Почукване отпред при малки неравностти
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ако е здрава част не е нужно да се сменя. Ако смениш 1-та биалетка, не значи,че другата е износена и за смяна. ВСяка биалета,която сложиш ще е с по-ниско качество и по-къса експлоатация от оригиналната ти. Единствено ако сложиш от Тойота оригинална може да говорим за дълговечност. Правилно са ти казали,че тая,дето си я сменил може да не издържи колкото другата ти,която си е оригинална. Това е абсолютно вярно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Румене, когато описваш проблем трябва да го обясниш в пълни подробности, цветно ако има как
. За да могат колегите да се ориентират.
На л.с. си го описал като леко и глухо. Когато се разбие биалета потропването си е отчетливо, почти като метал в метал, но не съвсем - метал в твърд компаунд е на практика. Когато са улегнали тампоните на стаб. щанга се получава такъв глух звук - т.е. има удари, но понеже щангата подскача в меко гумено легло - те са глухи.
Смени ги и съм 90% сигурен че ще се оправи, и спокойно - колите ни са с елементарно и много здраво окачване - проблема е в разбирачите, дето пипат по тях. За сервиз ПитСтоп мога да кажа със сигурност че проблемите с биалети/тампони ги хващат.

На л.с. си го описал като леко и глухо. Когато се разбие биалета потропването си е отчетливо, почти като метал в метал, но не съвсем - метал в твърд компаунд е на практика. Когато са улегнали тампоните на стаб. щанга се получава такъв глух звук - т.е. има удари, но понеже щангата подскача в меко гумено легло - те са глухи.
Смени ги и съм 90% сигурен че ще се оправи, и спокойно - колите ни са с елементарно и много здраво окачване - проблема е в разбирачите, дето пипат по тях. За сервиз ПитСтоп мога да кажа със сигурност че проблемите с биалети/тампони ги хващат.
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
Ще тропа но трябва да имитираш преминаване през неравности
- т.е. трябва много силно и много рязко да се дърпа, което няма как да направиш през колелото. Затова трябва да се дърпа стабилизиращата щанга. С малка сила и "рязкост" на движението не става - личен опит освен това е най-добре колата да е на колонен крик... т.е. ако я вдигнеш от едната страна с "конвенционален" крик има опасТност да дръпнеш цялата кола и да стане страшно. Тампоните лесно се виждат когато са заминали - смачкани са и около щангата има луфт, а най често и ръждичка.

-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
Чакам с затаен дъх.
Преди 4 години си купих Ярис 1.5 TS (мачкаше Голфове наред) и той имаше същия проблем с почукването.
Улицата пред нас е перфектна като изключим една шахта, която е с 2-3 см. вдлъбната. Минавах с около 5-6 км.ч. ту с едната, ту с другата гума и това почукване се чуваше.
В сервиза ми викат всичко ти е наред, и аз си го продадох след една година каране, но така и не открих проблема!
Преди 4 години си купих Ярис 1.5 TS (мачкаше Голфове наред) и той имаше същия проблем с почукването.
Улицата пред нас е перфектна като изключим една шахта, която е с 2-3 см. вдлъбната. Минавах с около 5-6 км.ч. ту с едната, ту с другата гума и това почукване се чуваше.
В сервиза ми викат всичко ти е наред, и аз си го продадох след една година каране, но така и не открих проблема!
Tokyo Drift :-)
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта