Да се спра ли на Тойота Авенсис ???

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
mimi
Мнения: 2
Регистриран на: 18 Авг 2011 14:36

Да се спра ли на Тойота Авенсис ???

Мнение от mimi » 18 Авг 2011 15:11

Здравейте .Искам да ви помоля за малко помощ.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Re: Да се спра ли на Тойота Авенсис ???

Мнение от Petar » 18 Авг 2011 16:06

Ами спрямо Пасата съединителя е по твърд но при Авенсис е така .
Иначе колата е много добра без сериозни проблеми .

Аватар
IvoDobrev
Мнения: 136
Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
Местоположение: Костинброд
Благодарил/а: 1 път

Мнение от IvoDobrev » 18 Авг 2011 21:26

Относно твърдината на съединителя не мога да говоря, на мен поне не ми се е струвал твърд досега. Съединителя не струва толкова, това е цена за демпферния маховик. Често двете неща се бъркат, защото вървят ръка за ръка когато маховика е проблемен. Не само авенсис, а всички дизели имат подобни проблеми, при модела който коментираш проблемите с маховика, като цяло са отстранени в сравнение с предшественика му, но все пак маховик има, а вечни неща няма. Това дали ще избереш Авенсиса зависи от много неща. Просто седни в него и ще усетиш дали е твоята кола, след това го заведи на "преглед" и после прецени дали ти харесва цената.

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Да се спра ли на Тойота Авенсис ???

Мнение от scorpion » 19 Авг 2011 13:05

mimi написа:Здравейте .Искам да ви помоля за малко помощ.
Предстои ни покупка на кола.Аз съм харесала Тойота Авенсис 2005 год. 2.0 Д4Д-116 к. на 160 000 км.
Та въпросът ми е следният-Когато се качих да я покарам съединителят беше мнооого твърд.Момчето ми обясни,че така било при дизеловите коли. Аз карам в момента Пасат -бензин ,педалът ми е мек. Мъжът ми ме разубеждава-не иска да я купуваме.Казали му,че един съединител бил към 2000 лв. и поддръжката била скъпа на тази кола.Имат ли някакви ''слаби''места този модел???
Благодаря ви предварително.Мисля,че е подходяща кола за 4-членно семейство.
Здравейте !
Поне при мен (Авенсис фейслифт 2008, 2.2 дизел) съединителят не е твърд. Може и да има някакъв проблем но след като сте карали автомобил с "мек" съединител е нормално в началото да усещате повече някаква разлика. Ако имате възможност я закарайте да я прегледат в оторизиран сервиз.
Иначе за Вашето 4-членно семейство е подходящ автомобил, особено за пътуване на дълъг път !
Успех !

mimi
Мнения: 2
Регистриран на: 18 Авг 2011 14:36

Мнение от mimi » 19 Авг 2011 14:23

Благодаря за мненията.
Ще закараме колата на диагностика и ще се разбере.Дано да ми е на късмет.
Лек ден на всички.

Аватар
DJaMBaZza
Мнения: 47
Регистриран на: 22 Авг 2007 23:33
Местоположение: София/Монтана

Мнение от DJaMBaZza » 22 Авг 2011 03:09

При мен е абсолютно същото - съединителя е адски твърд (сравнение с други коли) ,но съм свикнал и не ми прави впечатление. Според мен в този ценови клас Авенсиса си заслужава... какви са алтернативите при вас?
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 22 Авг 2011 14:29

Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.

Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.

Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.

Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)

Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.

Пето, провери климатика на машина.

Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.

Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 22 Авг 2011 16:00

baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.

Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.

Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.

Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)

Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.

Пето, провери климатика на машина.

Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.

Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 25 Авг 2011 17:12

Kiki написа:
baba_metca написа:Аз карам такава, както и баща ми. Дори и двете са от същата година. И двата съединителя са така. Смяната на съединител с маховик наистина излиза 1500лв с труд, а не рядко маховика на тези коли сдава багажа (говоря за 2.0 d4d, 116к.с.), но това не означава, че този е заминал. Друг проблем при тези коли са дюзите, като те лесно се разбират на диагностика. Но трябва колата да престои вечерта при сервиза и на сутринта да се тества. Работата, е че ако някоя дюза е тръгнала да си заминава дори и 30-40сек да поработи двигателя, не може да разбереш че дюзата е тръгнала. Тук също са доста пари. Освен тези две неща има разни други, които трябва да провериш.

Първо, на тази кола точно на 160 000км, трябва да се сменя охладителната течност. За препоръчване да се смени с такава с удължен живот (т.е. още поне 90-100 000км). Малко по-скъпо е, но просто забравяш за това, иначе на всеки 2г (30 000км) - смяна, което е досадно, а и накрая като си сметнеш парите, ще ти излезе по-скъпо.

Второ, на 120 000км трябв да е сменено маслото на скоростната кутия. Провери дали е сменяно (по някакви документи или там където е сервизирана). Смяната с хубаво масло излиза около 100-120лв, но поне издържа 120 000км.

Трето, ангренажа се сменя на 105 000км, би трябвало да е сменен, но кой знае с колите на старо. Цената е много различна, но оригинален със смяна ще излезе сигурно 500лв (това с ролките)

Четвърто, акумулатора на доста от тези коли заминава на 5-7година (точно сега му е времето). На баща ми, така му умря колата без никакво предизвестие и то ранна пролет (беше над 10 градуса, а колата седи в гараж). Той не е единичен случай, лично знам за няколко колеги с точно такъв проблем, а съм чел и за много доста подобни случаи. Така, че приготви си пари и за акумулатор.

Пето, провери климатика на машина.

Това са нещата, за които се сещам, че трябва да провериш, освен стандартните при кола на старо.

Иначе на мен тази кола ми е много удобна и даже комбито по ми допада. Карам си я с удоволствие.
Много точно! Само с това-за дюзите, не съм съгласен.
Добре е, че всичко останало са само едни консумативи.
Точно пък Авенсис да има проблем с дюзите?? Ако съдиш за модела по 1 или 2 Авенсиса ,карани незнайно с какво качество на нафтата може, но проблем с дюзи при Авенсис не съществува, ако е каран с нормална нафта.
На колежката- какво значи скъпа поддъжка? Да не би един пасат да има по-евтина поддръжка-при него не е само поддръжка,ами и доста ремонти и накрая излиза по-скъпо да караш Пасат отколкото здрав Авенсис. Именно Пасат има проблеми при дизелите както с дюзите,така и с пукащи се глави при дизелите!!
Авенсис,Мазда6,Хонда Акорд са най-здравите коли в този клас.

Относно съединителя на Авенсис НЕ Е НОРМАЛНО ДА Е ТВЪРД. Съединителят е мек! Ако е твърд,проблемът е от сменен съединител с неоригинална част. Оригинален съединител на Авенсис е мек!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 25 Авг 2011 17:23

offtopic.gif
Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 25 Авг 2011 17:49

Владислав написа:offtopic.gif
Колега LEXUS Отдавна не си писал...Имаше някаква празнина във Форума без твоето присъствие!Добре дошъл отново! biggrin.gif
По темата:За съединителя-не е по-твърд от който и да било съединител в класа си.За дюзите-всичко зависи от горивото и от начина на каране на колата.Не са по-проблемни от дюзите на която и да е друга марка.Карал съм и Passat ,и Avensis - мога да кажа, че и двете не са лоши.Е, аз все пак съм предубеден и Toyota-та повече ми харесва!
biggrin.gif Мерси,мерси за топлото посрещане.
biggrin.gif Скоро братовчед ми ме изчетка страшно,като каза,че всеки,който се качвал в тойотата, съм го карал да прави поклон до земи пред Тойотата biggrin.gif Яко се гаври с мене пича, ама той пък е луд хондаджия. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Авг 2011 19:28

LEXUS написа: Скоро братовчед ми ме изчетка страшно,като каза,че всеки,който се качвал в тойотата, съм го карал да прави поклон до земи пред Тойотата biggrin.gif
Лекси, ама Тойотата си е за поклон!
Нали е номер едно? biggrin.gif :thumbsup:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 26 Авг 2011 10:29

LEXUS написа:Оригинален съединител на Авенсис е мек!
Това го пиша само, защото колежката се притеснява от съединителя и може би с право, не знам.

Значи да внимават хората с покупка на нови коли, защото на баща ми Авенсиса беше на 9км като я взе от магазина през август 2005 и пак беше с кажи речи твърд съединител. Тук не искам да пораждам спор, защото имам наблюдение само върху една чисто нова бройка. Когато купихме другия Авенсис през 2008 (с първа регистрация началото на 2005) , съединителите бяха почти еднакви на натиск. И двете коли са с 2.0 d4d, 116к.с. двигател. Но ако това за съединителя е вярно (че трябва да е мек), значи от Тойота са продали на баща ми чисто нова кола(на 9км) със сменен съдинител, изводите оставям на вас.

bishan
Мнения: 3
Регистриран на: 07 Сеп 2011 14:03

Мнение от bishan » 07 Сеп 2011 14:29

Добра кола за пътуване, но не и за подръжка. Трудно ми е да го кажа и дълго се колебах преди да го напиша но... До момента сам имал две тойоти - Камри и Корола, бензинови - абсолютно надеждни и безпроблемни и двете ги карах докато станаха непродаваеми и до последния момент бяха без никакви проблеми по двигател и ходова част, освен такива породени от нашите пътища.
От три години имам Авенсис 2.0 d4d, купен нов от тойота изток. Тъй като я използвам само за дълги пътувания, засега е само на 48 000, без градско каране и без каране зимата, тъх като имам и друга кола.
Равносметката е следната: - разлепени уплътнения на вратите, безумно дървени скорости и съединител, за разлика от предишниоте две тойоти както споменах.
И за десерт върха: в средата на август тази година ми предстоеше дълго пътуване на около 1400 km от България при което влязох в Тойота запад за обслужване. Малко Ви чукат дюзите ми казва монтьора - но проблема е решим с добавка и ми набутаха две шишета PROTEC. След един резервоар колета щяла да замърка като нова - викам тя си е нова на 40 000 km. Абе сулчва се казва пича.
Карам, карам тя си трака. Отивам за диагностика - абе карай викат нема проблем, но аз настоях и резултата беше - 4 дюзи за смяна на обща стойност с труда 5 000 лева и колята ще стане след седмица. Теглих им една на целия им сервиз и отидох в сервиз Bosch. Смениха ми дюзите за 3500 лева и за един ден, при което успях на си изкарам почивката но през цялото време бях на тръни с вече компрометирания японско - английско - полско (и унгарски) Aвенсис. В крайна сметка тотално разочарование. За сравнение колата на жена ми е с Исузу дизелов мотор на 3 пъти повече години и километри никога не е виждала добавки и такива глезотии, кара се само градско с българска нафта (за разлика от авенсиса който в доста случаи е зареждан в чужбина) и няма проблеми. Затова добронамерения ми съвет е едно наум с Авенсиа (DENSO)

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 07 Сеп 2011 15:41

Колега само не разпалвай спор Денсо срещу Бош, че ще стане страшно laugh.gif
Това което пишеш за Авенсис 2 ме очуди, но е хубаво да се чуят и такива мения :thumbsup: Аз от моята бензика съм доволен и най-вече това е голяма кола за парите си (даже ако я купиш нова, както направих аз) Проблемите, които ми е давала са помосими и бяха основно гаранционни. Откакто не съм в гаранция - нямам проблеми laugh.gif Точно тук идват силните години на японските коли след 4-5 година от живота на колата wink.gif Казва го и статистиката на немците.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта