ремонт на семеринги и бутала
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
.... , основни лагери,ангренажен комплект,водна помпа,...... . И доста много пари за ремонта.По добре да я хариже на някого и да търси нещо друго,защото това ще му обърне джобовете.Дружески съвет.мехаННика написа:Чак пък нож в кокала...Стандартен ремонт цил глава(проверка водачи,смяна гумички,пасване и регулиране клапани) плюс смяна сегменти и евентуално модифициране/смяна бутала.Възможно е да потрябват биелни лагери,течности и филтри,комплект гарнитури.3-5 дни без кола и това е горе долу стандартния случай.
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Навярно вече си проучил вариантите със сервиза.kumeto13 написа:Със сигурност ще се ползва сервиз, някакви идеи за такъв, където хората си разбират от работа?
'Стандартен' ремонт имаше само при 'стандартната' смяна на бутала/сегменти в официалния сервиз на автомобили типично с малък пробег. По памет - цена около 800-1000лв (май някой колега бе споменал такава цена в темите за 'маслата и VVT-i). Но по цени на официалния сервиз
А твоя случай съвсем не е такъв.
Така, че едва ли има някой гадател тук, който да може да ти сметне дори ориентировъчно какъв ти е проблема, какви части ще ти трябват и колко ще струва ремонта/частите.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Колега, не се занимавай с глупости... Аз така като теб реших да го отворя защото харчеше масло и като теглих чертата ми стана лошо, близо 1000лв, абсолютно всичко смених(като включвам 2 бутала и 1 разпр. вал). Биелите незнайно как бяха разтеглени и не можеха да затегнат, а вала като го свалих беше пукнат......... и бях 1 месец без кола. Просто отвориш ли я трябва да имаш някви резерви, освен тия дето си ги приготвил, защото 100% ще излезнах хиляда неща за смяна..... Моя съвет е карай, сипвай качествено масло и ти дреме на шапката.
Все пак не забравяй че мотора не се радва на тоя режим. Ако си го прежалил, карай само с доливане. Ако искаш да го оправиш, по-добре не чакай много да не стане за шлайфане блока (ако приемем че сега не е ...)
, или да замине нещо друго.
, или да замине нещо друго.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Буталата се сменяха с нови не заради износване...
Старите бутала имаха по-малко каналчета за охлаждащото ги масло, което според тойота води до локално прегряване на части от буталото.
Старите бутала имаха по-малко каналчета за охлаждащото ги масло, което според тойота води до локално прегряване на части от буталото.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Хубаво де на този мотор няма ли възможност да се набият втулки(ризи) , вместо да се купуват евентуално бутала?
Питам защото не съм отварял никога такъв мотор.
Питам защото не съм отварял никога такъв мотор.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Конструктивно този мотор няма ризи
Стандартния проблем (запичането на сегментите) е заради самата конструкция на буталата, а не заради износване на цилиндрите, въпреки, че с навъртането на километри и това е възможно....
Знаеш, че с достатъчно оборудване и желание - може да се пригоди риза, разстъргвайки целия блок. Но играчката е голяма и едва ли си заслужава...

Стандартния проблем (запичането на сегментите) е заради самата конструкция на буталата, а не заради износване на цилиндрите, въпреки, че с навъртането на километри и това е възможно....
Знаеш, че с достатъчно оборудване и желание - може да се пригоди риза, разстъргвайки целия блок. Но играчката е голяма и едва ли си заслужава...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
toyo_bg написа:колега смени гумичките на клапаните и ако искаш и сегментите и ще се оправи, казвам ти го от опит.На 150 000 не може да се е износил блока та да сменяш и бутала все пак това е Тойота

Не плашете човека трябват му три гарнитури за клапани, глава, картер и сегменти и гумички и труд. Тъкмо ще види дали струва мотора
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта