Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Здравейте .Искам да ви помоля за малко помощ.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
Re: Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Ами спрямо Пасата съединителя е по твърд но при Авенсис е така .
Иначе колата е много добра без сериозни проблеми .
Иначе колата е много добра без сериозни проблеми .
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Относно твърдината на съединителя не мога да говоря, на мен поне не ми се е струвал твърд досега. Съединителя не струва толкова, това е цена за демпферния маховик. Често двете неща се бъркат, защото вървят ръка за ръка когато маховика е проблемен. Не само авенсис, а всички дизели имат подобни проблеми, при модела който коментираш проблемите с маховика, като цяло са отстранени в сравнение с предшественика му, но все пак маховик има, а вечни неща няма. Това дали ще избереш Авенсиса зависи от много неща. Просто седни в него и ще усетиш дали е твоята кола, след това го заведи на "преглед" и после прецени дали ти харесва цената.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Да се спра ли на Тойота Авенсис ???
Здравейте !mimi написа:Здравейте .Искам да ви помоля за малко помощ.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
Поне при мен (Авенсис фейслифт 2008, 2.2 дизел) съединителят не е твърд. Може и да има някакъв проблем но след като сте карали автомобил с "мек" съединител е нормално в началото да усещате повече някаква разлика. Ако имате възможност я закарайте да я прегледат в оторизиран сервиз.
Иначе за Вашето 4-членно семейство е подходящ автомобил, особено за пътуване на дълъг път !
Успех !
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Точно пък Авенсис да има проблем с дюзите?? Ако съдиш за модела по 1 или 2 Авенсиса ,карани незнайно с какво качество на нафтата може, но проблем с дюзи при Авенсис не съществува, ако е каран с нормална нафта.Kiki написа:Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.
Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.
Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.
Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)
Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.
Пето, провери климатика на машина.
Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.
Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
На колежката- какво значи скъпа поддъжка? Да не би един пасат да има по-евтина поддръжка-при него не е само поддръжка,ами и доста ремонти и накрая излиза по-скъпо да караш Пасат отколкото здрав Авенсис. Именно Пасат има проблеми при дизелите както с дюзите,така и с пукащи се глави при дизелите!!
Авенсис,Мазда6,Хонда Акорд са най-здравите коли в този клас.
Относно съединителя на Авенсис НЕ Е НОРМАЛНО ДА Е ТВЪРД. Съединителят е мек! Ако е твърд,проблемът е от сменен съединител с неоригинална част. Оригинален съединител на Авенсис е мек!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
biggrin.gif Мерси,мерси за топлото посрещане.Владислав написа:![]()
Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
biggrin.gif Скоро братовчед ми ме изчетка страшно,като каза,че всеки,който се качвал в тойотата, съм го карал да прави поклон до земи пред Тойотата biggrin.gif Яко се гаври с мене пича, ама той пък е луд хондаджия. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Това го пиша само, защото колежката се притеснява от съединителя и може би с право, не знам.LEXUS написа:Оригинален съединител на Авенсис е мек!
Значи да внимават хората с покупка на нови коли, защото на баща ми Авенсиса беше на 9км като я взе от магазина през август 2005 и пак беше с кажи речи твърд съединител. Тук не искам да пораждам спор, защото имам наблюдение само върху една чисто нова бройка. Когато купихме другия Авенсис през 2008 (с първа регистрация началото на 2005) , съединителите бяха почти еднакви на натиск. И двете коли са с 2.0 d4d, 116к.с. двигател. Но ако това за съединителя е вярно (че трябва да е мек), значи от Тойота са продали на баща ми чисто нова кола(на 9км) със сменен съдинител, изводите оставям на вас.
Добра кола за пътуване, но не и за подръжка. Трудно ми е да го кажа и дълго се колебах преди да го напиша но... До момента сам имал две тойоти - Камри и Корола, бензинови - абсолютно надеждни и безпроблемни и двете ги карах докато станаха непродаваеми и до последния момент бяха без никакви проблеми по двигател и ходова част, освен такива породени от нашите пътища.
От три години имам Авенсис 2.0 d4d, купен нов от тойота изток. Тъй като я използвам само за дълги пътувания, засега е само на 48 000, без градско каране и без каране зимата, тъх като имам и друга кола.
Равносметката е следната: - разлепени уплътнения на вратите, безумно дървени скорости и съединител, за разлика от предишниоте две тойоти както споменах.
И за десерт върха: в средата на август тази година ми предстоеше дълго пътуване на около 1400 km от България при което влязох в Тойота запад за обслужване. Малко Ви чукат дюзите ми казва монтьора - но проблема е решим с добавка и ми набутаха две шишета PROTEC. След един резервоар колета щяла да замърка като нова - викам тя си е нова на 40 000 km. Абе сулчва се казва пича.
Карам, карам тя си трака. Отивам за диагностика - абе карай викат нема проблем, но аз настоях и резултата беше - 4 дюзи за смяна на обща стойност с труда 5 000 лева и колята ще стане след седмица. Теглих им една на целия им сервиз и отидох в сервиз Bosch. Смениха ми дюзите за 3500 лева и за един ден, при което успях на си изкарам почивката но през цялото време бях на тръни с вече компрометирания японско - английско - полско (и унгарски) Aвенсис. В крайна сметка тотално разочарование. За сравнение колата на жена ми е с Исузу дизелов мотор на 3 пъти повече години и километри никога не е виждала добавки и такива глезотии, кара се само градско с българска нафта (за разлика от авенсиса който в доста случаи е зареждан в чужбина) и няма проблеми. Затова добронамерения ми съвет е едно наум с Авенсиа (DENSO)
От три години имам Авенсис 2.0 d4d, купен нов от тойота изток. Тъй като я използвам само за дълги пътувания, засега е само на 48 000, без градско каране и без каране зимата, тъх като имам и друга кола.
Равносметката е следната: - разлепени уплътнения на вратите, безумно дървени скорости и съединител, за разлика от предишниоте две тойоти както споменах.
И за десерт върха: в средата на август тази година ми предстоеше дълго пътуване на около 1400 km от България при което влязох в Тойота запад за обслужване. Малко Ви чукат дюзите ми казва монтьора - но проблема е решим с добавка и ми набутаха две шишета PROTEC. След един резервоар колета щяла да замърка като нова - викам тя си е нова на 40 000 km. Абе сулчва се казва пича.
Карам, карам тя си трака. Отивам за диагностика - абе карай викат нема проблем, но аз настоях и резултата беше - 4 дюзи за смяна на обща стойност с труда 5 000 лева и колята ще стане след седмица. Теглих им една на целия им сервиз и отидох в сервиз Bosch. Смениха ми дюзите за 3500 лева и за един ден, при което успях на си изкарам почивката но през цялото време бях на тръни с вече компрометирания японско - английско - полско (и унгарски) Aвенсис. В крайна сметка тотално разочарование. За сравнение колата на жена ми е с Исузу дизелов мотор на 3 пъти повече години и километри никога не е виждала добавки и такива глезотии, кара се само градско с българска нафта (за разлика от авенсиса който в доста случаи е зареждан в чужбина) и няма проблеми. Затова добронамерения ми съвет е едно наум с Авенсиа (DENSO)
Колега само не разпалвай спор Денсо срещу Бош, че ще стане страшно laugh.gif
Това което пишеш за Авенсис 2 ме очуди, но е хубаво да се чуят и такива мения
Аз от моята бензика съм доволен и най-вече това е голяма кола за парите си (даже ако я купиш нова, както направих аз) Проблемите, които ми е давала са помосими и бяха основно гаранционни. Откакто не съм в гаранция - нямам проблеми laugh.gif Точно тук идват силните години на японските коли след 4-5 година от живота на колата
Казва го и статистиката на немците.
Това което пишеш за Авенсис 2 ме очуди, но е хубаво да се чуят и такива мения


Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта