Палене - Авенсис
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
има такава магия-казва се помощно реле ,така комутирания ток във веригата на контактния ключ се ограничава до тока на бобината на релето който е от порядъка на 50-100 милиампера-тоест условията за образуване на дъга и респективно нагар рязко намаляват-освен това и площа на контакнта група в ключа може да се намали.
Колеги ето в такива случаи ми идва да си хвърля регистрацията във форума на боклука. Човек задава въпрос, някой се пробва да му помогне с опит, а останалите десет дават акъли какво да се купи и така нататък. ИЗВИНЯВАМ се на всички, на които съм досадил с мнението си. И да споделя, че нямам излишни сто лева, за нещо, което има конструктивен проблем и което може да се реши като проблем за без пари и смея да твърдя доста по ефективно. Извинявам се пак.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве хвърляй каквото искаш !
Какъв е тоя конструктивен проблем , който се появява след 10-20 години експлоатация и хиляди километри ?!?!?
Значи гумите , накладките , дисковете и тн неща имат конструктивен проблем ? И трябва да пишем теми как да си ги оправим защото нямаме излишни 100лв. ? Или от Тойота вместо да го направят пластмасов трябва да го изработят от титан , злато и платина та да кара до края на света и да струва 6 цифрена сума . Всеки един механичен детайл се износва . И много често се разбиват ключалките по този начин защото на ключовете висят още 10 ключа с няколко ключодържателя , едно френско мини ключе , мини футболна обувка и какво ли още не .
Скоро трябва да се направи един раздел за хора , които купуват Тойота с надеждата освен с покупката повече да не дадат един лев за поддръжка ................

Какъв е тоя конструктивен проблем , който се появява след 10-20 години експлоатация и хиляди километри ?!?!?

Значи гумите , накладките , дисковете и тн неща имат конструктивен проблем ? И трябва да пишем теми как да си ги оправим защото нямаме излишни 100лв. ? Или от Тойота вместо да го направят пластмасов трябва да го изработят от титан , злато и платина та да кара до края на света и да струва 6 цифрена сума . Всеки един механичен детайл се износва . И много често се разбиват ключалките по този начин защото на ключовете висят още 10 ключа с няколко ключодържателя , едно френско мини ключе , мини футболна обувка и какво ли още не .
Скоро трябва да се направи един раздел за хора , които купуват Тойота с надеждата освен с покупката повече да не дадат един лев за поддръжка ................
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Само на мен ли ми се струва, че ти реагираш като че ли си вносител на тези 'паяци' и ноу-хау-то на колегата ти бърка в джоба?Bass_Man написа:... И трябва да пишем теми как да си ги оправим защото нямаме излишни 100лв...

Има един момент в живота на всеки агрегат, след който е нерентабилно да се влагат пари за ремонти в него надвишаващи остатъчната му стойност.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
по спокойно де-отговори ти се на въпроса,само че кой да чете-има два начина с реле или с бутон-втория доколкото разбрах не искаш тъй като ти се струва ретро,остава решението с релето-само че трябва да ти го направи някой който има елементарни понятия от електротехника по начина който обясних и задължително трябва да се види състоянието на преходното съпротивление на контактния ти ключ (колко е нагорял) ,тъй като ако е зле много едва ли има смисъл да правиш това упражнение..просто след един период от време и релето няма да ти включва и ти остава пак варианта с бутона
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Да ве Скот вносител съм на контактни ключове за Тойота на едро и се чудя на кой да ги продам !!!
Като не трябва да се влага в агрегата се закарва до Екометал , а не се слагат хартийки където нагаря .................
Но , както и да е да е жив и здрав колегата и да кара с хартийката доакто свърши петрола .
BTW: въобще не мога да разбера как релето ще подобри лош контакт между две повърхности ама явно си не разбирам
.

Като не трябва да се влага в агрегата се закарва до Екометал , а не се слагат хартийки където нагаря .................
Но , както и да е да е жив и здрав колегата и да кара с хартийката доакто свърши петрола .

BTW: въобще не мога да разбера как релето ще подобри лош контакт между две повърхности ама явно си не разбирам

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Mного просто - ако контактното ти съпротивление между 'повърхностите' е по-голямо от това на товара (в случая електромагнита на стартера) и да даваш на контакт нищо няма да се случи. Но ако сложиш едно реле със съпротивление на намотката в пъти по-голямо от контактното съпротивление то ще си включва без проблем.Bass_Man написа:BTW: въобще не мога да разбера как релето ще подобри лош контакт между две повърхности ама явно си не разбирам .
Колеги и при мене го има тоя проглем Awensis 1999г.Само че при мене самия клеморед му няама ништо като го разкачим от ключалката и сложа 1 отверка в пласмасовя т образен отвор и завъртя си пали а иначе не.Направими впечатление че имаше сложена една метална пластина за уплътняване в отвора яавно преди мене са го правили и аз реших да сложа по дебела пластина и се оправиха нештата сега ключалката завърта клемореда до краи и пали.Макар че неможах да стегна до краи клемореда към ключалката.Интересуваме кое се е износило дали само клемореда или има повреда в оста която завърта ключалката ако некои има схема на ключалката и клемореда как флизат един в друг да преценя дали съм за клемореда или за 2 те. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта