Почукване отпред при малки неравностти

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 21 Окт 2011 09:35

Какво по тази конзола може да не е наред и тя в краката на шофера ли се намира?

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 21 Окт 2011 12:28

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=2216371 ето тук в темата малко по-надолу е показана, в купето е, зад волана точно. Има доста снимки за да се ориентираш :thumbsup:

Какво може да се развали по нея някой колега, който е имал премеждия да каже smile.gif :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Окт 2011 16:30

Разбиват се шлиците между двете карета и от хлабината се чува потракване. Няма проблем със сигурността. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
raider_yaris
Мнения: 103
Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
Местоположение: Пловдив

Мнение от raider_yaris » 21 Окт 2011 16:40

И след като се разбиват тези шпилци, то какво трябва да се сменя, че взе да ми става интересна тази тема.
Tokyo Drift :-)

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6199
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 375 пъти

Мнение от slowtraveler » 21 Окт 2011 17:44

Чест 'потракват' регулируемите в дълбочина волани....
За да се променя дължината на кормилния вал, той се състои от две части (мъжка и женска), на шлици...
В повечето случаи се вади вала, слага се една по-'твърда' гресчица (и топлоустойчива, за да не ти се стече в краката при летните жеги), и вала се 'сглобява' отново.
На Маздата също го имат като проблем - слагат гресчицата и заспива (в някои случаи - след като преди това са сменили рейка без никакъв ефект... laugh.gif )
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 21 Окт 2011 18:57

Каде отиваме, както казах почукването е отдолу на гумите по окачването не на волана( не трепва)!
Последно промяна от rumenmitev на 21 Окт 2011 21:51, променено общо 1 път.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Окт 2011 19:52

Нали разбираш, че през форума не може да се чуе и усети чукането. Трябва да я види механик и той би трябвало да се ориентира най-добре.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 21 Окт 2011 20:06

Три пъти на различни сервизи и : нищо и няма само биалетки! Утре ще ходя при проверен механик пък ще видим какво е! Присто събирам мнения не искам да бъда досаден.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 21 Окт 2011 20:50

rumenmitev написа:Три пъти на различни сервизи и : нищо и няма само биалетки! Утре ще ходя при проверен механик пък ще видим какво е! Присто събирам мнения не искам да бъда досаден.
Хм, ако приемем че майсторите, при които си ходил са горе-долу грамотни и са проверили външните кормилни накрайници...но не достатъчно, че да проверят и вътрешните...абе, ако смениш тампоните, и продължи - аз залагам на вътрешен кормилен накрайник.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Окт 2011 21:11

desotodorov написа: Хм, ако приемем че майсторите, при които си ходил са горе-долу грамотни ....
Да се надяваме, че са поне полуграмотни. Но има и един друг много важен момент - добросъвестност!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 21 Окт 2011 21:44

Е аз не ходя при първия срешнат, все пак си обичам колата. Ходил съм при сервизи рекламирани в този форум, нарочно не казвам имена за да не почнат едни........!

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 21 Окт 2011 23:32

desotodorov написа:залагам на вътрешен кормилен накрайник.
+1 :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Проблема решен

Мнение от rumenmitev » 22 Окт 2011 14:00

Здравейте,
Както ви казах днес ходих при доказал се пред мен майстор и решихме проблема. Оказаха се тампоните на стаб. щанга. Не ги сменихме, нещо ги усили и сега го няма почукването. Между другото, тъй като вече поръчах тампони от колегата toyota forever някой ако желае ще му продам тампоните- тел:0887471185.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Окт 2011 23:03

Еее...недей Румене, това "усилване" ще кара ден до пладне, майстора ти е "имплементирал" вложка от як армиран маркуч около щангата, но материала на тампона около нея си е същия, стар и втвърден - най-много година и пак ще се обади. Щом си обичаш колата - сложи си тампоните в шкафа и ги смени, като му дойде времето.
Радвам се че стигна до решението - темата ще послужи на още доста колеги със симптома. cool.gif

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 23 Окт 2011 09:41

Така и ще направя. Наистина ли това са невралгичните точки по окачването? Благодаря на Десо и всички, които се отзоваха на проблема :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта