Проблем с предимяване 7А FE

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Проблем с предимяване 7А FE

Мнение от w201 » 24 Авг 2011 09:07

Здравейте колеги. Имам проблем с моята селика 95-та 1.8/16клапана. Мотора е 7А FE. След като смених абсолютно всичко (филтри, масла, кабели, свещи, капачка, палец) прекъсването и предимяването което имах преди това изчезнаха, но дима отново се появи. Забелязвам, че предимява само от време на време синкав дим, и то при съвсем нормално каране в ниски обороти, или по-точно при задържане в ниски обороти и след това като дадеш газ да ускориш леко и пуффф - син дим. Другото което ми прави впечатление, е че това се появява чак когато колата загрее. При студен двигател го няма... Не мога да кажа колко масло ми дърпа, понеже наскоро смених гарнитура на капака на клапаните, а от там течеше доста. Иначе мотора работи добре, тихо, вдига си 200-210км. На 250000км. е внос от Германия, мисля, че са реалните км...
С най-голям интерес ще чакам да чуя вашите мнения... Благодаря предварително!
Последно промяна от w201 на 24 Авг 2011 10:11, променено общо 1 път.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с предимяване 7А FE

Мнение от Petar » 24 Авг 2011 09:59

Ами щом имаш син дим можеби си за смяна на гумички на клапаните

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 24 Авг 2011 11:45

Да, пропуснах да отбележа, че за гумичките ми е ясно. По-скоро искам да разбера дали само с минималния ремонт ще се отърва, или проблема е по-сериозен - сегменти, лагери...

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 24 Авг 2011 11:55

Ами първо започваш от смяната на гумичките тъй като те по-често заминават от сигментите и тогас ако пуши най-вероятно ще си за смяна и на сигменти

Аватар
Pioneer_
Мнения: 55
Регистриран на: 19 Авг 2009 23:56
Местоположение: София

Мнение от Pioneer_ » 26 Авг 2011 19:06

Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)

Аватар
esox hunter
Мнения: 103
Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
Местоположение: София

Мнение от esox hunter » 26 Авг 2011 22:35

Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Колега, колко харч дава при теб след ремонта ?

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 26 Авг 2011 23:36

Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 27 Авг 2011 00:43

Да,също като кравето масло-като загрее и се втечнява.Значи пич,на тия реални километри имаш два варианта,гумички, с което ще редуцираш разхода на масло неясно с колко,или ако имаш по сериозни намерения към колата- сегменти и истински ремонт на главата.Ти си решаваш.

Аватар
Pioneer_
Мнения: 55
Регистриран на: 19 Авг 2009 23:56
Местоположение: София

Мнение от Pioneer_ » 27 Авг 2011 11:38

esox hunter написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Колега, колко харч дава при теб след ремонта ?

1л. на 5000 км като постоянно е в 4-5 хил. оборота :)

Аватар
Pioneer_
Мнения: 55
Регистриран на: 19 Авг 2009 23:56
Местоположение: София

Мнение от Pioneer_ » 27 Авг 2011 11:43

nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 29 Авг 2011 13:46

Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.

Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.
Avensis 7A-FE

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 29 Авг 2011 20:26

Pioneer_ написа:
nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)
и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гори
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран на: 04 Дек 2009 17:41
Местоположение: Панагюрище

Мнение от cokata » 29 Авг 2011 21:59

KingSteve написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.

Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.
Не си само ти :thumbsup: Аз го карам 2г тоя мотор и за 60к км съм доливал смао веднъж, ама бях с едно гадно масло 15w40... sad.gif
От тогава си сипвам само Мобил 10w40 и грам масълце не ми пипва biggrin.gif А доста често си минавам 4хил.об. unsure.gif
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250

Аватар
Pioneer_
Мнения: 55
Регистриран на: 19 Авг 2009 23:56
Местоположение: София

Мнение от Pioneer_ » 29 Авг 2011 22:02

nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:
nikolov22 написа: пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)
и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гори
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу
Набутал съм достатъчно пари (над 1200лв), това което зависеше от мен съм го направил перфектно. Главата я носих да ми я правят, но само от гумички да ми харчи 2л. на смяна не ми се вярва :)

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 26 Сеп 2011 21:23

Оказа се, че колата за 3 000км. харчи около 500-600грама масло. Тези дни ще смянам сегменти, гумички и ще се препасват клапани. Надявам се, че там е проблема. По-нататък ще кажа какъв е ефекта от този ремонт.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта