

В първия момент след като е запалена е нормално за тойота да държи високи обороти. При мен достигат по някога около 2000. След като загрее си падат до номинални. Това е направено с цел по-бързо да загрее.Vanko написа:Здравейте. Днес бях по автокъщи във Варна и си търсих нещо японско и бензиновоТа попаднах на една Селика 1.8 116 кончета. Има някой козметични забележки, но не са болка за умиране. Колата не я карах, ще я пробвам в понеделник, но ми направи впечатление, че когато давам газ намясто и между 1000-2000 оборота тресе. Това става като плавно подавам газ. От какво може да е това? Друго интересно е че докато я запалихме държеше около 1300 оборота и като позагря паднаха под 1000, това нормално ли е? Надявам се скоро да съм от клубът biggrin.gif много се накефих на тая кола
бензиновият двигател си е по-капризен от към обороти, имаме ламбда сонда, делко, свещи, инжектори, датчик темп, датчик за полож на дрос. клапа, клапан за ПХ... и т.н. мисля че има повечко комфликтни точки от дизелаVanko написа:Аха ясно, то това ми беше мисълта да не е голям проблема...аз досега съм карал дизел и при него оборотите са винаги на номиналните и затова се очудих....
Малко ще съм в Офф топик, но ми се ще да го споделяVanko написа:Е аз търся нещо цяло laugh.gif А може ли това тресене да е от тампон на двигателя? Като питах продавача той каза, че акумулатора е слаб, от там се товарел повече алтернатора и затова претрисало....ама какво ли разбирам аз
ЕТАЗИ СИ СТРУВА ДА Я ВИДИШVokil написа:Ако си си приготвил парички мога да ти продам една селика от която всички слизат много ухилени.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 13 госта