Corolla compressor
Corolla compressor
Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Вчера ходих да е гледам, като цяло е добре има един шум при подаване на газ. Ходил е в Тойота и му казали, че е обтегател някакъв, но не влизал в удължената гаранция. Каза, че в четвъртък ще ходи в друг сервиз на Тойота, за да види и те какво ще кажат. Нещо не ми прилича на мен на обтегател. Шума е като дрънчене и вибриране много странен около 2000 оборота се усеща. Иначе за другото няма кусури, върви много добре, има доста дълги скорости, на 2ра отива 110.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ето едно ръководство:alexgti написа: Според това което пише в нета, това е тунинговата 192 коньова т спорт. Видях, че те са с вериги, предполагам, че и компресорната е с верига, но все пак реших да питам тук.
http://2zzge.com/library/Corolla%202ZZG ... ompressor/
Ето TRD модификацията:
http://trdparts.jp/english/parts_engine-2zz-ge.html
А това е базовия двигател:
http://www.zzw30.com/2zz.pdf
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gifalexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това не звучи много сериозно от човек каращ дизелов фолксваген. По принцип съм свикнал да виждам все чичковци при такъв избор, но ето че имало и по-млади.Scott написа:По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gifalexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Добре бе ,докторе,я дай някой факт, а недей да цвилиш в темата по никое време.smb написа:LEXUS написа: Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
хаха лексус пии си хапчетата моля те
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Corolla compressor
Ами зависи за какво ти трябва колата.
Това дали е по-бърза или не от Тайп Р или ГТИ 5 не вярвам много да те вълнува, ако ще ходиш с нея на работа всеки ден.
Дори и да е по-бавна, с колко да епо-бавна?
Друдо нещо, кола с компресор (или турбо) на старо - винаги имай едно на ум!
Увери се първо от къде идва шума и колко ще струва евентуално да се оправи.
Пирнципно, ако е нещо по двигателя шума би трябвало да се усилва с увеличаване на оборотите, но не съм сигурем.
Проверете успуха, да не дрънчи от там нещо.
Моята дрънчеше от едни ламарини сле катализатора, които изолират ауспуха от купето. (нямам такава Корола, да не си помислиш). Ако устиш, че колата не издава правилните шумове не я взимай.
Колко му е да й сложиш едни по-твърди пружини, ако те кефи и я вземеш...?
Ако я искаш да ходиш да се дърпаш с Тайп Р и ГТИ, е друга работа.
Това дали е по-бърза или не от Тайп Р или ГТИ 5 не вярвам много да те вълнува, ако ще ходиш с нея на работа всеки ден.
Дори и да е по-бавна, с колко да епо-бавна?
Друдо нещо, кола с компресор (или турбо) на старо - винаги имай едно на ум!
Увери се първо от къде идва шума и колко ще струва евентуално да се оправи.
Пирнципно, ако е нещо по двигателя шума би трябвало да се усилва с увеличаване на оборотите, но не съм сигурем.
Проверете успуха, да не дрънчи от там нещо.
Моята дрънчеше от едни ламарини сле катализатора, които изолират ауспуха от купето. (нямам такава Корола, да не си помислиш). Ако устиш, че колата не издава правилните шумове не я взимай.
Колко му е да й сложиш едни по-твърди пружини, ако те кефи и я вземеш...?
Ако я искаш да ходиш да се дърпаш с Тайп Р и ГТИ, е друга работа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта