Corolla compressor

Публикувай отговор
alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Corolla compressor

Мнение от alexgti » 10 Сеп 2011 13:57

Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Сеп 2011 14:51

Да ти кажа 1.8 с компресор е 225 коня и няма по-добро предложение на пазара от такъв двигател с такава кубатура.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 10 Сеп 2011 14:55

Има 225 коня при евро 3, както и 218 коня по-късно за евро 4., но това е друга тема, по-важното е да разбера каквото ме интересуваше.
Последно промяна от alexgti на 10 Сеп 2011 15:01, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Сеп 2011 14:57

Съмнявам се някой да ти отговори от личен опит,защото мисля,че тази модификация никой я няма тук.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 12 Сеп 2011 00:44

Ето я и нея, вътре е доста различна от нормалните короли
Изображение
Изображение
Изображение
Колата е в гаранция до март 2012. 2007 год е, на 70к км, ще отида да е видя и пробвам тия дни.

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 13 Сеп 2011 17:40

Вчера ходих да е гледам, като цяло е добре има един шум при подаване на газ. Ходил е в Тойота и му казали, че е обтегател някакъв, но не влизал в удължената гаранция. Каза, че в четвъртък ще ходи в друг сервиз на Тойота, за да види и те какво ще кажат. Нещо не ми прилича на мен на обтегател. Шума е като дрънчене и вибриране много странен около 2000 оборота се усеща. Иначе за другото няма кусури, върви много добре, има доста дълги скорости, на 2ра отива 110.

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 14 Сеп 2011 20:15

Някой може ли да каже с верига или с ремък е този мотор.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 14 Сеп 2011 22:31

VIN номера не знаеш ли ?

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 15 Сеп 2011 17:59

mitoko написа:VIN номера не знаеш ли ?
не, има само един модел с компресор. Според това което пише в нета, това е тунинговата 192 коньова т спорт. Видях, че те са с вериги, предполагам, че и компресорната е с верига, но все пак реших да питам тук.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 15 Сеп 2011 21:16

alexgti написа: Според това което пише в нета, това е тунинговата 192 коньова т спорт. Видях, че те са с вериги, предполагам, че и компресорната е с верига, но все пак реших да питам тук.
Ето едно ръководство:
http://2zzge.com/library/Corolla%202ZZG ... ompressor/
Ето TRD модификацията:
http://trdparts.jp/english/parts_engine-2zz-ge.html
А това е базовия двигател:
http://www.zzw30.com/2zz.pdf

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 15 Сеп 2011 22:23

Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола. Не знаех, че се кара само с 98, малко кофти.. Това за маслото на компресора, съм почти уверен, че никой не го гледа, щом е на такова място.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 15 Сеп 2011 22:27

alexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Сеп 2011 00:55

Scott написа:
alexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gif
Това не звучи много сериозно от човек каращ дизелов фолксваген. По принцип съм свикнал да виждам все чичковци при такъв избор, но ето че имало и по-млади.
Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Сеп 2011 01:50

smb написа:
LEXUS написа: Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.

хаха лексус пии си хапчетата моля те wink.gif
Добре бе ,докторе,я дай някой факт, а недей да цвилиш в темата по никое време.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Advan

Re: Corolla compressor

Мнение от Advan » 16 Сеп 2011 08:26

Ами зависи за какво ти трябва колата.
Това дали е по-бърза или не от Тайп Р или ГТИ 5 не вярвам много да те вълнува, ако ще ходиш с нея на работа всеки ден.
Дори и да е по-бавна, с колко да епо-бавна?

Друдо нещо, кола с компресор (или турбо) на старо - винаги имай едно на ум!

Увери се първо от къде идва шума и колко ще струва евентуално да се оправи.
Пирнципно, ако е нещо по двигателя шума би трябвало да се усилва с увеличаване на оборотите, но не съм сигурем.

Проверете успуха, да не дрънчи от там нещо.
Моята дрънчеше от едни ламарини сле катализатора, които изолират ауспуха от купето. (нямам такава Корола, да не си помислиш). Ако устиш, че колата не издава правилните шумове не я взимай.

Колко му е да й сложиш едни по-твърди пружини, ако те кефи и я вземеш...?

Ако я искаш да ходиш да се дърпаш с Тайп Р и ГТИ, е друга работа.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта