Леко прекъсване на ярис 2004 D4D

mikata80
Мнения: 28
Регистриран на: 20 Май 2010 08:54

Леко прекъсване на ярис 2004 D4D

Мнение от mikata80 » 28 Юли 2011 08:50

Здравейте, колата ми е ярис 2004 D4D и искам да питам дали и при други е имало проблема(ако може така да се нарече) който имам аз.
Сутрин като запаля колата и реша да отворя прозорците се усеща леко прекъсване, но не падат оборотите на колата, а все едно тока не и достига за момент ,а ако не правя нищо има лека промяна в работата на двигателя, но за много кратко. След като поработи 10-15 сек. всичко си е ок. След това колкото да отварям и затварям прозореца няма прекъсване. Нищо не светва или свети за проблеми по таблото, яриса си върви без проблемно. Мисля да я закарам на сервиз да я видят, но преди това искам да проверя за подобно нещо при някой друг.
Това го забелязах от около 1,5 - 2 месеца насам преди си беше ок.

Предварително благодаря за отговорите!
Изображение

mikata80
Мнения: 28
Регистриран на: 20 Май 2010 08:54

Мнение от mikata80 » 28 Юли 2011 20:28

Вечерта погледнах двигателя и там, където е турбото и катализатора има омасляване, но не е много .На снимката не е много ясно, но е оградено с червена линия. Направил съм и извадка от www.toyodiy.com.Та искам и за това да ви попитам дали е сериозно или не. Определено ще колата ще иде до питстоп, но поне да съм подготвен какво ще ме очаква. wink.gif
Прикачени файлове
111.png
111.png (96.94 KiB) Преглеждано 717 пъти
Copy of 100_5326.jpg
Copy of 100_5326.jpg (53.19 KiB) Преглеждано 717 пъти
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Юли 2011 21:58

За първото просто може да ти е паднал акумулатора или вече да не държи добре .
Но за второто вече не е ясно но там където си показал на схемата е горещата част на турбината и не би трябвало да е мазно най-малкото защото се нагрява до към 400 градуса . А пък е и под щит . Докато студената част , която според мен си снимал е по-възможно да е омаслена и не е нещо необичайно за дизелите . И освен да го почистиш кой знае какво друго не можеш да направиш . Ако има много масло по всмукателите следващото нещо е да се направи ремонт или да се смени турбината . Най-вероятно има масло по интеркулера и всички тръби .

mikata80
Мнения: 28
Регистриран на: 20 Май 2010 08:54

Мнение от mikata80 » 29 Юли 2011 09:20

Минах преди 30-на минути през Питстоп. Момчетата казаха да не се притеснявам, 'филма' който е от маслото е много малко и е засъхнал, което било нормално за кола на тази възраст. Проблем ще бъде ако масло е прясно и е в пъти повече. Поне засега няма място за притеснение. За прекъсването сутрин казаха ,че има вероятност да е от самия компютър на колата, защото си правил при запалване разни изчисления и тук не трябва да се притеснявам. Засега има леко припушване на черен дим отзад, но тук причините може да са много и също така пак леко се завиши разхода. Ще я наблюдавам и дано да бъде всичко наред.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта