nowyaris написа:Станали сте много либерални модераторите.По мойто време не беше тъй май.......
Самото ти присъствие тук е доказателство, че форума е прекалено либерален
По темата: жълтата лампа най-вероятно си е за ниво (знака май бе масльонка с вълничка, а не само масльонка).
Според мен трябва да се провери дали маслото е подходящото....
Може колегата да е послушал 'разбиратели', които препоръчват по-гъсто масло за по-стар автомобил...
Та да става следния ефект при студено, прекалено гъсто масло (W класа му да е прекалено високотемпературен):
При палене студеното масло се хвърля към главата и из двигателя, но не може да се оттече достатъчно бързо отново към картера, поради което нивото на масло в картера спада под прага на сработване на датчика. След загряване и намаляване на вискозитета, маслото започва да се стича достатъчно бързо и вече в картера има достатъчно масло за да не свети датчика......
За дренажа към картера - обикновено са достатъчно широки отворите и трудно се запушват...