Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Мнение от mimi » 18 Авг 2011 15:11
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
mimi
Petar
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Мнение от IvoDobrev » 18 Авг 2011 21:26
IvoDobrev
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Мнение от scorpion » 19 Авг 2011 13:05
Здравейте !mimi написа:Здравейте .Искам да ви помоля за малко помощ.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
Поне при мен (Авенсис фейслифт 2008, 2.2 дизел) съединителят не е твърд. Може и да има някакъв проблем но след като сте карали автомобил с "мек" съединител е нормално в началото да усещате повече някаква разлика. Ако имате възможност я закарайте да я прегледат в оторизиран сервиз.
Иначе за Вашето 4-членно семейство е подходящ автомобил, особено за пътуване на дълъг път !
Успех !
scorpion
mimi
Мнение от DJaMBaZza » 22 Авг 2011 03:09
DJaMBaZza
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение от baba_metca » 22 Авг 2011 14:29
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
baba_metca
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение от Kiki » 22 Авг 2011 16:00
Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
Kiki
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 25 Авг 2011 17:12
Точно пък Авенсис да има проблем с дюзите?? Ако съдиш за модела по 1 или 2 Авенсиса ,карани незнайно с какво качество на нафтата може, но проблем с дюзи при Авенсис не съществува, ако е каран с нормална нафта.Kiki написа:Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
На колежката- какво значи скъпа поддъжка? Да не би един пасат да има по-евтина поддръжка-при него не е само поддръжка,ами и доста ремонти и накрая излиза по-скъпо да караш Пасат отколкото здрав Авенсис. Именно Пасат има проблеми при дизелите както с дюзите,така и с пукащи се глави при дизелите!!
Авенсис,Мазда6,Хонда Акорд са най-здравите коли в този клас.
Относно съединителя на Авенсис НЕ Е НОРМАЛНО ДА Е ТВЪРД. Съединителят е мек! Ако е твърд,проблемът е от сменен съединител с неоригинална част. Оригинален съединител на Авенсис е мек!
LEXUS
Мнение от Владислав » 25 Авг 2011 17:23

Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Владислав
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 25 Авг 2011 17:49
biggrin.gif Мерси,мерси за топлото посрещане.Владислав написа:![]()
Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
biggrin.gif Скоро братовчед ми ме изчетка страшно,като каза,че всеки,който се качвал в тойотата, съм го карал да прави поклон до земи пред Тойотата biggrin.gif Яко се гаври с мене пича, ама той пък е луд хондаджия. biggrin.gif
LEXUS
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение от Kiki » 25 Авг 2011 19:28
Лекси, ама Тойотата си е за поклон!LEXUS написа: Скоро братовчед ми ме изчетка страшно,като каза,че всеки,който се качвал в тойотата, съм го карал да прави поклон до земи пред Тойотата biggrin.gif
Нали е номер едно? biggrin.gif

Kiki
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение от baba_metca » 26 Авг 2011 10:29
Това го пиша само, защото колежката се притеснява от съединителя и може би с право, не знам.LEXUS написа:Оригинален съединител на Авенсис е мек!
Значи да внимават хората с покупка на нови коли, защото на баща ми Авенсиса беше на 9км като я взе от магазина през август 2005 и пак беше с кажи речи твърд съединител. Тук не искам да пораждам спор, защото имам наблюдение само върху една чисто нова бройка. Когато купихме другия Авенсис през 2008 (с първа регистрация началото на 2005) , съединителите бяха почти еднакви на натиск. И двете коли са с 2.0 d4d, 116к.с. двигател. Но ако това за съединителя е вярно (че трябва да е мек), значи от Тойота са продали на баща ми чисто нова кола(на 9км) със сменен съдинител, изводите оставям на вас.
baba_metca
Мнение от bishan » 07 Сеп 2011 14:29
От три години имам Авенсис 2.0 d4d, купен нов от тойота изток. Тъй като я използвам само за дълги пътувания, засега е само на 48 000, без градско каране и без каране зимата, тъх като имам и друга кола.
Равносметката е следната: - разлепени уплътнения на вратите, безумно дървени скорости и съединител, за разлика от предишниоте две тойоти както споменах.
И за десерт върха: в средата на август тази година ми предстоеше дълго пътуване на около 1400 km от България при което влязох в Тойота запад за обслужване. Малко Ви чукат дюзите ми казва монтьора - но проблема е решим с добавка и ми набутаха две шишета PROTEC. След един резервоар колета щяла да замърка като нова - викам тя си е нова на 40 000 km. Абе сулчва се казва пича.
Карам, карам тя си трака. Отивам за диагностика - абе карай викат нема проблем, но аз настоях и резултата беше - 4 дюзи за смяна на обща стойност с труда 5 000 лева и колята ще стане след седмица. Теглих им една на целия им сервиз и отидох в сервиз Bosch. Смениха ми дюзите за 3500 лева и за един ден, при което успях на си изкарам почивката но през цялото време бях на тръни с вече компрометирания японско - английско - полско (и унгарски) Aвенсис. В крайна сметка тотално разочарование. За сравнение колата на жена ми е с Исузу дизелов мотор на 3 пъти повече години и километри никога не е виждала добавки и такива глезотии, кара се само градско с българска нафта (за разлика от авенсиса който в доста случаи е зареждан в чужбина) и няма проблеми. Затова добронамерения ми съвет е едно наум с Авенсиа (DENSO)
bishan
Мнение от Nixter » 07 Сеп 2011 15:41
Това което пишеш за Авенсис 2 ме очуди, но е хубаво да се чуят и такива мения


T25 1,6 VVT-i
2007
Nixter
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта