Дилемата на един бъдещ собственик на нов Yaris

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 21 Авг 2011 12:23

nowyaris написа:...се разрови да прочетеш тук-там... изведнъж ще ти светне.
Забрави да споменеш, че този двигател е печелил пет последователни години приза Engine of the Year в категория под 1л... А също и че е проектиран от Дайхатсу ... :thumbsup:

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Авг 2011 17:57

Scott написа:
nowyaris написа:...се разрови да прочетеш тук-там... изведнъж ще ти светне.
Забрави да споменеш, че този двигател е печелил пет последователни години приза Engine of the Year в категория под 1л... А също и че е проектиран от Дайхатсу ... :thumbsup:
Да,аз за това търсих кола с този двигател,само дето тогава още не беше печелил 5 пъти.Дайхацу не бяха ли собственост на Тойота?И този същия двигател на се ли монтира в Словашкия завод освен на Айго и на Ситроен С1 и Пежо 107?

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 24 Авг 2011 15:34

nowyaris написа:
gicho написа:Само да вметна, че 1.3 и по-високото оборудване ще се "отплатят" един ден като вземеш да я продаваш. Едва ли напълно (3000лв), но все нещо ще е отгоре.
Аз бих препоръчал 1.3, малкия мотор (1.0) работи като на 3 цилиндъра biggrin.gif.
Англоговорящите казват - "there is no replacement for displacement" ... вари го, печи го, едното е скопен вариант на другото без един цилиндър.
Не знам кой се бърка - моя двигател например постига макс. въртящ момент при 1950 об./мин и го 'държи' до 5000... а пък не е 200к.с.
Много хора смятат че дизелите имат висок въртящ момент на ниски обороти - нц, имат го турбо-дизелите. И освен тях ... и турбо бензиновите. Така че Scott не бива да премълчава ако под капота му има някой охлюв за тия параметри tongue.gif
Ти пък кога си карал 3-цилиндрова Тойота,че взе и акъл да даваш кой скопен,кой не.Карай си стария Авенсис и не заблуждавай колегите.И питай някой да ти обясни разликата между коляновия вал на три-цилиндров и четири цилиндров двигател.И попитай някой дали е вярно,че VW и OPEL от много време произвеждат и монтират 3-цилиндрови двигатели.И се разрови да прочетеш тук-там,че след 2012 BMW ще започнат масово да монтират 3-цил двигатели на 1 и 3 серия.И ако си постоянен в търсенето на информация , изведнъж ще ти светне. :thumbsup:
Аха, светна ми - бъдещето е в трите цилиндъра laugh.gif Скоро и в двата може би, а накрая ще е без двигател че по-евтинко.
Карал съм 3 цилиндров на сузуки, 80-тина коня - е, не можеш ме нави за такава бълха. Покарвал съм и на дайхатцу сирион 3-цилиндровия (дето сигурно е като твоя) - пак е голяма мъка.
Сега ако кажеш че не би взел 1.3 ако беше на същата цена, ще ти повярвам...
Откога пък бмв и опел ти станаха еталон точно на теб?
Всички производители се ориентират към "downsizing". Само че обикновено имат поне турбо, а понякога и турбо, и чарджер. Стана на въпрос за 1.8 бензин с 250Нм от 1500 до 5000 оборота. Другото е икономия, която си е майка на мизерията.

То имаше и едни заз-ки (ока) дето бяха два цилиндъра - сигурно руснаците са смазали бмв с тая разработка.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 24 Авг 2011 20:22

За бълхите и мъката не си много прав,освен ако те мъчат бълхи.Зависи какво искаш от покупката.Вариант 1,33 да е на цената на 0,998 няма,така че не съм мислил-с фантазиите приключих отдавна.Единственото,за което си прав е,че повечето производители вече слагат на малолитражките си турбо и чарджер/евентуално/,но това осигурява огромно удоволствие до момента в който гръмне едно от двете.Ето на това вече му се казва МЪКА.Аз вече нямам много пари и такива неща не ми се купуват.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 25 Авг 2011 00:09

Nixter написа:Бих взел 1,33 без изобщо да се замисля. Ако е Айго с 1,0 двигател, става. Но с Яриса ще е мъка.
+1
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 25 Авг 2011 17:04

gicho написа: Аха, светна ми - бъдещето е в трите цилиндъра laugh.gif Скоро и в двата може би, а накрая ще е без двигател че по-евтинко.
Карал съм 3 цилиндров на сузуки, 80-тина коня - е, не можеш ме нави за такава бълха. Покарвал съм и на дайхатцу сирион 3-цилиндровия (дето сигурно е като твоя) - пак е голяма мъка.
Покарай Daihatsu Cuore да видиш какво е градска резачка. Много по-пъргаво от Ярис и Сирион. И мега-икономично. cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 25 Авг 2011 21:34

Проста физика е това, няма да споря. Ама куоре с 1.3 ще е по-резачка от такова с 1.0 ... Пак много проста физика.

Само че куоре-то май е по- в класа на аиго. За там 1.0 може да е ок, но яриса е по-голям и 1.3 му ходи повече.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 26 Авг 2011 12:05

Аз пък имам съвсем друга визия на нещата. До колкото гледам, става въпрос за семейна количка. И тък като не се знаят някакви дефекти по двата двигателя, по-добре да избереш колата по това как се чустваш в нея. Покарай едната, покарай другата и прецени. Същото важи и за екстрите.

Още нещо, в момента разликата е няма и 1200лв. Къде видя 3000лв не знам, може тези цени, които гледам аз сега да са нови. По принцип регулиране на волана в дълбочина и отопляемите външни огледала си заслужават. Може и с този по-голям рамер на гумите (185/60R15) да се държи по-добре Яренцето. Има и странични въздушни възглавници, което е по-добре от нищо. Но ако гледаш сигурността, оборудванията към които си се насочил, не ти предлагат 5 звездна сигурност. Липсват странични въздушни завеси и въздушна възглавница за коленете на водача, налични в оборудване Luna. Колата получава 5 звезди, но оборудвана с пълния комплект възглавници.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта