Покупка на корола

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 19:00

zi_zi_top написа:Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу... cool.gif
Да де,ама ако караш и в града е една досадна борба с турбо-дупката,в която увисваш отвратително.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 19:04

jim_beam написа:явно са много здрави,тук един арабин,който ги изнася за северна африка е напълнил цял двор с такива.направо щях да падна,тоя е изкупил всички тойоти в областта,поне 20-30 броя са-корола,карина и някой друг авенсис.за 1000/1500 има направо перфектни. ohmy.gif

ps:пак да кажа за митсубиши-не ги бива,не са на ниво!
Ами тука един арабин също изкупува Тойоти за износ за Африка, спря в движение, както се разминавахме в една уличка и искаше да ми купи старата Корола,която е 1987-ма, каза,че много ги купуват там и само такива карат. Нищо,че са стари,но много здрави.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 13 Ное 2011 19:10

LEXUS написа:
zi_zi_top написа:Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу... cool.gif
Да де,ама ако караш и в града е една досадна борба с турбо-дупката,в която увисваш отвратително.
Чак пък така да увисваш...1зъб надолу и всичко е наред :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 13 Ное 2011 22:54

LEXUS написа:
zi_zi_top написа:Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу... cool.gif
Да де,ама ако караш и в града е една досадна борба с турбо-дупката,в която увисваш отвратително.
Направо не разбирам за какво говориш. При мен такова животно нема. unsure.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 23:15

На Корола искаш да кажеш ,че нямаш турбо дупка под 1800 об./мин. ли?
Почти съм сигурен,че турбината не е с променлива геометрия.
Не мога да съм убеден,но 1.4 дизела си е с турбо дупка. Авенсис дизел също така. Освен Королата, защото е по-лека, да не се усеща така с по-силния дизел- 2.0 д4д.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 13 Ное 2011 23:23

Турбо дупката е под 1500 от там се достига максимален въртящ момент и колата си ускорява повече от прилично! И чак пък такъв проблем да е? Що ще караш в турбо дупката вместо да си я държиш в обороти, разбирай около2000, пак си е супер икономична, но за сметка на това е два пъти по-еластична?! wacko.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 23:28

Е,хайде сега, трябва ли да обяснявам примерно си в колона в града на 2-ра с 1200-1300 об./мин. и трябва да се изтеглиш бързо ,защото колоната се изтегля на кръстовище-педалът ти потъва, а ти седиш на едно място, докато нагнети турбото.Това за мен е много дразнещо. Всеки си има предпочитания все пак.
Отделно 1-ва на светофар, от 1200-300 об./мин. не можеш да тръгнеш бързо, трябва да изфорсираш на 1500 об/мин. за бързо изтегляне, ако се налага ,разбира се.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 13 Ное 2011 23:33

LEXUS написа:Е,хайде сега, трябва ли да обяснявам примерно си в колона в града на 2-ра с 1200-1300 об./мин. и трябва да се изтеглиш бързо ,защото колоната се изтегля на кръстовище-педалът ти потъва, а ти седиш на едно място, докато нагнети турбото.Това за мен е много дразнещо. Всеки си има предпочитания все пак.
Отделно 1-ва на светофар, от 1200-300 об./мин. не можеш да тръгнеш бързо, трябва да изфорсираш на 1500 об/мин. за бързо изтегляне, ако се налага ,разбира се.
И на светофар, и при колона и при изпреварване съм много по-бърз с ускоряването от 90% от бензинките. 240 Nm въртящ момент са си доста добре за ускоряване! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 23:38

Не ми се ще отново да се вкарвам в спор, но 240 Nm не са идеални за бързо ускоровяне,а за доускоренито. За ускорението за важни конските сили. Без конски сили,а с голям върт.момент може да се пробваш в състезанията с камиони,а не с коли. biggrin.gif

"90% от бензинките" е много крайно изказване. rolleyes.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 13 Ное 2011 23:42

За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 13 Ное 2011 23:48

KiLLeR написа:За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...
Като правих тест драйв на новата Корола с 1,6 бензинов ДВГ 132 к.с. ми се стори като умрял кон в сравнение с моята, пък не знам... :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 23:48

Така, дразни ме забавянето. А иначе съм много спокоен в карането и може би затова, понеже държа по-ниски обороти и се усеща. Може би си по-прав от мен biggrin.gif все пак всеки ден караш дизела. Но CR-V ще те бяга на ускорение. Не се заблуждавай от тласъка на турбото ти, то е за сравнително кратък период и в тесен диапазон. Бензинката има широк диапазон и колкото по-високи обороти прави, толкова повече върви- при теб е обратното-високите обороти не са в твой интерес.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Ное 2011 23:52

zi_zi_top написа:
KiLLeR написа:За един и същи двигател/автомобил ли говорим??? Или аз съм агресивен или ти си прекалено спокоен шофьор. До сега такъв филм не съм гледал! Дърпа си идеално при всички условия. Да не говорим за 2 или 3 скорост ускорението от спокоен ход(демек 1100об.) трае някакви секунди и оборотомера е пълен и чака следваща предавка. Има го лага ама чак да дразни и да е толкова осезаемо...не бих казал. Като карам CR-V то бензинка, с 50коня отгоре си ускорява бая по-бавно. Единственото, което бих казал, че ме дразни е малко по-късата първа от колкото ми се иска, но те всички дизелаци са така...
Като правих тест драйв на новата Корола с 1,6 бензинов ДВГ 132 к.с. ми се стори като умрял кон в сравнение с моята, пък не знам... :whistle:
Хаха, тая Корола само може да й гледаш стоповете известно време с дизела. Много се заблуждавате по т.нар. pull на турбото,то те изтласква мощно,но не обръщаш внимание, че това приключва точно след 2000 об.мин. Това ти е общо взето ГОЛЯМОТО ВЪРВЕНЕ.
Бензинката отдава мощността по-равномерно и с увеличаване на оборотите все повече върви. Но това се усеща, когато се хванеш да се бягаш с някоя.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 14 Ное 2011 00:01

LEXUS написа:Така, дразни ме забавянето. А иначе съм много спокоен в карането и може би затова, понеже държа по-ниски обороти и се усеща. Може би си по-прав от мен biggrin.gif все пак всеки ден караш дизела. Но CR-V ще те бяга на ускорение. Не се заблуждавай от тласъка на турбото ти, то е за сравнително кратък период и в тесен диапазон. Бензинката има широк диапазон и колкото по-високи обороти прави, толкова повече върви- при теб е обратното-високите обороти не са в твой интерес.
Cr-v то никъде няма да ходи. Доказано! biggrin.gif Факта, че то е с автоматик и не се "точи" достатъчно във високите също може да е решаващ, но никъде по-напред не отива. Не казвам, че го гърча или нещо от сорта, просто не му се оставям да ме застига :thumbsup: И на мен ми разправят, че в града като карам с 60 на 5 колата ще харчи по-малко, но точно тогава отива във въпросната турбо дупка и я преодолява сравнително трудно, защото 5тата е много дълга (70-195км/ч) Та основно на 4та си бръмча градско и такива неща не се усещат wink.gif И разхода си е нормален даже под този който му дават :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2011 00:11

Е хайде сега, на5-та с 60 и аз не карам. Идеално е за 4-та. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта