Здравейте, колата ми е ярис 2004 D4D и искам да питам дали и при други е имало проблема(ако може така да се нарече) който имам аз.
Сутрин като запаля колата и реша да отворя прозорците се усеща леко прекъсване, но не падат оборотите на колата, а все едно тока не и достига за момент ,а ако не правя нищо има лека промяна в работата на двигателя, но за много кратко. След като поработи 10-15 сек. всичко си е ок. След това колкото да отварям и затварям прозореца няма прекъсване. Нищо не светва или свети за проблеми по таблото, яриса си върви без проблемно. Мисля да я закарам на сервиз да я видят, но преди това искам да проверя за подобно нещо при някой друг.
Това го забелязах от около 1,5 - 2 месеца насам преди си беше ок.
Предварително благодаря за отговорите!
Леко прекъсване на ярис 2004 D4D
Вечерта погледнах двигателя и там, където е турбото и катализатора има омасляване, но не е много .На снимката не е много ясно, но е оградено с червена линия. Направил съм и извадка от www.toyodiy.com.Та искам и за това да ви попитам дали е сериозно или не. Определено ще колата ще иде до питстоп, но поне да съм подготвен какво ще ме очаква. 

- Прикачени файлове
-
- 111.png (96.94 KiB) Преглеждано 721 пъти
-
- Copy of 100_5326.jpg (53.19 KiB) Преглеждано 721 пъти
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
За първото просто може да ти е паднал акумулатора или вече да не държи добре .
Но за второто вече не е ясно но там където си показал на схемата е горещата част на турбината и не би трябвало да е мазно най-малкото защото се нагрява до към 400 градуса . А пък е и под щит . Докато студената част , която според мен си снимал е по-възможно да е омаслена и не е нещо необичайно за дизелите . И освен да го почистиш кой знае какво друго не можеш да направиш . Ако има много масло по всмукателите следващото нещо е да се направи ремонт или да се смени турбината . Най-вероятно има масло по интеркулера и всички тръби .
Но за второто вече не е ясно но там където си показал на схемата е горещата част на турбината и не би трябвало да е мазно най-малкото защото се нагрява до към 400 градуса . А пък е и под щит . Докато студената част , която според мен си снимал е по-възможно да е омаслена и не е нещо необичайно за дизелите . И освен да го почистиш кой знае какво друго не можеш да направиш . Ако има много масло по всмукателите следващото нещо е да се направи ремонт или да се смени турбината . Най-вероятно има масло по интеркулера и всички тръби .
Минах преди 30-на минути през Питстоп. Момчетата казаха да не се притеснявам, 'филма' който е от маслото е много малко и е засъхнал, което било нормално за кола на тази възраст. Проблем ще бъде ако масло е прясно и е в пъти повече. Поне засега няма място за притеснение. За прекъсването сутрин казаха ,че има вероятност да е от самия компютър на колата, защото си правил при запалване разни изчисления и тук не трябва да се притеснявам. Засега има леко припушване на черен дим отзад, но тук причините може да са много и също така пак леко се завиши разхода. Ще я наблюдавам и дано да бъде всичко наред.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта