Може ли да разбера с колко ключа е била колата от завода ?
Може ли да разбера с колко ключа е била колата от завода ?
Има ли начин да се разбере с колко ключа е излязла колата от завода /Корола Е12 2005/ или за всяка кола е различно според нивото на оборудване ? При получаването са били 2 без да има така наречения сервизен /пластмасовия/ и понеже колата е била тестова се замислих дали един от ключовете не се е "загубил" по трасето ?
1.4 D-4D много добър мотор !
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
В книжката на моята Е12 са описани 3 ключа - 2 с дистанционно управление и 1 сервизен, който е само с чип за имобилайзера. Точно 3 ключа получих, когато я купих.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Значи ми остава само да питам защо не сме получили сервизен ключ понеже тъста отдавна загуби единия и ако не дай си боже стане нещо със втория ще трябват веднага едни 150лв за нов а ако имах сервизния може временно да се кара с една нарязана заготовка и чипа от сервизния !
1.4 D-4D много добър мотор !
ako imash immobilizer, togava ako izgubish i 2-ta Master Keys, niama kak da si napravish nov kluch, nezavisimo dali imash Valet Key(iavno na BG e Servizen Kluch) ili ne. che da se programira nov kluch kam kolata, triabva da imash drug veche programiran kluch(Master Key, Valet Key niama da svarshi rabota).stivi написа:Значи ми остава само да питам защо не сме получили сервизен ключ понеже тъста отдавна загуби единия и ако не дай си боже стане нещо със втория ще трябват веднага едни 150лв за нов а ако имах сервизния може временно да се кара с една нарязана заготовка и чипа от сервизния !
kakvo stava ako izgubish i 2-ta Master Keys? ami pri starite Toyota triabva da se smeni ECU-to(mnogo pari). pri po-novite Toyoti, ECU-to moje da se preprogramira za nov chift kluchove, no tova moje da stane samo i edinstveno v servis na Toyota, koeto sas sigurnost shte ti struva poveche pari i otneme poveche vreme ot kolkoto sega da si napravish nov kluch(do kat vse oshte imash Master Key).
->
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Аз може и да пиша неграмотно... но май овечето четат неграмотно или поне без да мислят. Човека пише че му трябва сервиният ключ за да кара с нарязано "копие" и неговата ампула. Това не се налага, защото поне в европа така нареченият "червизен" ключ си пали и отключва/заключва (механично) колата. Единственото което не може да прави е да отключа/заключва багажника и жабката. Така че дори на автора на темата не му се налага да вади цхипа за имобилайзера. Дали може да програмира или не други ключове с този "сервизен" екземпляр не е част от вапросаALTEZZA написа:ako imash immobilizer, togava ako izgubish i 2-ta Master Keys, niama kak da si napravish nov kluch, nezavisimo dali imash Valet Key(iavno na BG e Servizen Kluch) ili ne. che da se programira nov kluch kam kolata, triabva da imash drug veche programiran kluch(Master Key, Valet Key niama da svarshi rabota).stivi написа:Значи ми остава само да питам защо не сме получили сервизен ключ понеже тъста отдавна загуби единия и ако не дай си боже стане нещо със втория ще трябват веднага едни 150лв за нов а ако имах сервизния може временно да се кара с една нарязана заготовка и чипа от сервизния !
kakvo stava ako izgubish i 2-ta Master Keys? ami pri starite Toyota triabva da se smeni ECU-to(mnogo pari). pri po-novite Toyoti, ECU-to moje da se preprogramira za nov chift kluchove, no tova moje da stane samo i edinstveno v servis na Toyota, koeto sas sigurnost shte ti struva poveche pari i otneme poveche vreme ot kolkoto sega da si napravish nov kluch(do kat vse oshte imash Master Key).

Веско, аз мисля, че АЛТЕЗА е прав! Авторът пише, че му е останал един единствен ключ, с който си пали колата, и смята, че ако загуби и него, ще се размине само със 150 лв
. Тези 150 лв. аз си мисля че са 10% от сумата, която ще му трябва
П.П. Към автора на темата: Аз също съм с един ключ и отдавна се интересувам от къде, колко и т.н. и най-после намерих във Варна място, където ще ми направят и обучат рез. ключ. Обявиха цена около 90 лв. но колата ми е по-стара. Ако се интересуваш, на Л.С.


П.П. Към автора на темата: Аз също съм с един ключ и отдавна се интересувам от къде, колко и т.н. и най-после намерих във Варна място, където ще ми направят и обучат рез. ключ. Обявиха цена около 90 лв. но колата ми е по-стара. Ако се интересуваш, на Л.С.

Тойота авенсис Д-4Д 110 к.с. 2001г.
ia pak probvai...Vesko написа:Аз може и да пиша неграмотно... но май овечето четат неграмотно или поне без да мислят. Човека пише че му трябва сервиният ключ за да кара с нарязано "копие" и неговата ампула. Това не се налага, защото поне в европа така нареченият "червизен" ключ си пали и отключва/заключва (механично) колата. Единственото което не може да прави е да отключа/заключва багажника и жабката. Така че дори на автора на темата не му се налага да вади цхипа за имобилайзера. Дали може да програмира или не други ключове с този "сервизен" екземпляр не е част от вапросаALTEZZA написа:ako imash immobilizer, togava ako izgubish i 2-ta Master Keys, niama kak da si napravish nov kluch, nezavisimo dali imash Valet Key(iavno na BG e Servizen Kluch) ili ne. che da se programira nov kluch kam kolata, triabva da imash drug veche programiran kluch(Master Key, Valet Key niama da svarshi rabota).stivi написа:Значи ми остава само да питам защо не сме получили сервизен ключ понеже тъста отдавна загуби единия и ако не дай си боже стане нещо със втория ще трябват веднага едни 150лв за нов а ако имах сервизния може временно да се кара с една нарязана заготовка и чипа от сервизния !
kakvo stava ako izgubish i 2-ta Master Keys? ami pri starite Toyota triabva da se smeni ECU-to(mnogo pari). pri po-novite Toyoti, ECU-to moje da se preprogramira za nov chift kluchove, no tova moje da stane samo i edinstveno v servis na Toyota, koeto sas sigurnost shte ti struva poveche pari i otneme poveche vreme ot kolkoto sega da si napravish nov kluch(do kat vse oshte imash Master Key).
->
Значи да започвам да проучвам оферти за резервен ключ /ако изобщо се намират под 150лв/ докато не съм се вкарал във "Страшен филм" 
П.С. Сега намерих книжката на колата и то вътре си пише че трябва да са 2 черни и един сив с който може да се кара, но САМО с черен ключ може да се програмира нов ! Каква ли е вероятността да се съгласят с мен че не са дали сив ключ при предаването на колата и да ме снабдят с друг такъв....мисля че клони към нула

П.С. Сега намерих книжката на колата и то вътре си пише че трябва да са 2 черни и един сив с който може да се кара, но САМО с черен ключ може да се програмира нов ! Каква ли е вероятността да се съгласят с мен че не са дали сив ключ при предаването на колата и да ме снабдят с друг такъв....мисля че клони към нула

Последно промяна от stivi на 06 Окт 2011 11:20, променено общо 1 път.
1.4 D-4D много добър мотор !
Колега, би било добре да имаш втори черен ключ.Най-малкото ако алармата ти се командва от дистанционното на ключа, и ти падне батерийката, трябва спешно да търсиш нова...А автомобилът ти със сигурност е излязъл от завод с 3 ключа - 2 черни (master key с дистанционно) и един сив сервизен без дистанционно.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Въпросът е в заглавието на темата:ALTEZZA написа:ia pak probvai...Vesko написа:Аз може и да пиша неграмотно... но май овечето четат неграмотно или поне без да мислят. Човека пише че му трябва сервиният ключ за да кара с нарязано "копие" и неговата ампула. Това не се налага, защото поне в европа така нареченият "червизен" ключ си пали и отключва/заключва (механично) колата. Единственото което не може да прави е да отключа/заключва багажника и жабката. Така че дори на автора на темата не му се налага да вади цхипа за имобилайзера. Дали може да програмира или не други ключове с този "сервизен" екземпляр не е част от вапросаALTEZZA написа: ako imash immobilizer, togava ako izgubish i 2-ta Master Keys, niama kak da si napravish nov kluch, nezavisimo dali imash Valet Key(iavno na BG e Servizen Kluch) ili ne. che da se programira nov kluch kam kolata, triabva da imash drug veche programiran kluch(Master Key, Valet Key niama da svarshi rabota).
kakvo stava ako izgubish i 2-ta Master Keys? ami pri starite Toyota triabva da se smeni ECU-to(mnogo pari). pri po-novite Toyoti, ECU-to moje da se preprogramira za nov chift kluchove, no tova moje da stane samo i edinstveno v servis na Toyota, koeto sas sigurnost shte ti struva poveche pari i otneme poveche vreme ot kolkoto sega da si napravish nov kluch(do kat vse oshte imash Master Key).
"Може ли да разбера с колко ключа е била колата от завода ?"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта