и как ги сервизира, и не се заблуждавай,че ще изплащат гаранционни ремонти,ако не знаят как се работи в сервизите на Тойота тук. Щом името им е там, няма компромис. Всички ходят на обучение в структурите на Тойота. Това може да си убеден.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Колата е английска сглобка да, за това явно и липсва.
А защо не слагат правилното масло по книжка не знам.
Първата смяна беше с 5w30 след това започнаха да наливат 5w40.
Мислех го това за универсалния филтър, но не ми се иска много да бъркам по горивопроводите на колата. Брал съм ядове от такива интервенции и не смея. В крайна сметка щом японеца е решил, че не трябва значи не трябва.
А за да отговоря на въпроса защо не в ТМ ауто. Ами защото за смяна на консумативи ми прибират 150 левчета за работа. Е не мисля че да развиеш една пробка и един маслен филтър си струва да се дават толкова пари. Другите филтри се сменят без каквито и да било инструменти. Освен това идеята с маслото хич не ме грабна защото е различно.
А защо не слагат правилното масло по книжка не знам.
Първата смяна беше с 5w30 след това започнаха да наливат 5w40.
Мислех го това за универсалния филтър, но не ми се иска много да бъркам по горивопроводите на колата. Брал съм ядове от такива интервенции и не смея. В крайна сметка щом японеца е решил, че не трябва значи не трябва.
А за да отговоря на въпроса защо не в ТМ ауто. Ами защото за смяна на консумативи ми прибират 150 левчета за работа. Е не мисля че да развиеш една пробка и един маслен филтър си струва да се дават толкова пари. Другите филтри се сменят без каквито и да било инструменти. Освен това идеята с маслото хич не ме грабна защото е различно.
От 130 мильона японци все ще излъжат един да го снимат. Работещите ги обучават в структорите как да сменят части и да пишат работни часове, а не да ремонтират коли.Гаранция в ТМ-А получаваш след дълги спорове и разкарвания. Маслата които слагат 5w40 (по фактура)са наливни от варели и са съвсем различни на цвят от бутилираните по 1 л. , които продават.
Авенсис 3S-FE
специално в русе-ником гарантирам че във варелите с надпис тойота маслото е ро-приста ойлLEXUS написа:Дай някакви нагледни средства за това,че в ТМ Ауто,официален представител на японците в България,сипват бълвочи. Защото почваш да ставаш досаден.nowyaris написа:Филтър има само на бензиновата помпа.Какво си купил,нямам идея,филтъра се сменя със самата бензинова помпа.Иначе маслото е чудесно,за разлика от бълвочите в ТМА.
Ти сигурен ли си,че тоя Елф е оригинален,а не сипван в някой гараж с лепнат само етикет Елф?


Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта