Добавка XADO?
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Така е - вече го няма разработването на автомобила както в миналото..
Първите 1000км го жалиш малко да се понапаснат чарколаците, след това - газ и толкова...
За добавките - всеки си решава сам...
Имам приятел(търпи бъзикане с марката) с що-годе нов VW пасат - 2008г.
Вече е на около 100х.км, колата не я спира ни зиме ни лете и няма проблем. Никакви присадки не слага. Лятото зарежда в големите бензиностанции. Зимата става малко по-стриктен и налива само ОМВ Алпин. И толкоз...
Сипва нафта, обслужва си колата и кара...
Колко години смятате да експлоатирате колата и колко мислите че и е живота?
Първите 1000км го жалиш малко да се понапаснат чарколаците, след това - газ и толкова...
За добавките - всеки си решава сам...
Имам приятел(търпи бъзикане с марката) с що-годе нов VW пасат - 2008г.
Вече е на около 100х.км, колата не я спира ни зиме ни лете и няма проблем. Никакви присадки не слага. Лятото зарежда в големите бензиностанции. Зимата става малко по-стриктен и налива само ОМВ Алпин. И толкоз...
Сипва нафта, обслужва си колата и кара...
Колко години смятате да експлоатирате колата и колко мислите че и е живота?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Добре де Слоу, ти верно ли си вярваш на приказките ?!?!? Щото както и да го гледам, както и да го слушам, това са приказки на един проЗД консуматор, който грам не го еня за ко си е дал парите, дали си струва, стига докато той го ползва да няма никакви грижи.... Да нямаш проблеми, щото не искаш да имаш, но това не значи, че колата не работи много по-зле, отколкото МОЖЕ и ТРЯБВА..... Дали ВАГ, дали японец - все тая! По твоята логика, всички трябва да караме НОВИ коли, гаранционни и след това да ги хвърляме на "простолюдието", което да им бере гайлето..... Това е ОГРОМНА ПРОСТОТИЯ, дори да се обидиш, извинявам се, НО Е ТАКА!!! Ти НАД всички други хора ли си !? По-човек ли си?! По-по-най ?!?!? Май май така излиза, щото винаги си отгоре като чета последно време и няма кой да те мине или да ти обясни, че нещо има смисъл.... Ти просто си ЗАСЛЕПЕН на 1000% и си превърнат в един обикновен ползвател, който не му дреме за нищо и никой, стига да се чувства като тиган /ГЗ на топло, корема пълен и жената да държи дръжката/ ......
Точно такова мислене, ТРЯБВА да се избягва! Защо правим нещо, като после то само донесе проблеми??! Мислиш ли, че тези работи, не се връщат !??? Сега ти е добре, сега не те еня за нищо и никой, щото е нова колата и т.н. и т. н.... Нещо кат бат Зизи си и ти батка........Старите поколения изобщо не гледате напред, не мислите и като цяло ЛОГИКАТА ви е абсолютно чужда.... Вие може да намерите само СМИСЪЛ в дадено нещо, а СМИСЪЛ и ЛОГИКА почти винаги нямат НИЩО общо!!! И постоянно се обоснававате с "ОФИЦИАЛНИ" данни, ОФИЦИАЛНИ източници и подобни глупости за хората, които НЕ ИСКАТ да знаят нещо реално и ЛОГИЧНО
Тъжно, но факт!! Айде сега, кажи ми, че не мога да постигна разход на Королата между 2-3л на 100км..... Айде кажи, че не мога да я направя 120к.с. и да НЕ СЕ ЧУПИ..... Обясни ми колко съм в грешка, как заводското е НАЙ-НАЙ и НАЙ-НОВОТО е НАЙ-ДОБРО!! Обяснете със ЗИЗИ, как инженерите на автомобилните концерни работят "УСИЛЕНО", за да подобрят икономията на горива с някакви смешни 4-8%, а аз някак си мога с малко ЛОГИКА и ЗДРАВ разум да постигна 30 до 50% ..... Искам ЛОГИЧНИ доводи, не ОФИЦИАЛНО представени данни, защото е крайно време, да разберете, че НИТО ЕДИН ПРОИЗВОДИТЕЛ НА КОЛИ НЕ МУ ДРЕМЕ ЗА НАС!! НИТО ЕДИН, не прави това, което може, а прави колите по-добри с БЕБЕШКИ стъпки, за да има СМИСЪЛ, за нормалния потребител с промит мозък......
Крайно време е да се поразъсните бе хора, все пак вашите неври, вашето здраве трошите, за да купите нещата, които ползвате!! Няма голяма логика да е потрошено след като свърши гаранцията, а вашите нерви и пот и труд и здраве да са на вятъра!! ЛОГИКАТА ЛИПСВА!! А ЛОГИКАТА е най-важното нещо!! Смисъл всеки може да намери собствен във всяко нещо, във всяко деяние, но ЛОГИКА няма ли - значи нещото НЕ Е ИСТИНСКО!! И НЕ МОЖЕ да бъде ВЯРНО!!!
Точно такова мислене, ТРЯБВА да се избягва! Защо правим нещо, като после то само донесе проблеми??! Мислиш ли, че тези работи, не се връщат !??? Сега ти е добре, сега не те еня за нищо и никой, щото е нова колата и т.н. и т. н.... Нещо кат бат Зизи си и ти батка........Старите поколения изобщо не гледате напред, не мислите и като цяло ЛОГИКАТА ви е абсолютно чужда.... Вие може да намерите само СМИСЪЛ в дадено нещо, а СМИСЪЛ и ЛОГИКА почти винаги нямат НИЩО общо!!! И постоянно се обоснававате с "ОФИЦИАЛНИ" данни, ОФИЦИАЛНИ източници и подобни глупости за хората, които НЕ ИСКАТ да знаят нещо реално и ЛОГИЧНО

Крайно време е да се поразъсните бе хора, все пак вашите неври, вашето здраве трошите, за да купите нещата, които ползвате!! Няма голяма логика да е потрошено след като свърши гаранцията, а вашите нерви и пот и труд и здраве да са на вятъра!! ЛОГИКАТА ЛИПСВА!! А ЛОГИКАТА е най-важното нещо!! Смисъл всеки може да намери собствен във всяко нещо, във всяко деяние, но ЛОГИКА няма ли - значи нещото НЕ Е ИСТИНСКО!! И НЕ МОЖЕ да бъде ВЯРНО!!!
може да го няма за по-високите класове... незнам. в моята книжка пише: (по спомен, не съм сигурен за километрите) първите 5000км да се избягва рязко подаване на газ, високи скорости и високи обороти. както и да го погледна на разработване ми приличаslowtraveler написа:Така е - вече го няма разработването на автомобила както в миналото..
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мечо, няма обида - разбирам гледната ти точка.
Което не означава, че съм съгласен с нея.
Но и се надявам и ти да разбереш моята:
1. Смятам за глупаво да наливам в колата всеки бълвоч, който се рекламира наляво и на дясно, с неясен ефект, при условие, че колата работи прекрасно и без него, а просто наливайки препоръчаните от производители гориво, масла, други течности.
2. Смятам за разумно при първа проява на износване, да сменя износения детайл, и да продължа експлоатацията по старому, вместо да се надявам на някакви присадки, които 'да напластят неизносваем слой и т.н.'
3. Който е взел от мен кола, се е радвал доста години на безпроблемна експлоатация. Поне за предходните. Надявам се ако новия собственик на Авенсиса ми е във форума, да сподели имал ли е някакви сериозни проблеми с колата, която той закупи на 93х.км реални.
4. Смятам, че производителя се е съобразил с много повече фактори, отколкото ти в работилничката. Като например, че може да направи автомобила безпроблемно не 120к.с., а 150к.с., но този автомобил не би могъл да го внесе в някои страни (или въобще да го изнесе от своята), заради екологичните норми, спрямо които трябва да отговаря двигателя.
И в един момент се появява модификация тип ТНТМ, с много добър ефект по конкретни показатели, например мощност, разход, но с незнаен ефект върху други показатели (включително екология, температура например на филтрите/катализатор, ресурс на двигателя)...
Ако си гледал 24 на Льо-Ман, то навярно ти е направило впечатление супер-дизелите(без майтап) и на Ауди и на Пежо... Да, вървяха много и не се счупи нито един (освен в катастрофи), ама май доста пропушваха (особено като излизаха от едно хълмче и се виждаше на фона на небето biggrin.gif )...
Просто при тях е наблегнато единствено на мощност, гъвкавост и издържливост. Но такъв двигател не можеш да пуснеш в масово производство, защото там играят други правила...
По същия начин ти можеш да модифицираш кой-да е двигател, като наблегнеш на някои параметри, за сметка на други. За съжаление всичко в инженерните науки е компромис. Дали ще е здравина за сметка на тегло, или цена, или баланс мощност/екология - търси се разумния компромис.
П.С. за разработването: цитат от моята книжка:
За автомобила ви не се изисква никакво специално разработване, но спазването на някои предпазни мерки през първите 1 000 км пробег може да спомогне за качествената работа, икономичността и дълготрайността на вашия автомобил
Което не означава, че съм съгласен с нея.
Но и се надявам и ти да разбереш моята:
1. Смятам за глупаво да наливам в колата всеки бълвоч, който се рекламира наляво и на дясно, с неясен ефект, при условие, че колата работи прекрасно и без него, а просто наливайки препоръчаните от производители гориво, масла, други течности.
2. Смятам за разумно при първа проява на износване, да сменя износения детайл, и да продължа експлоатацията по старому, вместо да се надявам на някакви присадки, които 'да напластят неизносваем слой и т.н.'
3. Който е взел от мен кола, се е радвал доста години на безпроблемна експлоатация. Поне за предходните. Надявам се ако новия собственик на Авенсиса ми е във форума, да сподели имал ли е някакви сериозни проблеми с колата, която той закупи на 93х.км реални.
4. Смятам, че производителя се е съобразил с много повече фактори, отколкото ти в работилничката. Като например, че може да направи автомобила безпроблемно не 120к.с., а 150к.с., но този автомобил не би могъл да го внесе в някои страни (или въобще да го изнесе от своята), заради екологичните норми, спрямо които трябва да отговаря двигателя.
И в един момент се появява модификация тип ТНТМ, с много добър ефект по конкретни показатели, например мощност, разход, но с незнаен ефект върху други показатели (включително екология, температура например на филтрите/катализатор, ресурс на двигателя)...
Ако си гледал 24 на Льо-Ман, то навярно ти е направило впечатление супер-дизелите(без майтап) и на Ауди и на Пежо... Да, вървяха много и не се счупи нито един (освен в катастрофи), ама май доста пропушваха (особено като излизаха от едно хълмче и се виждаше на фона на небето biggrin.gif )...
Просто при тях е наблегнато единствено на мощност, гъвкавост и издържливост. Но такъв двигател не можеш да пуснеш в масово производство, защото там играят други правила...
По същия начин ти можеш да модифицираш кой-да е двигател, като наблегнеш на някои параметри, за сметка на други. За съжаление всичко в инженерните науки е компромис. Дали ще е здравина за сметка на тегло, или цена, или баланс мощност/екология - търси се разумния компромис.
П.С. за разработването: цитат от моята книжка:
За автомобила ви не се изисква никакво специално разработване, но спазването на някои предпазни мерки през първите 1 000 км пробег може да спомогне за качествената работа, икономичността и дълготрайността на вашия автомобил

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Компромис !? Не, могат да ги направят колкото искат и да се спазват не ЕВРО5, ами ЕВРО12, което още не е излязло! Компромис със температури !? Защо са ми кретенските катализатори, при положение, че всяка втора кола може да се направи да хвърля под 100гр !??? С много простички нещица.... Ресурс на двигателя - теб не са ти нужни 1200к.с., така че ресурса изобщо НЕ МОЖЕ да влезе в графа компромис, защото само с една добавка за гориво, която е ИСТИНСКА колата работи В ПЪТИ по-меко и по-тихо и температурата пада..... КЪДЕ е тук компромиса !? Напротив, с почти перфектно гориво, колата ще кара доооста повече, защото няма сажди, няма бавно изгаряне, непълно изгаряне и т.н.... Защо трябва да е неясен произхода на реално правещите нещо добавки замислял ли си се ?!? ЛОГИКАТА е проста, стига да искаш да я видиш..... НЕЯСЕН ще е произхода, само с проба и тест ще можеш да се увериш, че всичко това е възможно на куп, без да се похарчат милиони за "разработки" ..... Но кръгозора ти е тясен, не само за коли, а като цяло.... Защо да заменям част, дори поизносена, като може да се поправи по-лесно, по-бързо и по-евтино ???! Пак пропускаш ЛОГИЧНОТО ..... но не е нещо невероятно, защото повечето хора гледат СМИСЪЛ, който въпреки това, че е наложен, не е задължително да е логичен, още по-малко пък верен..... Поогледай се, поослушай се, пък може и да прозреш. Не МОЯТА истина, а ИСТИНСКАТА истина...... въпреки, че е невежеството е блаженство..... Надежда последна умирала, та аз все още си я имам и продължавам да си правя "глупостите" ...... Днес Хонда Сивик 1992 1.6 125к.с. направи разход 5,1/100км Пловдив - Слънчев Бряг - това е на приятелче кола, като предишните 10-тина пъти, които е минавал пак този път, разхода винаги си е бил 7,1-7,5/100км..... НАД 30% икономия, без да му се строши двигателя, без да прегрее, че при това изпълнавя повече от последните ЕВРО норми. Но като се върне в Пловдив, ще му направим пълен тест за вредните емисийки и ще има и ОФИЦИАЛНА информация laugh.gif Дотогава - има една песен - ОВТОРИ ОЧИИИИ...... няма как да не я знаеш 

- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Те и в църквата така говорят, и то с добри намерения laugh.gifMe4oKyX написа:...Не МОЯТА истина, а ИСТИНСКАТА истина.........
Тъй-като обичам да експеримента, ще изчакам твоите 'официални' данни.
След което ще те помоля да ми изпратиш 'истинската' присадка (случайно да не попадна с моя тесен кръгозор на някоя 'неистинска' присадка), и ще публикувам моите 'официални' данни и резултат (поне за едно-две зареждания)... Но единствено и само : присадка към горивото. Нямам никакво, дори и най-малко намерение да наливам нещо в маслената система.
Относно тея 30% икономия искрено се надявам да не си толкова невеж (въпреки, че
), че да вярваш, че такава разлика може да се постигне само с присадка laugh.gifневежеството е блаженство
П.С. абе при покупка от автоджамбазите защо хората с притеснение споменават 'само да не са набляли присадките'... Навярно ако бяха с по-широк кръгозор би трябвало да се радват на това biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Невежеството е блаженство - това важи за теб, доктора и още доста други хора, които приемат масовите медий като телевизия, вестници и таблоиди за чиста монета, чиста истина и единствена отправна точка biggrin.gif А трагичното е, че дори не схвана тънкия намек, затова ще го кажа ясно - ГРАМ НЕ МИ ДРЕМЕ, дали ти ще си го сложиш, още по-нищожна вероятност има тази добавка да попадне в твои ръце..... Изобщо нямам НИКАКВО намерение да изкарвам факти, нито за теб, нито за някой друг - който е искал помощ от форума и е имал някаква работа с мен знае, че каквото кажа, е станало винаги.... Това ми е достатъчно доказателство на тезата, че хората от къде ли не се обръщат за РЕАЛНА помощ към мен, Бас и още няколко реални и земни хора от форума..... Даже не искаш да видиш, колко широко са ти затворени очите брат........
Те хората така били казвали, те тези това казвали, че може - ТЕ ТОВА Е СМИСЛЕНОТО, но е ЛИШЕНО ОТ ЛОГИКА biggrin.gif Същите ТЕЗИ, са казвали преди, какви ли не работи и хора като теб са продължавали да вярват! По тази логика, всички трябва да караме БМВ и МЕРЦЕДЕС, да слушаме ЧАЛГА, да се наливаме кат прасета при всяка появила се възможност, тряа да сме послушни, прости и ограничени..... Много хора влизат в графата и това е още по-страшното, а огромна част от старото поколение, дори не може да си представи друго съществуване..... Гледай един Zeitgeist или нещо от сорта, да вземе нещо българско и ЛОГИЧНО в теб да се събуди.... Ама надали ще се получи това нещо, прекалено дълбок сън си заспал приятелю.... ЛЕКА НОЩ, повече няма да си хабя пръстите, като ти явно НЕ ЧЕТЕШ и дори не искаш да видиш простата логична истина laugh.gif
Те хората така били казвали, те тези това казвали, че може - ТЕ ТОВА Е СМИСЛЕНОТО, но е ЛИШЕНО ОТ ЛОГИКА biggrin.gif Същите ТЕЗИ, са казвали преди, какви ли не работи и хора като теб са продължавали да вярват! По тази логика, всички трябва да караме БМВ и МЕРЦЕДЕС, да слушаме ЧАЛГА, да се наливаме кат прасета при всяка появила се възможност, тряа да сме послушни, прости и ограничени..... Много хора влизат в графата и това е още по-страшното, а огромна част от старото поколение, дори не може да си представи друго съществуване..... Гледай един Zeitgeist или нещо от сорта, да вземе нещо българско и ЛОГИЧНО в теб да се събуди.... Ама надали ще се получи това нещо, прекалено дълбок сън си заспал приятелю.... ЛЕКА НОЩ, повече няма да си хабя пръстите, като ти явно НЕ ЧЕТЕШ и дори не искаш да видиш простата логична истина laugh.gif
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
то за някои хора и синтетичното масло с добавки е измислица, щото то и с минерално 10в40 си върви колата
както и химичния анализ на масло е измама, щото той го пипнал с пръсти и си мажело маслото. както и че дизела е най-добър. както и че буталните двигатели са най -хубави, както и модератора винаги е прав като трие мнения

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Форума е затова, всеки да споделя мнения и уважава мненията на другите.
В конкретния случай има изразени две становища: едното е ЗА, другото ПРОТИВ ползване на добавки.
Мисля, че най-добре ще бъде ако се пусне една анкета и по този начин ще видим, кое мнение е преобладаващо.
Лично смятам, че за нов ГАРАНЦИОНЕН автомобил АКО не е изрично упоменато и/или изрично забранено в съответното ръководство за експлоатация НЕ трябва да се слагат добавки. След изтичане на гаранционния срок е преценка на собственика, както и риска свързан с резултата от ползването.
Лично мнение, като ако има анкета бих заявил: Против добавките в гаранционния срок, ако не са препоръчани от производителя !
В конкретния случай има изразени две становища: едното е ЗА, другото ПРОТИВ ползване на добавки.
Мисля, че най-добре ще бъде ако се пусне една анкета и по този начин ще видим, кое мнение е преобладаващо.
Лично смятам, че за нов ГАРАНЦИОНЕН автомобил АКО не е изрично упоменато и/или изрично забранено в съответното ръководство за експлоатация НЕ трябва да се слагат добавки. След изтичане на гаранционния срок е преценка на собственика, както и риска свързан с резултата от ползването.
Лично мнение, като ако има анкета бих заявил: Против добавките в гаранционния срок, ако не са препоръчани от производителя !
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Me4oKyX написа:.... като се върне в Пловдив, ще му направим пълен тест за вредните емисийки и ще има и ОФИЦИАЛНА информация ....
И аз така си помислих че ще станеMe4oKyX написа: нямам НИКАКВО намерение да изкарвам факти, нито за теб, нито за някой друг

Ама нейсе - 'неверниците' пак ще си останем със затворени очи, защото 'просветените' имат да реализират едни печалби laugh.gif
Украинците (най-вероятно на база разработки на ХАДУ - Харковския автотранспортен университет) решават да правят пари (напълно логично и правилно, при условие, че си вложил едни средства в разработки), и правят отделна фирма. Ами хубаво (дори и разработките да са ги 'откраднали' от ХАДУ).
По същия начин са започнали например Liqui-Moly преди едни 60 години с молибденовите добавки към тяхното си масло.
Има обаче един тънък момент, който явно убягва на Мечо....
'Супер' присадката не е тествана с конкретното масло, и не е гарантирано какво ще е взаимодействието с другите 'супер' присадки на другите навярно не по-глупави, и със сигурност по-опитни производители.
Навярно за да разсеят тези съмнения, ХАДО произвеждат и масла със същата тази 'супер' присадка, които са тествани в дадената комбинация, отговарят на експлоатационен и вискозитетен клас, и които не виждам никакъв проблем да бъдат използвани...
Но да си наливам 'специалната' присадка към друго 'специално' масло, върху което е работил друг екип/производител, и да си експериментирам със собствения двигател, вместо да се възползвам от готовия и изпитан продукт (например готово масло на ХАДО, отговарящо на експлоатационния и вискозитетен клас, препоръчан от производителя на автомобила) ми се струва изключително нелогично (да не кажа по-силна дума)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
не,че не съм го казвал няколко пъти ,но все пак и цялата тема е дъвчене на едно и също.. та ползвал съм добавки само за гориво и резултата е следния:
1. BARDAHL - 10/10 - по-пъргава в ниските, отново се чува турбото,двигателя заработва като нов, отстранява последиците от кофти дизел (не повреди), по-нисък разход. изпитано 3 пъти. Освен това от Тойота (русенската, където са ми познати) ми казаха,че доста дизели на много километри и години са съживили с тази добавка, за което абсолютно им вярвам.
2. ХАДО - 6/10 , цена 10/10 - усеща се по-пъргава в ниските, отново се чува турбото , перфектно съотношение качество/цена (около 3.40лв от Me40)
3. Лики Моли - ефект 1/10 (не се усеща разлика) (7лв)
за бензиновите добавки и ефект незнам как е, може би ефекта(ако има такъв) е по-малко осезаем
1. BARDAHL - 10/10 - по-пъргава в ниските, отново се чува турбото,двигателя заработва като нов, отстранява последиците от кофти дизел (не повреди), по-нисък разход. изпитано 3 пъти. Освен това от Тойота (русенската, където са ми познати) ми казаха,че доста дизели на много километри и години са съживили с тази добавка, за което абсолютно им вярвам.
2. ХАДО - 6/10 , цена 10/10 - усеща се по-пъргава в ниските, отново се чува турбото , перфектно съотношение качество/цена (около 3.40лв от Me40)
3. Лики Моли - ефект 1/10 (не се усеща разлика) (7лв)
за бензиновите добавки и ефект незнам как е, може би ефекта(ако има такъв) е по-малко осезаем
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
не съм я пробвал, но съм чувал само добри отзиви за нея. ето ти клипче,което описва как работи:dimivan написа:Като стана въпрос за добавки за гориво - някой ползвал ли е добавката, която я препоръчват в Тойота, специално за комън рейл? Pro tec и е името, ако не се лъжа. Какви са ви отзивите за нея? В Тойота я предлагат за щяло и нещяло. Дали е толкова добра или просто - това имат, това предлагат?
http://www.pitstopbg.com/service/compon ... Itemid,27/
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта