Проблем с предимяване 7А FE
Проблем с предимяване 7А FE
Здравейте колеги. Имам проблем с моята селика 95-та 1.8/16клапана. Мотора е 7А FE. След като смених абсолютно всичко (филтри, масла, кабели, свещи, капачка, палец) прекъсването и предимяването което имах преди това изчезнаха, но дима отново се появи. Забелязвам, че предимява само от време на време синкав дим, и то при съвсем нормално каране в ниски обороти, или по-точно при задържане в ниски обороти и след това като дадеш газ да ускориш леко и пуффф - син дим. Другото което ми прави впечатление, е че това се появява чак когато колата загрее. При студен двигател го няма... Не мога да кажа колко масло ми дърпа, понеже наскоро смених гарнитура на капака на клапаните, а от там течеше доста. Иначе мотора работи добре, тихо, вдига си 200-210км. На 250000км. е внос от Германия, мисля, че са реалните км...
С най-голям интерес ще чакам да чуя вашите мнения... Благодаря предварително!
С най-голям интерес ще чакам да чуя вашите мнения... Благодаря предварително!
Последно промяна от w201 на 24 Авг 2011 10:11, променено общо 1 път.
- esox hunter
- Мнения: 103
- Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
- Местоположение: София
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото катоPioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи
загрее се втечнява(демек е боклук)
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло.nikolov22 написа:пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото катоPioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи
загрее се втечнява(демек е боклук)

Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи
Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.
Avensis 7A-FE
и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гориPioneer_ написа:Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло.nikolov22 написа:пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото катоPioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи
загрее се втечнява(демек е боклук)
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Не си само тиKingSteve написа:Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи
Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.


От тогава си сипвам само Мобил 10w40 и грам масълце не ми пипва biggrin.gif А доста често си минавам 4хил.об.

Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Набутал съм достатъчно пари (над 1200лв), това което зависеше от мен съм го направил перфектно. Главата я носих да ми я правят, но само от гумички да ми харчи 2л. на смяна не ми се вярваnikolov22 написа:и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гориPioneer_ написа:Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло.nikolov22 написа: пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта