Палене - Авенсис

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 09 Сеп 2010 15:12

има такава магия-казва се помощно реле ,така комутирания ток във веригата на контактния ключ се ограничава до тока на бобината на релето който е от порядъка на 50-100 милиампера-тоест условията за образуване на дъга и респективно нагар рязко намаляват-освен това и площа на контакнта група в ключа може да се намали.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Сеп 2010 15:14

Така де ама в нашия случай релета няма и сме изкарали по 20-тина години :whistle: .
Виж вече ако понамалиш площа с малкия ток добре ще стане :thumbsup: .

lubosh
Мнения: 82
Регистриран на: 03 Фев 2008 07:05
Местоположение: гр. София
Обратна връзка:

Мнение от lubosh » 09 Сеп 2010 17:51

Колеги ето в такива случаи ми идва да си хвърля регистрацията във форума на боклука. Човек задава въпрос, някой се пробва да му помогне с опит, а останалите десет дават акъли какво да се купи и така нататък. ИЗВИНЯВАМ се на всички, на които съм досадил с мнението си. И да споделя, че нямам излишни сто лева, за нещо, което има конструктивен проблем и което може да се реши като проблем за без пари и смея да твърдя доста по ефективно. Извинявам се пак.
Toyota Avensis '99 2.0TD, Avensis II '07 2.0 D-4D 126 к.с. 1AD-FTV, Avensis '13 T27 2.2 D-CAT 2AD-FHV

Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Сеп 2010 19:24

Аве хвърляй каквото искаш ! tongue.gif
Какъв е тоя конструктивен проблем , който се появява след 10-20 години експлоатация и хиляди километри ?!?!? wacko.gif
Значи гумите , накладките , дисковете и тн неща имат конструктивен проблем ? И трябва да пишем теми как да си ги оправим защото нямаме излишни 100лв. ? Или от Тойота вместо да го направят пластмасов трябва да го изработят от титан , злато и платина та да кара до края на света и да струва 6 цифрена сума . Всеки един механичен детайл се износва . И много често се разбиват ключалките по този начин защото на ключовете висят още 10 ключа с няколко ключодържателя , едно френско мини ключе , мини футболна обувка и какво ли още не .
Скоро трябва да се направи един раздел за хора , които купуват Тойота с надеждата освен с покупката повече да не дадат един лев за поддръжка ................

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Сеп 2010 20:44

Bass_Man написа:... И трябва да пишем теми как да си ги оправим защото нямаме излишни 100лв...
Само на мен ли ми се струва, че ти реагираш като че ли си вносител на тези 'паяци' и ноу-хау-то на колегата ти бърка в джоба? :whistle:
Има един момент в живота на всеки агрегат, след който е нерентабилно да се влагат пари за ремонти в него надвишаващи остатъчната му стойност.

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 09 Сеп 2010 21:59

по спокойно де-отговори ти се на въпроса,само че кой да чете-има два начина с реле или с бутон-втория доколкото разбрах не искаш тъй като ти се струва ретро,остава решението с релето-само че трябва да ти го направи някой който има елементарни понятия от електротехника по начина който обясних и задължително трябва да се види състоянието на преходното съпротивление на контактния ти ключ (колко е нагорял) ,тъй като ако е зле много едва ли има смисъл да правиш това упражнение..просто след един период от време и релето няма да ти включва и ти остава пак варианта с бутона

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 09 Сеп 2010 22:44

Scott написа:Само на мен ли ми се струва, че ти реагираш като че ли си вносител на тези 'паяци' и ноу-хау-то на колегата ти бърка в джоба? :whistle:
.
Ти пък, направо го разконспирира.. laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 19 Сеп 2010 20:33

Имам здрав клеморед/паяк/ ако на някого му трябва продавам го за 50лв.В Тойота Пазарджик ми го смениха но се оказа че проблема при мен беше друг и така си имам резервен клеморед.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Сеп 2010 01:42

Да ве Скот вносител съм на контактни ключове за Тойота на едро и се чудя на кой да ги продам !!! wacko.gif
Като не трябва да се влага в агрегата се закарва до Екометал , а не се слагат хартийки където нагаря .................
Но , както и да е да е жив и здрав колегата и да кара с хартийката доакто свърши петрола . :thumbsup:

BTW: въобще не мога да разбера как релето ще подобри лош контакт между две повърхности ама явно си не разбирам unsure.gif .

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 20 Сеп 2010 08:26

Темата за тези,дето си купуват Тойоти,за да не дават повече пари по колата мен лично много ще ми хареса-пускайте я.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Сеп 2010 11:02

Bass_Man написа:BTW: въобще не мога да разбера как релето ще подобри лош контакт между две повърхности ама явно си не разбирам .
Mного просто - ако контактното ти съпротивление между 'повърхностите' е по-голямо от това на товара (в случая електромагнита на стартера) и да даваш на контакт нищо няма да се случи. Но ако сложиш едно реле със съпротивление на намотката в пъти по-голямо от контактното съпротивление то ще си включва без проблем.

sassas
Мнения: 9
Регистриран на: 18 Мар 2010 10:57

Мнение от sassas » 07 Мар 2011 17:03

Колеги и при мене го има тоя проглем Awensis 1999г.Само че при мене самия клеморед му няама ништо като го разкачим от ключалката и сложа 1 отверка в пласмасовя т образен отвор и завъртя си пали а иначе не.Направими впечатление че имаше сложена една метална пластина за уплътняване в отвора яавно преди мене са го правили и аз реших да сложа по дебела пластина и се оправиха нештата сега ключалката завърта клемореда до краи и пали.Макар че неможах да стегна до краи клемореда към ключалката.Интересуваме кое се е износило дали само клемореда или има повреда в оста която завърта ключалката ако некои има схема на ключалката и клемореда как флизат един в друг да преценя дали съм за клемореда или за 2 те. :help:

PANEVV
Мнения: 1
Регистриран на: 15 Апр 2008 02:43
Местоположение: Lovech

Мнение от PANEVV » 11 Юли 2011 21:28

колеги и аз имам проблем с паленето в големите жеги. миналата година си сложих бутон проблеми бе6е в ключа на старт не работи и така една година с бутона си пали. сега и от бутона не иска да пали. принудително поли от релето като дам на късо с отверка. а ток до релето не ходи.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: G.Nikolov, Semrush [Bot] и 10 госта