Нямаха метална част ,бяха от тефлон (пластмаса). Под тефлона може да е имало метал .Бяха доста твърди.max-2 написа:Климент, значи при теб са били без метална част семери
нгите, така ли?
Лагер на предна лява главина на Карина Е
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Обещах да докладвам за ремонта, на който му се чете да заповяда. Лагерът вече е сменен. За избиването на стария и набиването на новия използвах винтова преса-самоделка. При избиване на лагера му помогнах да тръгне с чука, не и стигна силицата на 14 мм. шпилка. Оригиналната бяла грес на новия лагер НСК я измих с газ, подсуших със сгъстен въздух, след това гресирах с искрящо зелена водоустойчива грес за лагери с ЕП свойства. Намазах и новите семеринги с нея. Не бива да се прекалява с греста, трябва да остане и свободен обем за разширение.
Стария лагер имаше малко смазка, на главината имаше леки следи от превъртане на вътрешната чашка, не от този лагер(Nachi), но размерът и беше в норма. Семерингите бяха работили почти на сухо, но не бяха зле и не бяха пропуснали вода. Тъй-като имах нови ги смених. Семерингите са много добри - имат по три уплътнителни ръба.
За мен причината да си отиде лагерът е недостатъчно смазка, т.е. небрежен механик при предишната смяна и/или недостатъчно стегната гайка на карето, защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред. След обилно намазване на шлиците на карето с медна грес и стягане на гайката с точния момент пукането изчезна.
Стария лагер имаше малко смазка, на главината имаше леки следи от превъртане на вътрешната чашка, не от този лагер(Nachi), но размерът и беше в норма. Семерингите бяха работили почти на сухо, но не бяха зле и не бяха пропуснали вода. Тъй-като имах нови ги смених. Семерингите са много добри - имат по три уплътнителни ръба.
За мен причината да си отиде лагерът е недостатъчно смазка, т.е. небрежен механик при предишната смяна и/или недостатъчно стегната гайка на карето, защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред. След обилно намазване на шлиците на карето с медна грес и стягане на гайката с точния момент пукането изчезна.

Carina E 4AFE LB 1992
Голема грешка е да си купиш лагер СКФ за японска колаmiLen4o написа:E ,че то реалните може да са повече biggrin.gif
Сменял съм преден ляв.Но не помня как точно.Помагах на баща ми докато го сменяше![]()
Иначе преден ляв СКФ 140 лв.И ако имаш АБС гледай как сглобяваш после ,че иначе може да си свети постоянно на таблото АБС-а!

Перфектен лагер NSK + комплекта семеринги струва 70лв... така е заради различните стандарти масово произвеждани лагери в Европа и Япония...щото на СКФ лагери по другия стандарт са дребни серии съответно цените им са високи...освен това и трудно се намират...аз също смених предните лагери с NSK 60к км вече не са мръднали...преди това търсих SKF - същото каквото си написал към 140-150лв бройката при това трябваше да чакам 2 месеца да дойдат при това без семерингите...и те така те

Лагер на предна лява главина на Карина Е
Здравей колега max-2
Това което описваш:
"защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред."
го има и при мен при потегляне на 1ва малко по рязко (припукване) от дясно, като съм на волана. Обаче при мен ми загрява допълнително и джантата доста почвече от колкото от ляво. Смених апарат, дискове и продължава. Та след като изчетох темата се зачудих дали няма луфт в лагера или просто главината е крива? Ако си обърнал внимание, при теб имаше ли значително греене на джантата от страната на луфта? Мерси
Това което описваш:
"защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред."
го има и при мен при потегляне на 1ва малко по рязко (припукване) от дясно, като съм на волана. Обаче при мен ми загрява допълнително и джантата доста почвече от колкото от ляво. Смених апарат, дискове и продължава. Та след като изчетох темата се зачудих дали няма луфт в лагера или просто главината е крива? Ако си обърнал внимание, при теб имаше ли значително греене на джантата от страната на луфта? Мерси
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта