Да де,ама ако караш и в града е една досадна борба с турбо-дупката,в която увисваш отвратително.zi_zi_top написа:Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу...
Покупка на корола
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ами тука един арабин също изкупува Тойоти за износ за Африка, спря в движение, както се разминавахме в една уличка и искаше да ми купи старата Корола,която е 1987-ма, каза,че много ги купуват там и само такива карат. Нищо,че са стари,но много здрави.jim_beam написа:явно са много здрави,тук един арабин,който ги изнася за северна африка е напълнил цял двор с такива.направо щях да падна,тоя е изкупил всички тойоти в областта,поне 20-30 броя са-корола,карина и някой друг авенсис.за 1000/1500 има направо перфектни.
ps:пак да кажа за митсубиши-не ги бива,не са на ниво!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Направо не разбирам за какво говориш. При мен такова животно нема.LEXUS написа:Да де,ама ако караш и в града е една досадна борба с турбо-дупката,в която увисваш отвратително.zi_zi_top написа:Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
На Корола искаш да кажеш ,че нямаш турбо дупка под 1800 об./мин. ли?
Почти съм сигурен,че турбината не е с променлива геометрия.
Не мога да съм убеден,но 1.4 дизела си е с турбо дупка. Авенсис дизел също така. Освен Королата, защото е по-лека, да не се усеща така с по-силния дизел- 2.0 д4д.
Почти съм сигурен,че турбината не е с променлива геометрия.
Не мога да съм убеден,но 1.4 дизела си е с турбо дупка. Авенсис дизел също така. Освен Королата, защото е по-лека, да не се усеща така с по-силния дизел- 2.0 д4д.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Е,хайде сега, трябва ли да обяснявам примерно си в колона в града на 2-ра с 1200-1300 об./мин. и трябва да се изтеглиш бързо ,защото колоната се изтегля на кръстовище-педалът ти потъва, а ти седиш на едно място, докато нагнети турбото.Това за мен е много дразнещо. Всеки си има предпочитания все пак.
Отделно 1-ва на светофар, от 1200-300 об./мин. не можеш да тръгнеш бързо, трябва да изфорсираш на 1500 об/мин. за бързо изтегляне, ако се налага ,разбира се.
Отделно 1-ва на светофар, от 1200-300 об./мин. не можеш да тръгнеш бързо, трябва да изфорсираш на 1500 об/мин. за бързо изтегляне, ако се налага ,разбира се.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
И на светофар, и при колона и при изпреварване съм много по-бърз с ускоряването от 90% от бензинките. 240 Nm въртящ момент са си доста добре за ускоряване!LEXUS написа:Е,хайде сега, трябва ли да обяснявам примерно си в колона в града на 2-ра с 1200-1300 об./мин. и трябва да се изтеглиш бързо ,защото колоната се изтегля на кръстовище-педалът ти потъва, а ти седиш на едно място, докато нагнети турбото.Това за мен е много дразнещо. Всеки си има предпочитания все пак.
Отделно 1-ва на светофар, от 1200-300 об./мин. не можеш да тръгнеш бързо, трябва да изфорсираш на 1500 об/мин. за бързо изтегляне, ако се налага ,разбира се.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не ми се ще отново да се вкарвам в спор, но 240 Nm не са идеални за бързо ускоровяне,а за доускоренито. За ускорението за важни конските сили. Без конски сили,а с голям върт.момент може да се пробваш в състезанията с камиони,а не с коли. biggrin.gif
"90% от бензинките" е много крайно изказване.
"90% от бензинките" е много крайно изказване.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Като правих тест драйв на новата Корола с 1,6 бензинов ДВГ 132 к.с. ми се стори като умрял кон в сравнение с моята, пък не знам...KiLLeR написа:За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Така, дразни ме забавянето. А иначе съм много спокоен в карането и може би затова, понеже държа по-ниски обороти и се усеща. Може би си по-прав от мен biggrin.gif все пак всеки ден караш дизела. Но CR-V ще те бяга на ускорение. Не се заблуждавай от тласъка на турбото ти, то е за сравнително кратък период и в тесен диапазон. Бензинката има широк диапазон и колкото по-високи обороти прави, толкова повече върви- при теб е обратното-високите обороти не са в твой интерес.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Хаха, тая Корола само може да й гледаш стоповете известно време с дизела. Много се заблуждавате по т.нар. pull на турбото,то те изтласква мощно,но не обръщаш внимание, че това приключва точно след 2000 об.мин. Това ти е общо взето ГОЛЯМОТО ВЪРВЕНЕ.zi_zi_top написа:Като правих тест драйв на новата Корола с 1,6 бензинов ДВГ 132 к.с. ми се стори като умрял кон в сравнение с моята, пък не знам...KiLLeR написа:За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...
Бензинката отдава мощността по-равномерно и с увеличаване на оборотите все повече върви. Но това се усеща, когато се хванеш да се бягаш с някоя.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Cr-v то никъде няма да ходи. Доказано! biggrin.gif Факта, че то е с автоматик и не се "точи" достатъчно във високите също може да е решаващ, но никъде по-напред не отива. Не казвам, че го гърча или нещо от сорта, просто не му се оставям да ме застигаLEXUS написа:Така, дразни ме забавянето. А иначе съм много спокоен в карането и може би затова, понеже държа по-ниски обороти и се усеща. Може би си по-прав от мен biggrin.gif все пак всеки ден караш дизела. Но CR-V ще те бяга на ускорение. Не се заблуждавай от тласъка на турбото ти, то е за сравнително кратък период и в тесен диапазон. Бензинката има широк диапазон и колкото по-високи обороти прави, толкова повече върви- при теб е обратното-високите обороти не са в твой интерес.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта