Как ще го запали с бутона, не трябва ли и ключа да е наблизо?LEXUS написа:Защото някой глупак ще го запали с бутона.Petar написа:Интересно ми е защото при този представителен Авенсис във Франкфурт саму извадини клемите на акумулатора
Фейслифт на Авенсис 3
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Извадени са клемите, за да могат да го запалят след това....
Иначе като го му светят лампите цял ден (влизащи/излизащи хора) и ще е умрял. Затова вече на доста от изложенията слагат по някой друго зарядно, и акумулатора постоянно се зарежда (за да не стане излагацията като с БМВ-то преди няколко години, дето компютъра така му се побърка, че браха срам пред цялото изложение)...
Е, има и втори вариант - минали са наши сънародници и са го подготвили вече за отнасяне акумулаторчето laugh.gif
Иначе като го му светят лампите цял ден (влизащи/излизащи хора) и ще е умрял. Затова вече на доста от изложенията слагат по някой друго зарядно, и акумулатора постоянно се зарежда (за да не стане излагацията като с БМВ-то преди няколко години, дето компютъра така му се побърка, че браха срам пред цялото изложение)...
Е, има и втори вариант - минали са наши сънародници и са го подготвили вече за отнасяне акумулаторчето laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ходих до франкфурт... на повечето автомобили им бяха откачени акъмълатрите. Имаха си външно захранванеslowtraveler написа:Извадени са клемите, за да могат да го запалят след това....
Иначе като го му светят лампите цял ден (влизащи/излизащи хора) и ще е умрял. Затова вече на доста от изложенията слагат по някой друго зарядно, и акумулатора постоянно се зарежда (за да не стане излагацията като с БМВ-то преди няколко години, дето компютъра така му се побърка, че браха срам пред цялото изложение)...
Е, има и втори вариант - минали са наши сънародници и са го подготвили вече за отнасяне акумулаторчето laugh.gif

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Поне от миналата седмица, отвън, в ТМА Изток (София) стои един Авенсис 2012 фейслифт. До него обикновенно се навърта и модела преди фейслифта (за една седмица ходих 3-пъти). Та който иска да го види и направи сранение само отвън, вече може. Само да кажа, че на живо изглежда по-добре от на снимка.
Отностно казанчето за спирачната течност, само да спомена, че на Аурис 2.0 d4d (2007) е същото нещо и много вероятно и на самия Авенсис 2009 да е пак така. Акумулатора са го оставили оголен сигурно, защото на него пише Varta, което си е чиста реклама.
Отностно казанчето за спирачната течност, само да спомена, че на Аурис 2.0 d4d (2007) е същото нещо и много вероятно и на самия Авенсис 2009 да е пак така. Акумулатора са го оставили оголен сигурно, защото на него пише Varta, което си е чиста реклама.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
... Да не пропускаме, че външните форми на колата задължително отговарят едновременно на доста изисквания... Едно от най-важните е възможно най-ниско челно, че и до +_ 20-30 градуса в ляво и дясно съпротивление, но да не повдига колата при никаква скорост, а дори да я натиска, да не отслабва конструкцията, а да я усилва, да не изисква много сложно (=скъпо) производствено оборудване, да има собствен стил, да навява мисли за купуване...... и разбира се да е красива, каквото и да означава това.
Каквото сам си направя, никой не може...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта