Лагер на предна лява главина на Карина Е

Аватар
Климент
Мнения: 59
Регистриран на: 13 Ное 2008 15:07
Местоположение: Русе

Мнение от Климент » 07 Апр 2011 09:19

max-2 написа:Климент, значи при теб са били без метална част семери
нгите, така ли?
Нямаха метална част ,бяха от тефлон (пластмаса). Под тефлона може да е имало метал .Бяха доста твърди.
Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 05 Юли 2011 21:08

Обещах да докладвам за ремонта, на който му се чете да заповяда. Лагерът вече е сменен. За избиването на стария и набиването на новия използвах винтова преса-самоделка. При избиване на лагера му помогнах да тръгне с чука, не и стигна силицата на 14 мм. шпилка. Оригиналната бяла грес на новия лагер НСК я измих с газ, подсуших със сгъстен въздух, след това гресирах с искрящо зелена водоустойчива грес за лагери с ЕП свойства. Намазах и новите семеринги с нея. Не бива да се прекалява с греста, трябва да остане и свободен обем за разширение.
Стария лагер имаше малко смазка, на главината имаше леки следи от превъртане на вътрешната чашка, не от този лагер(Nachi), но размерът и беше в норма. Семерингите бяха работили почти на сухо, но не бяха зле и не бяха пропуснали вода. Тъй-като имах нови ги смених. Семерингите са много добри - имат по три уплътнителни ръба.
За мен причината да си отиде лагерът е недостатъчно смазка, т.е. небрежен механик при предишната смяна и/или недостатъчно стегната гайка на карето, защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред. След обилно намазване на шлиците на карето с медна грес и стягане на гайката с точния момент пукането изчезна. :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

desotodorov

Мнение от desotodorov » 07 Юли 2011 14:28

miLen4o написа:E ,че то реалните може да са повече biggrin.gif
Сменял съм преден ляв.Но не помня как точно.Помагах на баща ми докато го сменяше tongue.gif
Иначе преден ляв СКФ 140 лв.И ако имаш АБС гледай как сглобяваш после ,че иначе може да си свети постоянно на таблото АБС-а!
Голема грешка е да си купиш лагер СКФ за японска кола :)
Перфектен лагер NSK + комплекта семеринги струва 70лв... така е заради различните стандарти масово произвеждани лагери в Европа и Япония...щото на СКФ лагери по другия стандарт са дребни серии съответно цените им са високи...освен това и трудно се намират...аз също смених предните лагери с NSK 60к км вече не са мръднали...преди това търсих SKF - същото каквото си написал към 140-150лв бройката при това трябваше да чакам 2 месеца да дойдат при това без семерингите...и те така те :)

clownposs
Мнения: 13
Регистриран на: 12 Авг 2015 11:52

Лагер на предна лява главина на Карина Е

Мнение от clownposs » 02 Сеп 2016 09:09

Здравей колега max-2

Това което описваш:

"защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред."

го има и при мен при потегляне на 1ва малко по рязко (припукване) от дясно, като съм на волана. Обаче при мен ми загрява допълнително и джантата доста почвече от колкото от ляво. Смених апарат, дискове и продължава. Та след като изчетох темата се зачудих дали няма луфт в лагера или просто главината е крива? Ако си обърнал внимание, при теб имаше ли значително греене на джантата от страната на луфта? Мерси

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Лагер на предна лява главина на Карина Е

Мнение от max-2 » 02 Сеп 2016 21:20

Не е имало загряване.
Carina E 4AFE LB 1992

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта