avensis d4d

zzecov
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Авг 2006 16:46

Мнение от zzecov » 29 Авг 2006 23:09

бензин е. дето вика един приятел - евтино, ама няколко пъти в годината

zzecov
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Авг 2006 16:46

Мнение от zzecov » 30 Авг 2006 08:56

абе аз направих ебати гафа, без да искам. не очаквах, че ще стане така...
http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=7001

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 30 Авг 2006 09:39

Форумът на Ситроен е един от най-интелигентните, сами виждате, че хората не са заслепени до крайност от марката си, хвалят добрите й страни, но и критикуват лошите. Не сме писали по-горните постове с надеждата, че никой от друг форум няма да ги види, така че не може да се говори за никакъв гаф. Всеки има право а избор, не е срамно да опиташ различни коли докато достигнеш до своята истина. Успех на всички български автомобилисти и много безаварийи километри с любимите им коли!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Авг 2006 11:32

Хеки, още в Дирския форум на Ситроен имаше 2 адски тъпи парчета с никове Шефа и Гъзолизеца-на-шефа (vsx16v), няма да скрия че 3 други члена на въпросния клуб ме поздравиха на лични съобщения тогава защото съм ги "приземил" тия двамцата. Гледам че второто парче още ме помни - бях им обяснил в прав текст че и на двамата супа-дупа бегачките (дето не могат да слязат под 9 сек 0-100 с 2.0 турбо мотори дори) не могат да се опънат на АЕ86 4AGE.

Хората си знаят тяхното - Ситроен=возия (щото друго не им остана), ние пък слагаме акцента на качеството (Тойота стана синоним на тази дума напоследък, въпреки тенденцията по-новите коли да са по-калпави). Междуфорумни постинги и теми винаги засмърдяват - просто няма смисъл.

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 30 Авг 2006 12:20

Agree! :thumbsup:

Sn_Toy
Мнения: 3
Регистриран на: 30 Авг 2006 14:03

Мнение от Sn_Toy » 30 Авг 2006 14:20

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Хора не искам да обидя никой, определено!
Карам Ксантия, и имам доста различно мнение от бившите притежатели но това е друга тема....
В форума на ситроен имаше линк към някой от "АВТО" сайтовете, в момента немога да кажа кой точно, пък и честно не ми е интересно :).... Та там пишеше, че ФОРД, PSA и ТОЙОТА са е един! концерн за двигателите, и те се правят от сещате ли се ...... PSA :), различава ли се по изпускателния тракт само. Имаше нещо за японския дизел biggrin.gif biggrin.gif .
А пък на едно друго подобно сайтче си пишеше, че малките модели на тойота се правели! на поточната линия на ... PSA,biggrin.gif biggrin.gif .
А един колега с ситроен се оплакваше, че имали служебни 22/двадесет и две/ тойоти, и миналата зима в големите студове, познайте колко от тях запалили сутринта ....... 0/ чете се нула /! biggrin.gif biggrin.gif Имаше неква рекламка за това дали тойота можела да не запали biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
По радиото слушах едно предаване на тема коли и то се обсъждаше защо японските коли се продавали добре, та в резюме заключението беше , съвсем сериозно:" За последните няколко години японците хвърлят много малко пари за развойна дейност, новите им модели се различават от старите само по ВЪНШЕН ВИД под ламарините всичко си е познато старо, за това имат възможност да ги продават на по-ниски цени / няма похарчени пари за развойна дейност/, много малко електроника, затова се развалят по рядко, и тъй като всичко останало вече се продава поне няколко години е изпитано и са отстранени дефектите."
Нищо лично. Останете си с здраве.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Авг 2006 14:32

Хайде и аз да 'поспамя' темата. Като бивш собственик на Ксантия - за 2 години единствения проблем беше смяна на гърне и две сфери отпред(общо 60 GBP). Наистина въпроса за 'втора ръка' е не каква е колата, аз кой е бил собственика. tongue.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Авг 2006 15:21

Sn_Toy написа:biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Хора не искам да обидя никой, определено!
Карам Ксантия, и имам доста различно мнение от бившите притежатели но това е друга тема....
В форума на ситроен имаше линк към някой от "АВТО" сайтовете, в момента немога да кажа кой точно, пък и честно не ми е интересно :).... Та там пишеше, че ФОРД, PSA и ТОЙОТА са е един! концерн за двигателите, и те се правят от сещате ли се ...... PSA :), различава ли се по изпускателния тракт само. Имаше нещо за японския дизел biggrin.gif biggrin.gif .
А пък на едно друго подобно сайтче си пишеше, че малките модели на тойота се правели! на поточната линия на ... PSA,biggrin.gif biggrin.gif .
А един колега с ситроен се оплакваше, че имали служебни 22/двадесет и две/ тойоти, и миналата зима в големите студове, познайте колко от тях запалили сутринта ....... 0/ чете се нула /! biggrin.gif biggrin.gif Имаше неква рекламка за това дали тойота можела да не запали biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
По радиото слушах едно предаване на тема коли и то се обсъждаше защо японските коли се продавали добре, та в резюме заключението беше , съвсем сериозно:" За последните няколко години японците хвърлят много малко пари за развойна дейност, новите им модели се различават от старите само по ВЪНШЕН ВИД под ламарините всичко си е познато старо, за това имат възможност да ги продават на по-ниски цени / няма похарчени пари за развойна дейност/, много малко електроника, затова се развалят по рядко, и тъй като всичко останало вече се продава поне няколко години е изпитано и са отстранени дефектите."
Нищо лично. Останете си с здраве.

Хайде честит 1-ви постинг (и на теб, и на бъдещите спамери).
Изписал си куп глупости без да си пипал японка. Типично - е, да караме поред.
Има един единствен дизел на ПСА в Корола - толкова е рядък че засега знам само за 2 (две) такива бройки. За сметка на това ПСА използва японски двигатели в мотоциклетни (по-ското мопедни) модели. ФОРД имат общо с японки почти само през Мазда (корпоративни дялове и 1 обща платформа - 121/Фиеста).
ПСА/Тойота имат общо при двигателите в моделите от типа Айго/107 (1007) - това е и повода ПСА да се сдобият с двигател тип ввТИ (смешно е да се твърди че Тойота са го взели от тях - след като на практика това е бивш двигател на Ярис 1-ген.).

Нещото за японския дизел се нарича 1С и се появява 80-те години при Тойота (говорим за нисък клас коли все пак). Движат се и до днес. Странно е че "новаци" като Тойота и Хонда в момента произвеждат най-добрите (смело го твърдя) комън-рейл дизели. Толкова за японския дизел.

По радиото си слушал радио Ереван - и ето какво си чул:
японците използват изпитани технологии - затова моделен ред на двигателите има дълъг живот. Това обаче не значи че мотора 4А от далечната '83 е същия като 4А през 2000 година - ако в Европа не познават думата "еволюция" - в Азия това е начина. Затова и днес виждаме азиатски наплив в Европа - вместо европейски - в Азия.

Японките имат достатъчно електроника. Когато през 80-те години се използват ЕФИ системи - европейките са на карбуратори и тук-там изгряват механични инжекциони. Разликата в по-късните години е че японската електроника работи - а европейската отказва. Неслучайно Денсо закупува електронните производства на Марели - вместо да е обратното. Неслучайно БОШ е мръсна дума в "японския" свят - и свято слово в европейския (е, за сметка на това при японките няма понятие като "смяна на ЕКУ" например - това никога не се е считало за нещо нормално).

Според мен за всеки влак си има пътници. Японките са "скучни" коли - говори се повече за обслужване отколкото за ремонти.

Приятен ден, Ситроен :whistle:

Sn_Toy
Мнения: 3
Регистриран на: 30 Авг 2006 14:03

Мнение от Sn_Toy » 30 Авг 2006 16:33

Хайде честит 1-ви постинг (и на теб, и на бъдещите спамери).
.....
Човече мноого си надъхан, не е лошо, наистина не искам да се заяждам. За радиото го казвам съвсем точно, защото ми направи впечателние, мислех че японските коли са с всеки модел по-нови технологично, но цитираха някакви изследвания на братята американци.
Под електроника разбирам обзавеждане, може би лошо съм се изразил, иначе едва ли има съвремена кола без компютър на двигателя. Преди около 2 месеца една позната искаше да си копува нова кола, предимно за граски условия. Разгледал съм всички сайтове, които ги има, щото някои и нямат rolleyes.gif да и избираме кола, тя нямаше претенции за марката. Купи си С4-ситроен. За тия пари най-близката кола с подобно приближаващо се! обзавеждане е с поне 5000лв отгоре, да не говоря, че няма фирма и модел с осем въздушни възглавници, двузонов климатроник и завиващи ксеонови фарове от среден клас, С4 е точно от този клас.
Аз лично съм се возил на Хонда/ доста, различни модели все нещо им се разваля, комшията през седмица нещо и човърка - вози и дрънка като Голф - ужас, Корола 2 пъти и богами не бих си купил такова нещо, 186 см съм висок, отзад стоях свит - опираше ми главата в задното стъкло, до шофьора - се накланях на ляво - опирах в страничното стъкло, може би за дръпнатите очи е добре, но не и за мен. Колата е на 2 години от тук е купена и онзи ден собстеничката и каза че и е писнало, за счупен мигач и изкривен преден калник са и казали 45! дни доставка, и като я оправи ще я маха, до тогава не смята да я кара.
По цитат от сайта на ситроен за Мазда. "Човека като спре на светофар с Мазда 6, а е най-голямата на фирмата, чува как си говорят хората на светофара от вън." - да не го коментирам, все пак това е луксозното изпълнение на фирмата, от класа на Авенсис и С5.
Колкото до японските двигатели не съм специалист и немога да цитирам номера , така че казвам това което наистина! прочетох. Аз лично не бих си купил японска кола, поне не от тези които се продават у нас, щото съм се возил и на едни други Тойоти дето ги няма при нас и те са съвсем други, но това е друга тема. От Тойота единствено Авенсиса става за кола по скромното ми мнение.
А иначе за това са толкова фирмите и моделите, да има за всеки.
Живи и здрави.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Авг 2006 16:51

Aло скромния, вози се ако искаш и на лагерница - нямаш идея от японките и ми казваш че аз съм надъхан ? С гледане по сайтовете нищо не става, седни - карай, ще ти дойде акъла. От японка никой не минава на друга - помисли защо. Макар че като те гледам как пишеш май на тия 180+ см има 2 грама мозък - в средата за равновесие.
Я се огледай - къде се намираш ? Не в клуб Ситроен-за-един-ден.
Ай чаЛ :-)

ПП: Мен ако питаш - купувайте точно С4 , точно евтините френски платформи на ПСА (щото скъпите са ПиЖо) - все пак и хората в сервизите трябва да ядат...
Като ми цитираш цени и екстри - купи си Дачия ? Стане ли въпрос за ниски цени - веднага се сещам за пропуски, компромиси и лошо качество. Чудно защо ли ? :whistle:

Sn_Toy
Мнения: 3
Регистриран на: 30 Авг 2006 14:03

Мнение от Sn_Toy » 30 Авг 2006 17:29


jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Авг 2006 17:36

Има да гони ФИАТ в европейските класации за "Кола на годината" cool.gif
Лаладжии :whistle:

Аватар
juri_galev
Мнения: 739
Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45

Мнение от juri_galev » 30 Авг 2006 18:03

Priatel moi sladuk ti naistina nqmash nikakva predstava ot Qponski koli nai veche Toyota.Govorish mi za sitoren C4 Znaesh li na men kolko mi puka dali mi zaviva ksenona ili kilometraja mi e razpolojen kato izsralo se vrab4e na predniq ti djam.Za men e vajno zdravinata na kolata a tiq C4 ako sa po zdravi ot Corolla i po udobni hodi gi razpravqi na nqkoi drug tezi tvoi rozovi sunishta.Prosto neznam zashto Adminite ne si vlizat v rolqta v takiva situacii zashtoto sporovete sa izlishni prosto ban po Ip posle ela da mi pishesh na kura mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif .Nikoi ot nashiq forum ne vlzia nito v citroen nito v pegeot nito v ford nito v lada nito kude i da bilo za da sednesh ti da mi se pravish na razbirach.chul ne dochul po
radioto kato se ubedish v vsi4ki tovi dumi mi zvanni da doida da se uverq dali vsi4ko e taka ama sigorno nqma da sme jivi da go vidime mad.gif mad.gifI kato za posledno da ti kaja C4 kato stignat 7 pokolenie na tehniq krasavec mi pishi dano sam jiv da go vidq sigorno toyota corolla shte im e 50 lubileino izdanie :thumbsup:Da ne govorime che te C4 ako ne im e po evtin modela prosto enznam koi shte e tozi baluk koito shte si kupi tozi suhar i kato stanesh i mi pishi da vidime kakvo pak si sanuval
Последно промяна от juri_galev на 30 Авг 2006 18:13, променено общо 1 път.

b_d

Мнение от b_d » 30 Авг 2006 18:11

are stiga s tazi tema

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 30 Авг 2006 22:11

Колеги собственици на тойоти,

Споделям вашето мнение, но нека да не прекаляваме и наистина да не превърнем форума от тойотен на анти-френски автомобилен!
Половината ми колеги в службата са "щастливи" собственици на френски автомобили предимно Пежо и Ситроен, имам много добри наблюдения в/у 405, 309, 605, 307, 407, BX, XM и Xantia - повечето дори сам ги карал и мога да ви кажа, че нито един от изброените не може да се сравнява с Toyota Camry даже модел 92г.
За здравина и разходи по резервни части няма да говорим темите са сложни зависят от магазини, майстори, сервизи и т.н

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 6 госта